Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Hip hei!

Aloitanpa minä nyt sitten toukokuulaisten pinon. Hieman ehkä aikaisessa, mutta koska huhtikuulaisetkin olivat ajoissa, niin miksi ei mekin. ;)

Itsellä siis edessä eka IVF, punktio olisi viikolla 22. Taysissa pyöritään ja ekaa lasta siis yritellään. Yritystä takana jo useampia vuosia, hoitoja takana 3 inssiä. Vika lähinnä minun ovuloimattomuudessani.

Nyt siis tänne kaikki, joille olisi suunnitelmissa IVF/ICSI/PAS toukokuulle, piinaillaan ja pohdiskellaan sitten yhdessä!

:wave:

Tässä listaa:

Kuka------------Hoito-------------Punktio/siirto---------Muuta

baby81----------IVF---------------------8.5 / 10.5-------------------nega

Haalistunut------ICSI-------------------30.5/ 1.6 ------------------plussa

Hammaskeiju----IVF---------------------22.5 / ? ------------------TAYS

HelinäKeiju75---IVF----------------------30.4 / 3.5------------ nega

Hormonihirviö---PAS---------------------vko22 ------------------

Katia79----------IVF----------------------7.5 / 9.5 ----------------- plussa

Kiikka------------IVF----------------------8.5 / 10.5 ----------------

Kirle--------------IVF---------------------------?-------Väestöliitto Oulu

Loore-------------PAS----------------------25.5 ------------------------

Mari--------------IVF----------------------9.5 / 11.5 ------------------- nega

mari-78---------ICSI-----------------------vko 22--------------------- plussa

Marilia-----------PAS--------------------------------------------------TAYS

Miina-------------IVF-----------------------10.5 / 12.5 ----------------nega

mimoniandra---PAS------------------------15.5 ------------------------

(Nampula---------IVF---------------------kesäkuu-------------------TAYS)

Nassukka--------PAS----------------------- 9.5 ------------------- nega

Nefeli-------------PAS--------------------ei onnistunut ------------

Taika-----------IVF/ICSI---------------vko 21----------------Väestöliitto

Tellus-------------PAS-------------------vko20-21-------------------TAYS

Tintti74-----------PAS--------------------- 11.5 ------------------- nega

Tuulia------------IVF-----------------------vko 22-------------------Norja

viiriäinen---------ICSI---------------------vko 20-------------------

Wilsson-----------IVF---------------------8.5 / 10.5 -----------------plussa


<br><br>
 
Hei Nampula!

Liittynen seuraasi toukokuun pinoon, kun tästä huhtikuusta ei taida TAYSin muuttoviikkojen takia tulla mitään! Voi venäjä että harmittaa. Sitten kun voitaisiin päästä taas eteenpäin niin eiköhän klinikalla ole muutto, joka kestää kokonaista kolme viikkoa! KÄÄK!

Esikoista täälläkin yritellään ja takana yksi ICSI + 2 passia. Syksyllä mieli oli todella toiveikas kun saatiin kokonaista 8 alkiota, ja luulin että näillä saataisiin vauva kotiin. Vaan ei... toivoa on vielä kahden alkion verran, jos kestävät sulatuksen. Laskeskelin tässä että mikäli seuraavaan kiertoon päästään, ja toivottua tulosta ei tälläkään kertaa tule, uutta ICSI-hoitoa tuskin keretään aloittamaan ennen kesää :/

Mikäli passiin päästään, ajoittuu se varmaan toukokuulle.
Toivotaan molemmille parempaa onnea tällä kertaa!

Marilia
 
Hei Nampula!

Liittynen seuraasi toukokuun pinoon, kun tästä huhtikuusta ei taida TAYSin muuttoviikkojen takia tulla mitään! Voi venäjä että harmittaa. Sitten kun voitaisiin päästä taas eteenpäin niin eiköhän klinikalla ole muutto, joka kestää kokonaista kolme viikkoa! KÄÄK!

Esikoista täälläkin yritellään ja takana yksi ICSI + 2 passia. Syksyllä mieli oli todella toiveikas kun saatiin kokonaista 8 alkiota, ja luulin että näillä saataisiin vauva kotiin. Vaan ei... toivoa on vielä kahden alkion verran, jos kestävät sulatuksen. Laskeskelin tässä että mikäli seuraavaan kiertoon päästään, ja toivottua tulosta ei tälläkään kertaa tule, uutta ICSI-hoitoa tuskin keretään aloittamaan ennen kesää :/

Mikäli passiin päästään, ajoittuu se varmaan toukokuulle.
Toivotaan molemmille parempaa onnea tällä kertaa!

Marilia
 
Hei!Pinoudumpa minäkin tänne teidän seuraan :) Elikkä meillä tulossa toukokuussa 2.IVF,ensimmäinen oli marraskuussa josta saatiin hedelmöitettyä 14 munasolusta 6. Tuoresiirrossa siirrettiin 1 josta nega,tammikuussa tehtiin PAS jossa siirrettiin 2 solua,muut ei selvinneet ja siitäkin tuli puhdas nega.Nyt sitten uusi yritys.Meillä suunniteltu punktio on viikolla 19.Ens viikolla pitäs pistää Procren depot piikki,viimeksi käytössä oli synarela-sumut jotka lääkärin mukaan ei mulla oikein toiminut.Onko sulla Nampula lyhyellä vai pitkällä kaavalla tämä prosessi? Meillä siis mennään pitkällä kaavalla.Mutta kirjotellaan kun jotain alkaa tapahtua ja jos muuta kysyttävää/tuntoja/ajatuksia tulee mieleen.
Pääsiäisterveisin Kikka ;)
 
Heissan!

Täällä eka PAS suunnitteilla toukokuulle. Ensimmäinen IVF tehtiin helmikuussa, joten juuri tuon pääsiäisen vuoksi jouduttiin nyt sitten odottelemaan toukokuun alkupuolelle saakka ja yritetään saada oma kierto säännölliseksi Primoluteilla. Suunnitteilla on PAS lääkkeelliseen kiertoon.

Pakkasessa on 2 alkiota, joten jännittää selviääkö kumpikaan sulatuksesta. Seuraavat hoidot kun menevätkin sitten syksyyn klinikan kesäkiinniolon vuoksi.
 
Kivaa että löytyi pinoon kavereita. :)

Luulen että pommitan teitä kokeneempia sitten kysymyksillä... ;)
Mulla tehdään pitkällä kaavalla, joten siitä heti eka kysymys... Mikä kp pitäs olla eka käynti?

Itse just nappasin vikan teron ja nyt menkkoja ootteleen. Sit pitäs kuulemma soitella Taysiin, mutta kun pääsiäinen tulee ja sotkee.
Tosin kiva tuo pääsiäislomakin on... :wave:
 
Haalistunut
Meille on suunnitteilla ICSI n. viikolle 20.
Tässä jännäilen luomukierron piinapäiviä, tuntuu niin pitkältä tämä(kin) kierto.
Vaikka tokkopa on tärpännyt, sen verran murheelliselta näytti siemennesteanalyysi viimeisessä inssissä marraskuussa. :snotty:
 
Hormonihirviö
Liitympäs minäkin taas joukkoon. 2 inssiä, 1 ivf ja 2 icsiä takana negoilla testeillä ja pas toukokuussa. Ensin luulin että pääsen jo huhtikuulla piinaileen mutta vuoto loppuikin, oli varmaan jotain välitihuutusta. Harvoin odottaa kun kuuta nousevaksi että menkat alkaa mutta 2 vuotoa pitää olla ennen kun pääsen passiin. Kukahan alkaisi pitämään sitten myöhemmin listaa mitä kellekkin tapahtuu siis siirtopäivät, punktiot jne. ???????? mää oon vähän tumpelo näissä hommissa :LOL: :( että jos joku pätevämpi löytyis??
 
Mulla eka ivf toukokuussa, neljä inssiä takana joista kaikista nega. Pelottaa se punktio kun jotkut ovat täällä hiukan pelotelleet ja kuvanneet sitä elämänsä kauheimpana päivänä.... APUA!

Meillä ne kaikki neljä inssiä on ollut putkeen eikä yhtään taukoa, joskin eka tehtiin luomukiertoon, mut tää huhtikuu jää välistä kun ollaan reissussa ja hyvä että välillä lepää. Pientä paniikkia vaan iskee kun syyskuu lähestyy ja meidän täytyy turvautua luovutettuihin siitiöihin....
Mutta jospa se arska paistais meidän risukasaankin.. B)
 
Hyvää huomenta kaikille!

Minä voin tuohon alotuskohtaani alkaa pitämään listaa ihmisistä, niin pysytään kärryillä. Tänään en millään taida ehtiä, mutta heti huomenna sitten listaa pystytän. :)
:wave:
 
Hei!Jos Nampula teet listaa niin minun nimimerkkiä piti muuttaa kun rekistöröidyin koska Kikka nimi oli jo varattu niin olen nyt sitten Kiikka :)

Jokos olet Nampula saanut hoitosuunnitelman ja tiedätkö hoidossa käytettävät lääkkeet?Mulla tosiaan ens viikolla pitäs pistää se Procren-piikki,millä ajetaan oma hormoonituotanto alas,silloin on kp 20.Sitten on loppukuusta varattu ultraan aikaan missä katotaan onko piikki toiminut ja sillon on sitten Puregon pistosten aloitus.Mulla on pienillä annoksilla tuo puregon koska viimeksi aloitettiin liian isoilla annoksilla ja munarakkuloita pääsi syntymään liiankin paljon.Mutta nyt täytyy pikkuhiljaa lähteä töihin eli kirjotellaan taas!
;)
 
Mukavaa keskiviikkopäivää naiset! :)

Kirjoittelin aiemmin Verana, mut toi oli jo jollain muulla käytössä niin nimeni sai nyt sitten yhden een lisää. Joku helmikuun pinolaisista varmaan muistaakin mut =)

Miina: Punktio on hyvin yksilöllinen kokemus, joillain se sattuu ja toisilla ei juuri lainkaan. Itse kuulun jälkimmäisiin. Varmaan niistä kauhukokemuksista kirjoitetaan enemmän kun niistä ns. helpoista punktioista. Tsemppiä!

Meillä siis takana ensimmäinen ivf helmikuussa, nyt odotellaan ensimmäistä pas:sia. Käytiin eilen mieheni kans suunnittelukäynnillä ja näillä näkymin siirto tehdään joko viikolla 16 tai 17. Huhtikuun puolella siis vielä, mutta piinapäivät ajoittuu toukokuulle, joten tänne pinoon tunnen kuuluvani.
Meillä huuruneniä odottaa pakkasessa 3+1. Juteltiin eilen et mahdollisesti siirretään kaksi, mut sen näkee sitten miten nuo alkiot selviävät sulatuksesta.

Mä kävin tosi pohjamudissa tuoresiirron negatestin jälkeen. Ajattelin jo etten jaksa lähteä pakastealkion siirtoon vielä. Mutta kevätaurinko on tehnyt tehtävänsä ja kaikki näyttää taas valoisammalta. Kait sitä on välillä käytävä alhaalla et voi taas nousta ylös.

Aurinkoisia ja lämpöisiä pääsiäispäiviä teille jokaiselle! :wave:
 
Moikka taas!


Sainpas kuin sainkin tuon listan tehtyä! Hieman kone heitti erroria. Kolme kertaa ehdin listaa väkästämään aina uudelleen ja uudelleen. Mutta nyt onnistui! :D

Joten korjailkaapa jos siellä virheitä!

Mulla ei vielä sen tarkempaa suunnitelmaa siis ole hoidon kulusta, muuta kuin että pitkällä kaavalla mennään ja sumuilla siis alotellaan kp 21. Ens viikolla sitten soittelen Taysiin. Sinne muutto hässäkän keskelle, mutta onneksi sen ei paljoa meihin pitäisi vaikuttaa. On ohi jo kun meidän touhut kunnolla alkaa. :)

Mukava illan jatkoa kaikille! :wave:
 
Hei ja kiitokset Nampula, kun otit ylläpitäjän pestin vastaan!

Liityn siis konkarina joukkoon (takana 4xivf/icsi ja 2xpas).
Viikolle 21 saattaa osua 5. ivf/icsi pitkällä viljelyllä eli todennäköisesti siirtoon ei edes päästä (tosi positiivista ajattelua täällä). Hoitopaikkana Väestöliitto.

Ei kun tsemppiä kaikille!
 
Moikka vaan kaikille!

Tuli vietettyä pääsiäinen mökillä aivan sivistyksen ulottumattomissa. :)
Nyt oli kyllä mukava taas palata palstan pariin.

:wave:


Mulla sitten menkat alkoi perjantaina, JESSS!
Ihan niin kuin pitikin! Joten huomenna otan puhelimen käteen ja soittelen Taysiin IVF suunnittelu aikaa.

Muuta kummempaa ei nyt sitten ole, joten kaikille mukavaa pääsiäisen jälkeistä viikkoa!
 
Pääsiäinen on ohitse, olin töissä joten pyhien nauttiminen jäi vähäiseksi.

Nampula hienoa pääset eteenpäin.

Mitäs muille kuuluu?

Katselin että helatorstai osuu mahdolliseen Pas viikkoon, eli voipi olla ettei pääse silloinkaan Tayssiin kun vain ti+ke mahdollisia siirto päiviä.
Mutta ensi jännäilen menkkojen alkua, vaikka terolutit niin ei ole kierrot tasoittuneet.<br><br>
 
Saako änkeytyä uutena ketjuunne;-?

Meillä edessä ensimmäinen ICSI, lääkkeinä Synarela ja Conal F, eilen pistin Pregnyl -piikin tuplana, ja huomenna on edessä punktio, joka suoraan sanottuna pelottaa vietävästi, mutta eiköhän siitä hengissä selvitä... ;-)

Me päästiin/jouduttiin suoraan kolmen vuoden luomuyrityksen jälkeen ICSI -puolelle, N35, N37. Kovin korkeita odotuksia ei ilkeä ylläpitää ensimmäistä yritystä silmällä pitäen, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka..;-)

Huomisen jälkeen on jo hieman viisaampi sen suhteen, mitä keräilyssä saadaan, ja perjantaina pitäisi olla siirto, jos jotain siirrettävää saadaana aikaiseksi. Ollaan Taysin asiakkaita.

Kiva, että näitä palstoja on olemassa, tuttavapiiriin ei tämän asian kanssa painivia kuulu, eikä ihan kaikille viitsi asiasta edes puhuakaan, eli kiitos kaikille, ja pidetään peukkuja, puolin ja toisin;-?
 
Hormonihirviö
Omaa napaa: Menkat alkoi tänään eli pas sijoittuu viikoille 20 tai 21. Ja jos ei silloin päästä siirtoon niin sitten vasta syksyllä. Kaveri on ottanut koiran pennun =) voi sitä suloista otusta, arvatkaa vaan tuliko itelle koirakuume mutta ei me voida ottaa kun on jo ennestään 1 villis ja 2 kissaa.
 
moi
ilmottaudun kanssa toukukuun ivf-läisiin. Synarelalla aloitin sumuttelun maanantaina ja punktio/ siirto yritys olis kait viikolla 18.Aikaisemmin syksyllä-alkutalvesta tehtiin kolme inssiä, joista kaikista nega. Kaiken kaikkiaan yritystä on takana neljä vuotta.

Vähän pelottaa noi hormonit mitä joutuu käyttään, clomeistakin kun tuli melkoiset oireet (itkua, kuumia aaltoja, unettomuutta jne). Nyt kauhulla odotan mitä tuleman pitää, ja vielä toukokuun alussa pitäisi aloittaa uudessa työpaikassa :/
 
minäkin liityn tähän pinoon, ehkä...
menkkoja tässä ootellaan alkavaksi, tänään otin viimoisen primolutin.
tää 2. ivf mennään lyhyellä kaavalla. tänään muuten hainkin jo lääkkeet oottelemaan.
aiemmasta kerrasta poiketaan jonkin verran, siis jo pituudesta niin lääkkeistäkin. menopur jätettiin kokonaan pois ja pistän siis vain puregonia ja suprecum vaihdettiin synarelaan.
omien laskujen mukaan punktio olisi (ehkä) vappuviikolla.
menkkojen alettuahan sen sitten tietää ja eka lääkärin jälkeen.
 
Moikka!

Päivittelin listaa ja lisäsin HelinäKeijun sekä Wilssonin listaan. :)

Tänne ei kummempaa... eilen soittelin Taysiin ja eka aika olis nyt 18.4. Eli viikon päästä. Huh huijaa! Hieman jänskättää kuinka menee homma, kun olis reissuakin sitten punktion ja siirron jälkeen edessä. Että jääkö tarpeeksi toipumis aikaa... Mutta tämä juttu tulee ensi sijaisesti, sitten vasta reissu jos voimat riittää.

Mutta eipä tässä sen kummempia! :wave:
 

Yhteistyössä