Noniin! Onnea kovasti hyvästä ultrasta,
Ludo ja
ollakovai!
Ludo - näittekö myös itse että oli poika kyseessä?
Taas askel lähemmäksi maalia
Ja eihän ne enää ihan minejä ole, vaan pieniä ihmisiähän jo!
Pirpana mulla on ollut ihan samat ajatukset. Kaksi onnistunutta raskautta takana jne. Iän myötäkin sitä stressaa ehkä myös enemmän kaikesta, en tiedä. Melko huolestunut olen kokoajan tällä kertaa. Vaikka tiedän että ei kannata, ja asioihin ei voi vaikuttaa - mutta silti!
Minua stressaa töihinpaluukin (aivan - jo nyt mietin näitä!!! emmä kestä itseäni!
). Mulla on kaikki niin hyvin nyt töissä, mutta tänne palkataan vakituinen kun jään pois, koska toiminta kasvaa. Mitä jos en tule ollenkaan juttuun tän uuden kanssa, ja hän on vallannut mun position täysin?! Kaikkea tällaistakin mietin, pääasiassa öisin. Eli ei tule pahemmin nukuttua.
Onko teillä muilla muuten myös
levottomat jalat öisin? JOKA yö kun herään pissahätään siinä 3-4maissa, mä pyörin sitten hereillä vähintään pari tuntia koska mun jalat tekevät minut hulluksi! Syön extra magnesiumia joka kuulemma auttaa, mutta ei sillä näytä olevan merkitystä minun kohdallani. Höh.
Nooh, lääkärit varmasti sanoisivat että kroppani valmistautuu yövalvomisiin. Täytyy sanoa että hyvissä ajoissa aletaan tottumaan siihen
Voikaa hyvin,
Rudebox rv19