Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

Heippa! Täälläkin ilmoittautuu yksi uusi toukokuun odottaja, 29v, 3. , laskettu aika 17.5 ja satks. . Alun valtava väsymys hieman helpottanut, ja kuvotus vaivaa enää jos tulee nälkä. Muuten odotus mennyt hyvin, vatsa kasvaa vaan nopeammin kuin aiemmissa raskauksissa.

Hiiaa ja ? 15+5
 
Siirryin tänne kaksplussan puolelle tuolta vauvasivustolta, kun siellä en saanut koskaan omille kirjoituksille vastakaikua, vaan vain tietyt tyypit saivat kommentteja ja kirjoittelivat keskenään. Onpa kurjaa että täälläkin saa heti nokkavan viestin vastaukseksi, diidii.. Luin jostain että terpille piti laittaa viestiä mutta itse olen täällä uusi enkä tod tiedä miten hänelle saa viestin laitettua. Enkä tiedä haluankokaan enää!
 
Ei nyt kannata kenenkään mieleensä pahottaa. Mutta tuntuu että sen verran ei aina viitsi vaivaa nähdä että lukisi edes sen saman sivun kommentit, tuossa edellisellä sivulla kun oli juuri ohjeistettu että fb-ryhmään pääsee kun laittaa terpille viestiä miten sinut fb:stä löytää. Ja se lukee myös heti pinon ekalla sivulla. En muista miten se viestinlaitto meni, mutta tais onnistua kirjautuneena.

Fb-ryhmään ei enää marraskuun jälkeen oteta uusia joten jos sinne vielä haluaa niin nyt kannattaa liittyä. Kaikilla alkaa kumminkin olla nt-ultra takana jo.

Täälläkin viestittely vähän hiipunut kun kaikki taitaa melkein olla siirtyny fb mut ite koitan tännekin kirjotella, jos ja kun juttua on. Tai jos tänne joku muukin kirjottelee :) omaan napaan vaan ei tällä hetkellä ihmeempiä. Muuta kun vaan että oon karsea hormonihirviö :/ onneksi viikonloppu ja mies kotona :)

Mutrunen ja 18+1
 
Juu tosiaan, nyt on Viimeinen hetki liittyä FBryhmään eli kaikki kynnelle kykenevät ja haluavat FB-ryhmään. Siis Käyttäjälle Terp yksityisviestiä, jos ryhmään haluaa. Keskustelu on siellä varsin tiivistä ja joka päivälle saadaan 100 viestin höpinäketjut aikaiseksi ja muut lukemattomat määrät eri aloituksia ja mm kuvia. Toki siellä jo osa porukasta tuntee toisensa paremmin ja vastailee aktiivisemmin kuin toiset, mutta aika hyvänä henki on pysynyt, että sinne vaan kaikki. Tänne kirjoittelu tuntuisi nyt jotenkin hassulta, kun on jo kaikenlaista henkilökohtaista kirjoitellut tuonne ja tänne sitten taas yrittäis olla mahdollisimman laveasanainen ja henkilökohtaisuudet karsittuna. Vauva.infolla on myös tosi hyvä foorumi, jossa keskustelu on vilkasta, jos pelkästään foorumijuttelusta tykkää. Toki siinäkin saa vähän vaivaa nähdä, että sisään pääsee ja tosiaan mielellään kantsii aina vähän tutustua porukkaan ja systeemiin lukemalla viestejä etukäteen :)

Aakku 16+5
 
Lumme75: kyllä sulla on noilla arvoilla.

Teen tänään illalla joulukuun ketjun. Ne jotka tänään lähettää yv:tä, pääsevät fb ryhmään, huomenna sinne ei enää oteta uusia jäseniä, näin ryhmä päätti.

Itse kyllä tulen kirjoittamaan tännekin jatkossa, mut tänne ei vaan kuulu mitään uutta, rakenneuä tulossa, sitä ootellaan.

Terp
 
Heippa,

Täällä yksi kolmekymppinen esikoisen odottaja Helsingin Ogelista uskaltautuu viimeinkin liittymään ryhmään!! Odotuksen alusta asti olen ketjua lukenut, mutta nyt kun Facebook-ryhmääkin ollaan sulkemassa niin onhan minunkin huudettava jo hep! :) Rv 14+2 on taulussa ja olo on melko ok - ja itse asiassa vointi on ollut koko raskauden ajan hyvä, jos nyt ei yhtä yökkäystä, pientä pyörrytystä ja vatsan nippailua lasketa mukaan ;) Ekassa ultrassa kävin pari viikkoa sitten ja siellä se pikkuinen kovasti liikkui ja näytti hyvinvoivalta <3 Lähipiirille on uskallettu viimein kertoa ja töissäkin jo paljastin, koska en halunnut supinaa pikkujouluissa ;) Kiva päästä vähän aktiivisemmin mukaan ryhmään - laitan sinulle Terp vielä yksityisviestiä, jos voisit lisätä minut Facebook-ryhmään.

29.5./Riida/30/1/nkl
 
Hei vaan kaikki! Täällä vielä yksi mattimyöhänen. Olen kyllä teidän juttuja taustalta seuraillut, mutta nyt vasta uskaltauduin itse mukaan!
Esikoista odotellaan miehen kanssa, laskettu aika on 10.5 ja nyt menossa rv 17+0. Tähän asti kaikki on sujunut oikein mukavasti alun pieniä verenvuotoja lukuunottamatta. Tänään tunsin ehkä vauvan ensimmäiset liikkeet :) Haluaisin myös tuohon fb-ryhmään mukaan, joten laittelen heti sinulle terp viestiä!

10.5/ Odottaja2015/ 24v./ 1./ EKKS
 
Hei! Liityn kanssa tässä viime tipassa joukkoon jos vain mahtuu ?
LA 8.5.2015 / Karmela / 37 / 3 / PS

Laitan sulle terp viestin fb ryhmään liittymisestä, jos vaan vielä mahtuu mukaan!
 
Viimeksi muokattu:
Tamlin/37/LA 5.5/2. lapsi/Mks/poikaepäily
terpille laitettu viestiä.

Ensi kertaa laittelen viestiä... Ekaan raskauteen verrattuna ei huonoa oloa ole oikeastaan ollut ollenkaan. Suola/salmiakki himoa esiintyy ja vielä ainakin saan salmiakkia syödä, kun verenpaineet alhaiset 107/74. Hemppakin tippunut joka kerta kun mitattu vaikka vedän tällä hetkellä tupla/tripla annosta suosituksiin nähden. Jännittää mitä näyttää seuraavalla mittauskerralla. Äitiyspolilääkärillä käyn joka kerta kuin ultrassakin, koska seuraavat omia virtauksiani (eka raskaus päättyi raskausmyrkytykseen), jotka näyttävät tällä hetkellä siltä että 50% mahdollisuus jälleen raskausmyrkytykseen. Eka oli hätäsektio.
 
Esikoinen91
esikoinen91
heiii! Täälläkin yksi plussannut! 8.11 vastasi ultrassa rv13! Ja 21 ois laskettuaika
Me oltiin miehenkanssa 23-26.7 ulkomailla ja sen jälkeen oltiin 10.8 saakka erossa toisistamme, mietittiin että onko lapsonen tärpännyt sillonku oltiin reissussa vai nyt vasta suomessa, mitä te olette mieltä? :) oli kyllä kuukautiset 5.8-9.8 mutta eikös ne voi tulla silti? Kiinnostaa että saiko tosiaan vauva alkunsa tuhansien kilometrien päässä täältä :-D
Jännittää kovasti :)
 

Yhteistyössä