pitkästä aikaa täällä kirjoittamassa, lukemaan yleensä kerkee joka toinen päivä, mut kirjottaa ei :/ Tänne kuuluu varsin hyvää ja vointikin on ollu väsymystä lukuunottamatta hyvä, ei tietoakaan pahoinvoinnista, jota ei tässä raskaudessa olekkaan ollut yhtään
Meillä nuorimmainenkin oppi kävelemään (11kk) ja nyt mennä viilettää joka kohtaan, tuntuu ettei tätä raskautta kerkee ees huomaamaan kun pojan naperon perässä saa touhuilla päivät
Meillä ukko on reissu työssä ja minä käytännössä pyöritän koko huushollin, lapset, kissat ja koirat viikolla yksin.
Monelle tutulle ollaan jo vauvauutiset kerrottu, ja mikäs siinä, neljäs meille on tulossa ja toivon tyttöä, ja varovainen tyttöolo mulla onkin, ja hei, se on jo näillä viikoilla hyvinkin mahdollista nähdä se sukupuoli, nimittäin viimeksi kun odotin kuopustani, niin kävinpä itse sen ultraamassa (oon rtg-hoitaja) ja selvä pelihän siellä jalkojen välissä näkyi, se on vaan osattava oikeesta kulmasta katsoa..
Raskausarvet... ja niiden ehkäisy... niitä tulee jos on tullakseen, ei auttanu mua mitkään rasvat.. :/ mut mielestäni välilihan öljyäminen ja hierominen kannatti
niin mulla kaks ekaa sektiolla, ja sit tää kuopus normaalisti alakautta. Nyt mulle on aivan sama miten synnytys tapahtuu, koska meidän lapsiluku on nyt täynnä tämän lapsen jälkeen ja ajattelin ihan sterilisaatiota.. 4 muksua on mielestäni ihan hyvä lapsiluku
Me emme ole ostelleet tulevalle vauvalle vielä mitään, mutta onhan tässä aikaa vaikka kuinka paljon
Tällekkään tulokkaalle ei oteta ä-pakkausta, koska perus vaatteita meillä on kummalle tahansa vaikka kuinka paljon.
Tänä aamuna kävin labrassa verikokeissa ja pissanäytteenkin sinne kiikutin. 27.10. on se nt-uä ja toivotaan nyt että kaikki on pienellä hyvin
Onko kukaan aikaisemmin kuullu semmosesta uskomuksesta että jos pystyy nukkumaan pitkään mahallaan ja vaatteetkaan ei pitkälle raskautta purista mahaa että tulokas olisi tyttö, koska poika lapsi ei anna muniaan puristaa
Minä edelleen porskutan normivaatteissa ja nukun mahallani, aikaisimmissa raskauksissa rv6-7 loppui mahallaan nukkuminen kun oli hankala olla ja mammavaatteet jouduin ottamaan käyttöön rv6-7. ja kaikki kolme lastani ovat olleet poikia..