Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

Onko kellään tietoa myydäänkö äitiysfarkkuja niin, että lahkeen pituus ja leveys on erikseen tuumakoolla? Pikaisella kiekalla ei tosiaan löytynyt.. Eli siis jos joku tietää valmistajaa joka valmistaa äitiyshousuja 34 lahkeella niin erittäin kiitollinen vinkeistä! :D Eilen omat farkut meni juuri ja juuri kiinni, mutta ponnarilla ne sai hieman lisäaikaa.
 
Henttis en tiedä miltä vuodelta nämä mun yhdet hm housut on kun kirppikseltä esikoista odottaessa ostin, mutta mulle (167cm) ihan liian pitkät ja äidille (178cm) oli ihan sopivat. Taitaa sielläkin eri pituisia malleja olla. Muut hm housut mitä mulla on niin on kuitenkin sopivan pituiset..
Oletko mamaliciuksen housuja katsellut?

Ollakovai täällä myös takkiongelma, uskon että tuo laskettelutakki menee enää kuukauden kiinni. Sitten pitäis jotain muuta alkaa käyttämään, mutta esikoisen aikaisesta takista hajosi viimeisillä viikoilla vetoketju ja heitin roskiin.. Pitää taas katella jos mieheltä löytyis joku :D

Tänään nyt vihdoin ostin 2 tuttipulloa ja tuttia, eli hankinnat aloitettu. Aloitinkin näköjään pienemmästä tavarasta tällä kertaa.. Pitäis käydä esikoisen vaatteet läpi ja katsoa mitä niistä vois myös tytöllä käyttää + tehdä täydennystä tarpeen mukaan :) värien puolesta en ole ehdoton, mutta olis se kiva että tytöllä edes jotain vaaleanpunaista kaapista myös löytyis :)

Vinkkinä muuten ultraan menijöille sukupuolen selvityksen kannalta, että kannattaa vähän syödä jotain sokerista ennen sitä niin saattaa olla pikkuinen hereillä ja vaihdella asentoa, on ainakin itellä toiminut hyvin ja syömisen jälkeen muutenkin alkaa aina kova mylläys :)

Mimmi & möhkis 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Kiitos vinkeistä Mimmi! Pitääpäs muistaa tuo sokerikikka.
Tänään kokeilinkin yhtiä housuja hm:llä, koko 38 olisikin ollut passeli, mutta polvien kohdalla olleet "ratkenneet kohdat" olivat himppasen liian ylhäällä, pitänee siis mennä sovittamaan myös ihan normi malleja. Ja täytynee myös tutustua tuohon toiseen merkkiin. :)
Noista takeista, ainakin täällä juuri hm:llä oli nyt kevättakkeja ja toppatakkeja mama puolella -70%, valikoimahan tietysti ei vaan kovin laaja ole.
Täällä on myös ostettu parit neutraalit väriset housut jo, reilun viikon päästä toivottavasti tiedetään mitä väriä sitten aletaan katsella ihan ajatuksen kanssa.. :D :love:
 
Voih, joillakin rakenneultria jo takana, nopeesti menee aika. Mulla vasta muutaman viikon päästä.
Mulla kanssa kutinaa ympäri kroppaa ja välillä kämmenissäkin ja jalkapohjissa ja siitä tänään neuvolassa sanoin niin reilun viikon päästä otetaan varuilta sappi ja maksaverikokeet et kaikki ok. Uskon et kaikki on normaalisti kun mulla on atooppista ihoa ja muutenkin kutisee. Terkkari haluaa vaan varmistaa ja hyvähän se on.
Liikkeitä en ole juurikaan vielä tuntenut, niitä odotellessa. Jotain hentoista EHKÄ välillä muttä odotan että tuntuisi varmemmin.
Liitoskivut rantautuneet nyt viimeistään kunnolla tänne kuten edellisessäkin raskaudessa :poop:
Tsemppiä odotuksiin kaikille!
Käyn lukemassa usein mutta aika ei tuon puolivuotiaan pikkupojan kanssa meinaa millään riittää kirjoittamiseen asti :D

StaRR ja vauveli 19+4
 
No onpa nyt ihmeellistä että meitä kiusataan kutinalla! Eihän se talvikuivuus ainakaan auta asiaa tässä, goddamnit.

Me käytiin eilen tyttöjen kanssa ostoksilla. POPissa on aika hyvät alennukset, tyhjennettiin alerekki bodeista ja potkupuvuista.. :p Niillä on kyllä ihania vaatteita, ne matskut on niin mukavat. Normihinnoilla en kylläkään raaskisi ostaa sieltä mitään, sen verran pihi olen :whistle:.

Tosiaan aika kiva ostaa vähän eri väriskaalalta vaatteita vaihteeksi!

Pirpana, mäkään en ole koskaan ollut sellainen "pinkki"tyttö, ja kun lapset olivat pieniä puin ne kyllä kaikkiin muihin väreihin. Mutta jossain vaiheessa huomasin että oli suorastaan mahdotonta löytää mitään neutraalinvärisiä vaatteita, jossei sitten halunnut ihan retroa.
Ja sitten kun tyypit kasvoivat ja alkoi itse esittämään toiveita, vaaleanpunainen on vallinnut meillä... ööörk.
Nyt tosin vanhempi tykkää myös harmaasta jne, ja niitä muita kuin pinkkejä vaatteita löytyy jopa kaupasta. Thank God!

Nyt toivotan teille mahtavaa uutta vuotta 2016!!!! Jännittävä ja ihana vuosi tulossa uskoisin!

Rudebox ja pikkumies
 
Kiitos rudebox ja hyvää uutta vuotta sinnekkin! Ja kaikille muille tänne. :) Kerrankin voi sanoa rehellisesti, että kyllä tämä vuosi muuttaa elämää suuresti. :D
Täällä kyllä asustaa toinen semmoinen pihi, että joko kirppikseltä tai alesta tulen vauvan vaatteet todennäköisesti hankkimaan, huhhuij niitä hintoja ja sitä iten lyhyt se käyttöikä onkaan oikeasti..

Eilen kävin pitkästä aikaa kunnon lenkillä, vauhti ei ollut kova mutta lenkki oli pitkä. Mikä tuskien yö onkaan takana ja aamulla jatkui, kylkiä repii mielettömästi. :censored:
 
No onpa nyt ihmeellistä että meitä kiusataan kutinalla! Eihän se talvikuivuus ainakaan auta asiaa tässä, goddamnit.

Me käytiin eilen tyttöjen kanssa ostoksilla. POPissa on aika hyvät alennukset, tyhjennettiin alerekki bodeista ja potkupuvuista.. :p Niillä on kyllä ihania vaatteita, ne matskut on niin mukavat. Normihinnoilla en kylläkään raaskisi ostaa sieltä mitään, sen verran pihi olen :whistle:.

Tosiaan aika kiva ostaa vähän eri väriskaalalta vaatteita vaihteeksi!

Pirpana, mäkään en ole koskaan ollut sellainen "pinkki"tyttö, ja kun lapset olivat pieniä puin ne kyllä kaikkiin muihin väreihin. Mutta jossain vaiheessa huomasin että oli suorastaan mahdotonta löytää mitään neutraalinvärisiä vaatteita, jossei sitten halunnut ihan retroa.
Ja sitten kun tyypit kasvoivat ja alkoi itse esittämään toiveita, vaaleanpunainen on vallinnut meillä... ööörk.
Nyt tosin vanhempi tykkää myös harmaasta jne, ja niitä muita kuin pinkkejä vaatteita löytyy jopa kaupasta. Thank God!

Nyt toivotan teille mahtavaa uutta vuotta 2016!!!! Jännittävä ja ihana vuosi tulossa uskoisin!

Rudebox ja pikkumies
Vinkkinä, että Popilla on tänään ja ainoastaan tänään lisäale kanta-asiakkaille, eli kaikki -30% alennuksessa olevat sisävaatteet tänään kantiksille myymälöissä -50%. Mä kävin just vähän ostoksilla ja oon siis ihan Pop-hulluksi tullut:D Esikoinen tulossa ja nettikirppareilta on tullut ostettua jo paljon Popin vaatteita edullisesti käytettynä. Ja nyt sitten vielä pari uutta vaatetta kaupan päälle...huuuuups :ROFLMAO:

Pepiita & Sintti 18+3
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! :)

Minä myös suosin kirppareita, kun löytyy oikeasti uusia/uuden veroisia vaatteita ihan eurolla tai parilla :)
Tänään täytyy syödä kaikki herkut pois mitä talosta löytyy :D huomenna sitten tehtävä loppu tälle mässäilylle. On kyllä vielä tällä viikolla miehen synttärit ja seuraavalla omat, mutta sen jälkeen voiskin olla sokeri lakossa kevääseen saakka :D

Mimmi & möhkis 21+0
 

Yhteistyössä