Huomenta kaikille!
Olipas taas kivoja ja tutunkuuloisia ultrakuulumisia, onnea niistä! :heart:
Onnea kovasti
neiti80 tuplista! Ihanaa!
Mun veljellä on esikoistytöt kaksoset ja kieltämättä mua hirvitti silloin ajatus, kun odottivat, ja itse odotin toistani, mutta eivät kyllä koskaan valittaneet tyttöjen synnyttyä. Ja mainio parihan ne olivat jo pienenä, vaikka tosin vastasivat ehkä kolmospoikia vilkkaudellaan.
Osanotot ja kovasti jaksamista
mamiksi monelle ja tanyaz! :hug:
mymosa kiitos sokerirasituskokemuksesta; mä sain just eilen viimein aikaiseksi varattua ajan ekaan rasitukseen, joka on sitten ensi viikon perjantaina. Oli ainoa päivä, kun sain kuopuksen aamuksi hoitoon. Mulle oli kanssa ohje, että rv 12-14 tehdään, ja toinen muistaakseni rv 24-28 ja lääkärin mukaan mielummin vasta viikolla 28 (
Sadettaja*:attn:. Oon myös piikkikammoinen, vaikka viime talvena niihin joutui vähän "tottumaan" sen ku:n yhteydessä, mutta en pysty edes hevosta pistämään, niin miten itseäni, jos tulee tarve?? Ja olen myös rh-negatiivinen, niin joudun käymään muutenkin useammin verikokeissa raskauden aikana.
Sain muuten
sydänäänet kuulumaan toissailtana todella hyvin!!! :heart: Huolimatta siitä edessä olevasta istukasta!
Ja huomasinkin, että sitä edesauttoi täysi virtsarakko; vessakäynnin jälkeen en enää ääniä löytänyt. Eli vinkkinä
mymosa ja muut, jotka ei oo vielä kuullu, kokeilkaa täydemmällä rakolla! :heart:
Sadettaja* osanotto pahoinvoinnista; mullakin meinas eilen tulla ja sellanen yökkäys oli pitkästä aikaa, että leuat meni melkein sijoiltaan!
Kauhea tunne kylläkin, kun teki kipeetä jonkun aikaa jälkeenpäin.
Mutta edelleen suosittelen kokeilemaan sitä Primperania, jos pahoinvointi häiritsee. Mulla on kyllä muuten helpottanut kovasti.
(.) Olo on siis ollu parempi, pahoinvointia ei oo ollu juurikaan tällä viikolla. Närästyskin pysynyt poissa pari päivää. Rennietä oon joutunut jonkun kerran ottamaan jo aiemmin, mutta en tiedä, onko ollu apua. Väsymyskin ehkä helpottanut, tai olen saanut ainakin nukkua pitemmät yöt, niin oon jaksanut paremmin.
Maha on kyllä aika järkyttävän kokoinen, joten löysät vaatteet käytössä, kun ei olla vieläkään ehditty kertomaan teineille. Esikoinen tulee viikonlopuksi, niin aion kertoa molemmille samaan aikaan perjantaina.
Mitään ihmeellisiä mielitekoja ei ole ja
makeakin maistuu ihan hyvin taas,joten suklaata menny jonkun verran.
Vaaka näyttää kyllä jotain ihan omia lukuja, joten koitan välttää käymistä liian usein!
Vaikka sitähän just pitäis uskoa ja miettiä syömisiään... Mut ajattelin nyt syödä varastoon, jos sokerirasituksen jälkeen joutuukin syömiset seurantaan.
Nyt pitäis lähteä perhekerhoon ja puol päivää menee taas hevosia hoidellessa. Mulla ne vie niin paljon aikaa, ettei siksi ehdi tänne paljoa kirjoittelemaan. Puhelimella käyn kyllä lukemassa päivittäin, mutta sillä ei jaksa kirjoittaa... Ja jos olis voimia, niin pihahommia mulla olis vaikka muille jakaa, ne ei lopu ikinä!
Joten ei oo vapaa-ajanongelmia, paitsi että sitä ei ole.
Ja töissä jos pitäis päivät olla, niin en tiedä miten kävis tän talon, pihan ja hevosten hoidon...
Voikaa paksusti ja mukavaa loppuviikkoa!
bambiina77 & Rymy-Eetu 12+0 (poks "turvallisemmille vesille?" :heart: )