Huomenia pikaisesti!
Meillä kans hyvä yö,nukuttiin jälleen 7.20 asti...jällee 5 lähtien tunnin pätkissä,mutta meille se on lottovoitto
Muuten heräs 2 kertaa,eli perussetti kun nukkumaan kuitenkin jo puoli kahdeksalta...
Harrastaako muut tissitainnutusta yöllä (tai pullo)?
Minä tunnustan suoraan että jos poika ei tunnu tokenevan tarjoon tissiä,oli nälkä tai ei. Varsinkin aamusta että sais unia pidennettyä :xmas:
En tiiä kuinka hyvin poika tottuu sit että aina on saatavilla,mutta nyt
tuntuu noi unet tärkeimmiltä. Tasan kerran oon saanu hänet tutilla tainnutettua keskellä yötä...tai ehkä sais jos jaksais tunnin notkua pinniksen yllä,mutta kun ei jaksa
Ja
nyt on taas lipsuttu siihen että ekalta syötöltä poika jää viereen :ashamed: Simppelisti nukahdan siihen ja sitten kun herään onkin toisen ruokailun aika ja oon niin puoliunessa että ei tuu mieleenkään nousta :ashamed: Noh,ehkä se onnistuu paremmin kun Kasper nukkuu yönsä suht kokonaan tai edes yhdellä syötöllä,eikä masu vaivaa enää niin usein.Kun edelleen väitän että jos pojalla olis maha kunnossa,se ei edes heräis syömään....en tiiä B)
Tänään olis tarkotus viedä
poika mummolaan hetkeks että päästäis miehenkanssa huonekaluostoksille,saas nähä onnistuuko...riippuu miten mies pääsee töistä =)
Missähän mulla on se neuvolan soseopas Oon tarkka tavaroiden paikoista mut nyt kun ei oo ite tehnyt muuttoa niin mistään ei oo mitään hajua :kieh: Kenetköhän palkkais tätä kämppää järjestämään |O
Nyt äkkiä tekemään kotihommia kun poika vielä uinuu...on alkanut nyppimään iteltään tuttia pois kun päikkäreille menee ja sit itkee kun ei oo tuttia :kieh:
Repa ja Kasper 3kk ja reilu viikko