Huomenta, pian hyvin hoikat mammat.
Mulla
tavoitteena -5kg. Sitten on painoindeksi mukava tasalukema 20. Saa nahda miten kay, toi karkinhimo on niin hirvea. Lisaksi olen loistava valehtelemaan itselleni, etta esmes juustoleipa ei oikeastaan ole herkkua ja jos syon suklaata niin ne kalorit voi mitatoida suolaisella. Pitaa antaa auton avaimet miehelle etten paase kauppaan.
Ja jos kavellen sinne ja takaisin itseni hommaan, sitten saan palkita itseni 20km kavelylenkista karkkipussilla. En usko, etta ihan niin epatoivoinen kuitenkaan olen ilman karkkia. Vaikka eihan sita tieda.. oon varautunut samanluokan tuskaan kun mita polttamisen lopettaminen oli.
Pieni nukkui reilun 6 tunnin unet, herasin mahaltani maitolatakosta. Tietysti just silloin pitanyt mahalleni vaantaytya kun toinen nukkuu niin pitkaan etta pienikin paine saa maidon suihkuamaan ulos, puhumattakaan siita etta rintojen paalla on koko paino. Sitten alkoi lakananvaihtorumba, pienelle pesu ja puhdas vaippa, ruokaa ja parin tunnin nukutustaistelu. Normipuuhaa taalla tossa 4-5 aikaan aamuyosta nykyaan. |O
Onko kukaan huomannut Pampers-vaipoista tulevan ihottumaa? Vai onko se meidan neidin herkka pylly vaan kun on ihan punainen ja melkein ruvella kun pari paivaa kaytettiin niita. Yleensa ollut kaytossa Muumit tai Liberot, ja ajattelin kokeilla Pampersiakin. Heti tuli kamala vaippaihottuma, joka parani kun vaihdettiin takaisin Liberoon. En muutakaan syyta keksi kun ne vaipat, jotka sen aiheutti.
Aamupalalle, etta voi aloittaa ruokapaivakirjan. Onneks sataa, ettei paase lenkille. Lumilautapolvi vaivaa taas, parempi jos en pakota itseani holkottelemaan mihinkaan just tanaan.
Ainiin,
birdie kyseli sitterista. Meilla on kanssa hiukan istuvassa asennossa, meni toisella hermo kun ei nahnyt kun katon. Menis minullakin, ei siina.
Ralliautojen aaneen kyllastyneet M&E