~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Sadettaja*, lily-rose ja JonMa, kovasti onnea tämän päivän ultraan :heart:
kuulumisia odotan jännityksellä ja innolla, mutta hyvin kaikki menee! :kiss:

mymosalla ihana ultrakuva :heart:

pakko vähän kysellä teiltä, onko oireet helpottanu?

täällä ei oikeastaan ole enää oireita, tissikipu juu, ummetus, turvotus, vatsakivut (jomottelu/repäisykivut), mutta ei pahoinvointia.. ja väsymys on nyt se päällimmäinen oire!!!! mut välillä käy mielessä et onkohan kaikki ihan okei..

tiuhti ja puupponen :heart: 10+1
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mulla on taas tissit tullut kipeimmiksi. Eilen jomotti niin, että piti valittaa oikein urakalla äidille :D
Tää pahoinvointi sais kyllä lähtee hittoon, sitä ei kaivata enää.

Poksuttaa 12+0
 
Voi kun nt-ultra tulis jo pian.. Mulla se on "vasta" 27.10. Hetki vielä kärvistellään. Odotan innolla muiden ultrakuulumisia! :) Tiuhti_: on mullakin oireet helpottanut. Vielä kuitenkin väsyttää ja ummetusta on. Niin ja hieman huono olo aina iltaisin.

Meilläkään ultraan ei saa viedä lapsia mukaan. Ei olla vielä kerrottu raskaudesta muille (vain yksi mun hyvä ystävä tietää), joten pojan vieminen hoitoon on vähän hankalaa. Varsinkin kun ultra-aika on iltapäivällä. Täytyy nyt vähän suunnitella mitä tehdään. Ehkä se mun ystävä vois tulla mukaan kattomaan poikaa sillä välin kun ollaan ultrassa.

Mua vähän ahdistaa kun olo on niin turvonnut koko ajan. Painoa on tullut jo 2,5 kiloa. Noh, niin sitä tuli viimeksikin alkuun aika paljon. Oon 160 cm pitkä ja painoin ekassa neuvolassa 51 kg. En kuitenkaan haluu valittaa, koska en mahda tälle nyt mitään. Hirvee nälkä ja syön 2 tunnin välein jotain.

Työnimi meillä on samusirkka sen vuoksi kun sukupuoli ei oo tiedossa.. Saas nähdä muuttuuko sitten rakenneultran jälkeen ;).

Dulce ja samusirkka 10+2
 
Täällä on käyty ekassa neuvolassa, täti jopa ultras ja mieskin näki pikkuiipotuksen, vähän liikahteli ja sydän sykki :heart: Kertaakaan ei edellisessä raskaudessa ultrattu neuvolassa! Nyt kun täti vaihtui niin kaikki on näköjään mahdollista :) Ihan kiva neukkatäti muutenkin, vanhempi nainen ja sellainen jalat maassa tyyppi. On nyt kahdesti ollu jo tytön tarkastuksissa ja on nyt siis munki kans.

Kaikki oli hyvin, lähtöpainoaki kilo vähemmän kuin viime kerralla, joten edelliset raskauskilot ovat hyvin tiessään :D verikokeisiin huomena menen ja ultra aika pitäisi siis piakkoin tulla. Ei puhunu mitään paastoamisesta, ei kait tarvi?

Kehotti keräämään voimia tulevaa vuotta varten, lähinnä siis sitä, että kahden eri-ikäisen pienen kanssa tulee olemaan rankkaa. Kuulemma melkein rankempaa kuin kaksosten kanssa! :O Jaa-a, en nyt oikein tiedä mitä tuosta ajattelisi, raskausaikaakin kuvaili rankaksi. Hyvä, kun varotteli mutta ei kai sitä olisi pelottelemaan tarvinnut ruveta!

Oireet ovat hieman helpottaneet. Jatkuva pahaolo on vaihtunut yht´äkkiä iskevään yllätys yökkäykseen ja sitten suoraan vessaan oksentamaan ja puolelta päivin. Nyt eilen ja toissapäivänä iski aivan puun takaa.

Työnimi Arhippa oli vaan niin söpö ja tulee yhdestä runosta, jota luen aina välillä tytölle. Mä käytän sitä enemmän. Pikkuiipotukseksi ja pikkuipanaksi myös vauvaa kutsutaan, kun puhutaan tulevaisuuden suunnitelmista :)

Möppis ja Arhippa 9+5
 
Kaikille suruja kohdanneille jättilämmin halaus ja voimaa eteenpäin!!:hug:

Rouva möppiäinen, naureskelit mun kengille, ne on todellakin maailman parhaat kengät :). Suomessa ei kukaan aikuinen oo uskaltanu tulla kysyyn kylillä noista, joskus huomaan että lapset osottelee mun jalkoja ja supisee jotain vanhemmileen. Ulkomailla sit muutama tuli rohkeesti kysyyn että mitä sulla on jalassa?? Tarttis laittaa tänne joku suora kuva et muutkin sais hihitellä mut en osaa..

emily* en usko että karppaus on ongelma jos vaan noita tärkkelyspitoisimpia jätät vähiin. Itse en karppaa enkä ääri-ilmiöitä kannata mutta oon siis moniruoka-allerginen ja mahavammanen niin mun ruokavaliosta puuttuu lähes kokonaan viljat, peruna, valkonen sokeri ym ja niiden tilalla hedelmiä, kasviksia, juureksia jne eli kait karppaajilla aikas samalla lailla :) ja neuvolantäti oli ihan tyytyväinen. Mulla kuitenkin hiilihydraatteja tulee kiitettävästi jo pelkästään päivän hedelmistä ja marjoista, ainoo mikä jää pitkälti pois on tärkkelys ja sitä ilman ihmiselimistö pärjää ihan mukavasti. Hulluintahan on se että viljat on olleet ihmisen ravintona vasta muutaman tuhat vuotta, jalostettu peruna noin sata vuotta ja valkoienn sokeri vielä uudempi eli on aika erikoista että noita suositellaan syötäväksi viranomasiten puolesta vaikka ovat ihmiskeholle edelleen vierasaineita. Mutta mutta, suomessa maatalous ja teollisuus on keskittyneet ko. aineille niin raha ja kansantalous ratkaisee.. itse olen siis maatalon flikka ja sitämieltä että maataloutta tarvii jatkossakin olla suomessa mutta sitä tarttis nyt ruveta kehittämään. Vijojen ja perunan tilalle kaikkea muuta hyvää..

Sydänäänistä oon ihan tyytyväinen ettei neuvolassakaan koitettu kun viikolla 8+1 kävin, saati että mulla kotona olis laite. Mulla aika kivat vatsalihakset ja rasvamakkarakin tossa mahan päällä¨+ levee ja syvä lantio jonka piilossa vauveli voi viihtyä pitkäänkin niin todennäköisesti multa olis tosi hankala niitä ääniä löytää. Nyt ku ei oo koitettukan etsiä niin voin vaan rauhassa ootella perjantain lääkärineuvolaa jossa ultralla jo vähän kattotaan onko kaikki ok. Nyt koitan vaan jatkaa tätä raskaudesta nauttimista :)

Oireista ihanaa, moni kirjoitti että oireet lieventyneet, sama täällä, välillä ollut jopa melki kokonaisia päiviä ettei juurikaan öklötä. Välillä öklöttelee osan päivästä mutta se jatkuva oksetusolo on rauhottunu mikä on ihan kiva kun jaksaa vähän paremmin puuhailla juttuja. Tissit mulla senku paisuu... Repäisykipuja tuntuu joinain päivinä enempi, joskus riittää että aivastaa tai yskäsee tai kääntää kylkee sängyssä, joinain päivinä saa tehä vatsatreeniäkin rauhassa eikä tunnu.

Kertomisesta Parin viikon päästä kun on ultrista selvitty, jos kaikki ok niin aletaan varmaan pikkuhiljaa vähän enempi kertoon, isoisovanhemmille, tädeille ym. Nyt ei oikeestaan tiedä kun meidän vanhemmat ja sisarukset.

Työnimestä kaikenmailman "tyyppiä" sun muuta on heitelty mutta ainekin lähipiirissä toi tyyppi on aika käytetty vauvatyönimi niin aateltiin sitten hemmoa, sen voi englanninkielisillekin ystäville sitten helposti selittää vaikka Dude:na

Jee oma napa poksu sunnuntaina!!

T Syli84 & Hemmo 10+1
 
Viimeksi muokattu:
Syli84 Ne kengät on vaan niin hassunnäköset! :D Näyttävät kyllä siltä, että niissä varpaat ja jalat lepäävät. Jotenkin vaan vaikea mieltää kengiksi, vaikuttavat hieman paksuilta varvassukilta :) Haluttaisi kyllä kokeilta, miltä tuntuvat jaloissa!

Tsemppiä kaikille tänään ultraan meneville: Sadettaja*, lily-rose ja JonMa!!
 
Iso halaus menetyksen kohdanneille! :hug:

Tsemppiä ultraan menijöille! Täällä innolla odotetaan teidän ultrakuulumisia. :)

).( Tänään ensimmäinen neuvola. Täällä ei oireet ole helpottanut yhtään, päinvastoin. Pahoinvointi on lisääntynyt ja vessassa saa juosta edelleen jatkuvasti. Turvotusta ja närästystä on kans vaikka muille jakaa!
Pahoinvointi siis on lisääntynyt, mutta edelleenkään en ole oksentanut ja siitä olen onnellinen! :)
Päiväunet on nukuttava aina, kun vauva nukkuu. Isommalle laitan siks aikaa dvd:n pyöriin jotta äiti saa huilattua. :D
Luin Liberon sivuilta, että tämä viikko tulee oleen pahin pahoinvoinnin kannalta, nyt ainakin tuo näyttäis pitävän paikkaansa.

Kertomisesta Ei oltais vielä kerrottu kellekkään, mutta eilen kun oltiin kylässä alkoi paras ystäväni utelemaan millon meille tulee lisää lapsia. Olen surkea valehtelemaan joten samantienhän ystävä tajus, että pulla on jo uunissa. :D Mieskään ei osannu siihen mitään sanoa, joten nyt siis mun paras ystävä ja hänen miehensä tietää.
Olivat tosi iloisia vaikka hieman kauhistelivat tilannetta. :D

Syli harmi knu en saanu linkkiä auki niin jäi nuo sun kengät näkemättä... :D

Pituus ja paino Mulla on pituutta 168cm ja painoa oli ennen tätä raskautta 55,5kg. 1,5 kg oli vielä edellisestä raskaudesta jälellä.
Nyt on taas tullu varmaan lisää painoa muutaman kilon verran.
Pakko vaan syödä ihan jatkuvasti jottei pahaolo yllätä.Syön isoja annoksia, joten onni on että imetän, muuten paino nousis huimaa vauhtia. :D

Työnimi ei ole vielä sellaista. Odotetaan ensin ultraa.

Rouva möppiäinenminkäsikäinen sinun nuorin olikaan? Meille varmaan pätee samat "pelottelut". Mua ei edes oikeestaan hirvitä tää nuorimmaisten tuleva pieni ikäero, enempi olen kauhuissani synnytyksestä.
Meillä siis kuopus on nyt 7kk. Rankkaa tulee varmasti olemaan, mutta eiköphän siitä jotenkin selvitä. :)

Tiitulipiituli 8+3
 
Kylläpä posti sai mun sydämmen pomppimaan pelosta... :(
Viikko sitten ultrassa ja verikokeissa. Sanottiin että jos jotain vikaa verikokeissa tulee viikon päästä sairaalasta postia kotiin, muuten voi mennä ainakin se kaksi viikkoa.
Tänään tuli Tyksistä kirje, alle viikko meni.
Paniikissa sitä siinä sitten availin, ja sain lukea kolme kertaa läpi. Kaikki onneksi hyvin :heart:
Mut ei tuolleen saisi odottavaa äitiä pelotella :D


Ultraan menijöille paljon tsemppiä :heart:

mymosa oiii, ihana ultra kuva <3 ja niin selkeä,mun kuvista ei saamitää selvää :D

oireistaalkaa helpottamaan kaikkipaha olot..Tissikivut hävis mut tuli takaisin:D Rinnat turvonneet ja kutisee koko ajan...
Nyt musta on tullut sellanen et saatan alkaa yökkii tosi helposti. Työmatkalla näin kauheat kasat linnunpaskaa ja yökkisin loppu matkan :headwall: Sama ku pistin huulirasvaa nii yökkä tuli. Ja jos yskin alan heti yökkää...
:D Tällästa yökkä refleksiä ei oo aikasemmin ollut....

Heiii tiuhtisaankos vähän kopsatavielä tuota sun työnimeä :D sain siitä hyvän idean..Mini J kun meillä tulee olemaan J:llä alkava etunimi :D
Ei riitä et meillä on sama nikki, nii olis viel melkeen sama tiiperoisen nimi :D
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hui miten paljon ootte taas saanu tekstiä :D

Paljon voimia ja haleja kaikille menetyksen kohdanneille!!!! :hug:

En ehtiny ihan kaikkia viestejä edes lukemaan, mut ihanaa lukee teiän ultrajuttuja. Itellä viel PITKÄ viikko aikaa siihen. Enkä dopplerilla edelleenkään saa ääniä kuuluviin, mut kai se siellä jossain on(toivottavasti)!!

Pahoinvointi on loppunut, HALLELUJA! Mut sit sain tilalle maailman kauheimman selkäkivun. Esikoisen nostaminen/kantaminen on tuskaa... Ja joku puhu tosta häntäluu kivusta, mulla on nyt molemmis raskauksissa ollu se kipeä :/ Inhottavaa ku ajattelin et nää selkäkivut tulis sit ku on iso maha jo :D

On ollu aika kiireistä ja tulee olee, en hirveesti ehtii täällä roikkuu, meillä on mahdollisesti muutto edessä. Isompaan onneks! :) Sanoin miehelle, et miks me muutetaan AINA ku oon raskaana :D Toisaalt pääsempähän vähä luistaa niistä kantohommista ;)

Mulla ei tota vakuutusta ollu esikoisesta, kun muistaakseni raskausdiabetes kun on niin ei saa. Joten turha haaveilla nytkään. Oon nyt mittaillu verensokereita joka päivä, ja neulakammoselle se on kyllä aika vaikeeta... Mulla menee joku 15mins ennen kun pystyn painaa sitä nappia siinä laitteessa..Vaikka se neula on joku millin pitunen :D Mut arvot on onneks ollu hyvät :)

Mut mä taidan hipsiä suihkuun vielä kun tyttö nukkuu :) Pärjäilkää kaikki! :)

Pöhkis 11+0
 
näin unta niistä varvaskengistä viimeyönä... :LOL: olin kotona käymässä ja meiän iskällä oli semmoset jalassa. kovasti oli tyytyväinen... ja mie olin melkeistä viimeisilläni raskaana ja ei ollu lunta, joten sen mukaan tää raskaus menis hyvin jos olis enneuni kyseessä. :D epätodennäköistä tosin, kun varmaan seuraavan kerran meen käymään kotona joskus alkuvuodesta ja sen jälkeen vasta kesällä. mut ihan kiva uni oli, hyvä mieli jäi.

ihania ultrakuulumisia monilla! täällä loppukuulaisena ootellaan vasta ekaa neuvolaa ja eka ultra on varmaan vasta n. kuukauden päästä. eikä täällä neuvolassa kuunnella yhtään mitään, kun ei edes punnita!! verenpaineenkin varmaan vaan ottavat sen takia, ku tytön loppuraskaudessa olin lääkityksellä korkeen verenpaineen takia, mut muuten tuskin vaivautuisivat. :kieh:

täällä ne oireet on vasta hyökyny kunnolla päälle viimeviikolla, joten tuskinpa ne ihan heti on pois lähössä. aika tuskaa tää olo hetkittäin. :x mut ei tää mitään maailman kamalinta ole ainakaan suurimmaks osaks, joten varmaan jaksan ihan hyvin vaikka jatkus pitemmänki aikaa. huomaa kyl selkeen eron viimevuoden ja tän alkuvuoden raskauksiin, ku nyt toi tyttö 2v on kuitenki aika omatominen ja se helpottaa tosi paljon pahoinvoivan, väsyneen ja välillä kiukkuisen raskaanaolevan arkea. olisin toivonu pienempää ikäeroa, mut nyt oon tosi ilonen hiukka isommasta. edelliset alkuraskaudet huolehdin et mitenhän sit menee kahen kanssa, mut nyt ei enää huolestuta yhtään. :)

caisachu 8+3
 
Ihanaa ihanaa ihanaa :heart: Meidän pieni vilkutteli meille ultrassa :) Toinen oli ihan untenmailla kun aloitettiin, mutta sitten heräsi ja potki ja sätki aina kun laite painoi sitä. Niskassa ei ollut turvotusta ja näinollen siis eka seula oli negatiivinen. Saatiin sitten vielä kuunnella sydänäänet ja siellä se pieni juna puksutti :) Pituutta kääpiöllä oli pikkaisen päälle 4cm ja vastasi ihan viikkoja. Tai ni 11+2 oli tulos, mutta eivät käyneet muuttamaan. Ensin saivat vain 10+6, mutta sitten tarkemmassa kuvassa sai pienikin vähän lisää mittaa.

Isäntä meni jotenkin ihme shokkitilaan ja varmaan on sitten prosessoinut asian iltaan mennessä, kun nyt oli vaan ihan hiljaa ja mietteliäs. Ehkä sille nyt iski että ollaan ihan oikeasti tulossa vanhemmiksi :)

Mutta toivottavasti nuo muutkin tämän päivän ultrailijat saa hyviä uutisia, niitä odotellessa :)

Sadettaja* ja kääpiö 11+3 (ei ole enää möykky kun näki että sillä on kädet ja jalat :))
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä surussamme!

Tosiaan perjantaina lopulta kaavinnassa tyhjennettiin kohtu, lauantaina pääsin kotiin ja nyt yritän hyväksyä tapahtuneen. Jälkivuoto on onneksi ollut tosi niukkaa, eikä kaavinnan jälkeen kipujakaan ole ollut, joten sinänsä tämä on mennyt helposti. Vaikeampaa onkin ollut sitten henkisesti hyväksyä tapahtunut

Myö jatketaan yritystä kunhan yhdet kuukautiset on tullut. Eli toivottavasti vielä vuoden 2012 aikana meistä tulee toisen lapsen vanhempia.

Kaikille toukokuisille toivon hyvää jatkoa ja onnea odotukseen, synnytykseen ja vauvavuoteen1

-Dsarial-
 
mymosa
onnea sadettaja :)

Meillä myös mies meni ihan tolaltaan ultran jälkeen. Hoki vaan koko ajan, että voi mahoton voi mahoton :D Ja mitään muuta ei sitten sinä iltana puhuttukaan kuin menninkäisestä.

Eilen sitten erehdyin sanomaan, kun on jomottanut ja repinyt mahaa, niin meinas jo sairaalaan mua lähtee viemään.. voi toinen, oli siinä selittely, että ihan normaalia se on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Annastiina79
mymosa
Äiti sai mut huolesta sekasi, kun sanoi että aika ahtaasti tuo menninkäinen tuolla kohdussa joutuu olemaan.. Toki jos siinä ois jotain kamalaa ollut niin olisi varmasti sanonut.

Piti sitten kaivaa muut kuvat esiin ja onneks taitaa olla vain kuvakulma joka tekee ahtaan näköiseksi.
 
Pikaiset ultrakuulumiset,ennen töihin lähtöä.
4,5cm toukka,kiivaasti sykkivinen sydämineen(179krt/min),löytyi ultrasta:heart:Nt oli 1,3mm,eli ei ainakaan siinä hälyttänyt,viikon kuluttua soittavat jos verikokeet hälyttää...Viikko jännitystä!
Ja taas mun la vaihdettiin,anteeksi Tiuhti:D
Mittojen mukaan mennään nyt 5.5.2012Jos sen sais päivitettyä kiitos!
Rakenneultra olis sitten 27.12 ellei olla lapissa sillo:)

Lily ja myttyläinen rv 11+2(olipa kiva hypätä taas pari päivää eteenpäin,viimeksi kun tuli takapakkia:p)
 
  • Tykkää
Reactions: LuvLucy ja tiuhti_
:hug: Menetyksen kokeneille.Voimia! Hiljaiseksi vetää.

Meikä ei ole ennättänyt kirjoittelemaan taaskaan, pahoitteluni siitä. Väsymys, äklöpöklö olo ja työkiireet eivät ole hyvä yhdistelmä. Eli en saa mitään aikaiseksi ajoissa. Se hyvä puoli tässä tekemisen täyteisessä ajassa on, että menevät nämä viikot nopsaan. Koitan välttää stressiä, joten olen antanut itselleni luvan myös löysäillä. Onneksi mulla on siihen mahdollisuus.

Ihana kuulla ultrakuulumisia! Itse sitä joutuu vielä tovin odottamaan. Nyt torstaina mulla on lääkärineuvola ja sen jälkeen sen ultra-ajan saa tietoonsa. Jännittää tuo torstain neuvola, kuuluukohan sydänäänet jo... Esikoisesta kuuluivat hyvin jo tässä vaiheessa.

Meillä ei ole pikkuiselle mitään työnimeä. Ollaan jotenkin huonoja keksimään sellaisia. Pikkuisesta tai vauvasta ollaan vain puhuttu.



mimilii 8+2 (tai jotain)
 
Ultra takana. Takapakkia laskettuunaikaan, aivan kuten odotinkin. Eli nyt virallinen LA 3.5 ja rakenneUA 19.12, sopivasti joululahjaksi. Kaikki näytti hyvältä. Niskaturvotus alle puoli milliä = olematon. Kaikki hyvin ja suorastaan melko rutiinilla meni.:popcorn: Otin tällä kertaa siskoni mukaan ja mies jäi lasten kanssa kotiin. Meinas bigsisterille tulla tippa linssiin =) Itseäni lähinnä huvitti, kun ultrauksen tehnyt lääkäri oli jokseenkin tökerö tapaus!

Ja tuosta poikaolostani vielä. Sain tänään 99,9%:sen varmistuksen siihen! Periaatteessa näillä viikoilla ei ultrassa pitäisi mitään näkyä, mutta mutta... Tämä "herra" heilutteli hanuriaan sen verta komiasti, että lääkäri totesi arvailujen jäävän vähään sukupuolen suhteen jo nyt... Aivan selvät pussikassithan siellä kilisi. Pieni harmitus, koska tyttöä taas toivoin, mutta suuri onnellisuus ja helpotus, kun olemme tervettä poikaa saamassa!:heart:

JonMa ja pyllyn heiluttaja Pottu 11+4.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hyvistä uä-kuulumisista,JonMa ja Sadettaja:heart:

Omasta mielestäni meilläkin näkyi "ylimääräistä"haarustossa mutta lääkäri ei suostunut sanomaan juuta eikä jaata....:DSykkeiden perusteella luulisin vielä tytöksi,mutta joulukuussa sitten selvinnee.Ja ihan sama oikeastaan,kumpi vaan yhtä tervetullut!
 
Yritin muuten tänään selittää esikoiselle (joka siis 2v5kk) että meille tulee vauva ja että se kasvaa äitin masussa. Poika katsoi mua epäuskoisena, kurkkasi paidan alle ja sanoi "no eihän tule".
Itseäni lainatakseni.. Olisi pitänyt uskoa mitä poika sanoi.. :(
Mut voi poistaa listalta.

Eilinen ilta meni vatsakipujen kanssa Peijaksessa, tänään Kättärillä ultrassa todettiin menneen kesken jo pari viikkoa sitten. Lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin tänään, kun ei itsestään alkanut vuotaa. :(

Suru on suuri. Mutta tästä noustaan ja uutta yritetään heti kun mahdollista!

Tsemppiä kaikille!
 
Väsymyksestä:
Onko teillä muilla ollu väsymys miten "ylitsepääsematöntä"?
Mulla tuntuu, että loppua ei edes nukkumalla tule. Töissä kun aamut alkaa klo 04.50 ja sit samana päivänä saattaa vielä olla iltavuoro, joten nukkumaankaan ei ajoissa pääse ja sit seuraavana päivänä taas aamuvuoro. Mulle jo viimeviikolla neuvolassa suositeltiin sairauslomaa, kun unet jää niin vähiin. |O Tänään oli sit pakko soittaa ja huomenna saikkua hakemaan. Ei oo hyvä nollat taulussa turvatarkastuksia tehdä.:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Itseäni lainatakseni.. Olisi pitänyt uskoa mitä poika sanoi.. :(
Mut voi poistaa listalta.

Eilinen ilta meni vatsakipujen kanssa Peijaksessa, tänään Kättärillä ultrassa todettiin menneen kesken jo pari viikkoa sitten. Lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin tänään, kun ei itsestään alkanut vuotaa. :(

Suru on suuri. Mutta tästä noustaan ja uutta yritetään heti kun mahdollista!

Tsemppiä kaikille!
Iso hali :hug: :(
 

Yhteistyössä