Zenmama en usko että tuo on harvinainen tunne, mutta se varmasti helpottaisi sinua jos vaikka juttelisit neuvolassa asiasta? Itse kun rupee miettimään asioita ne tuppaa paisumaan. Kokemusta on
Täällä oksennukset näyttävät vihdoinkin olevan ohi - jihuuu!!! 20 viikkoa sitä kestikin, huhhuh.
Mutta kipeenä olen ollut tosi paljon. Koko ajan flunssa päällä, ja olin ihan huonona koko vknlopun. Pieni paniikki alkaa hiipimään päälle joululahjoista kohta... Olen ollut kipeenä joka vknloppu joulukuussa!
Täälläkin ollaan hengästytty jo pitkään! Mutta en tosiaan ole tehnyt muuta kuin kävelylenkkejä, aamupahoinvoinnin takia. Nyt pääsen toivottavasti taas treenaamaan normisti salilla!
Ihanaa
Ludo että näitte vehkeet ihan omin silmin! Täytyy googlettaa mitä pitää etsiä sitten kun päästään ultraan.
Mulla on hermot TÄYSIN nollassa, ja olen ihan kauhean stressaantunut kaikesta
Säälittää mun tyttöjen puolesta, mutta hittolainen kun ei pysty hallitsemaan sitä napsahtamista kun se tulee! Ihan kauheeta. Toivottavasti mieli stabiloituisi jo pian.
Mulla ei ole äippävaatteita vielä. Maha on kyllä aika pieni vielä. Tapasin pari tyyppiä jotka olivat pari viikkoa minua edellä, ja aivan valtavat massut heillä jo!? Toivottavasti vauva kuitenkin voi hyvin ja kasvaa siellä..!
Bugaboo Cameleonit on nyt saatava tälle vauvalle! Jollakin taisikin olla kokemuksia niistä..?
Ja tosiaan tsemppiä kaikille rd:n kanssa. Mahtaa olla tosi kurjaa
Ainiin - nyt näyttää siltä että päästiin päätäistä eroon! Vihdoinkin! Heti kun joululomat alkoi, aikamoinen sattuma
Voikaa hyvin,
Rudebox ja bebé