Toukokuun inssipino

satunnainen kulkija
EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

I H A N A A :flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower:

Usko nyt siihen haamuun vaan, ei se siitä minnekkään katoa!!! =)
Oon kyllä ihan älyttömän onnellinen sun puolestas!!!!

Millaset oli oireet?
 
satunnainen kulkija
Niin siis mun piti sanoa sulle että ONNEKS OLKOON!!!!! Menin niin sekasin että unohdin onnitella :LOL: :LOL: :LOL: On se ihanaa että joku meistäkin sai sen kauan toivotun plussan!!!!
 
Sienna74
Kiitos, kiitos. On kyllä hieman sekavanlainen olo. Vaikka en itse kyllä ota uskoakseni tuohon haamuun. Sitä on neljä vuotta odotettu niin pitää saada verikokeella varmistettua. Ja sehän tässä hullua onkin, kun oireita ei ole minkäänlaisia! Oliko muuten jossain ketjussa jollakin haamut kadonneet ja tilalle tullut puhdas nega? Tässä alkaa epäileen jo kaikenlaista.. vainoharhaista puuhaa tämä! :LOL:
 
satunnainen kulkija
Sienna74: Mä en pysty edes kuvitteleen miltä susta tuntuu kun mäkin oon täällä sun puolestas ihan liekeissä =) :heart: :hug: :D B)

Oliko sulla menkkaoireita?

Täällä ei todellakaan mitään muuta kun menkkaoireita, tää on varmaan eka kierto koko yritysaikana kun en oo tuntenu minkäänlaisia muka raskausoireita. Eilen illalla oli jo pakko ottaa särkylääkekin, juili niin penteleesti! No, ei auta muu kun suunnata katse kohti kesäkuun inssiä :'(

Mutta sulle isosti vauvaliimaa matkaan :hug: :heart:
 
Sienna74
Tää oli siis toinen inssi. Mulla eilen alkoi päänsärky ja tänään taas. Mulle ne on tyypillisiä 'menkkaoireita'. Aina kun kuukautiset alkaa iskee migreeni. Toivotaan, ettei tää tästä pahene. Nyt ei uskalla ottaa tablettiakaan, kun tuli tuollainen yllättävä tulos. Mieshän tuo on jo aivan innoissaan, mutta itse ei uskalla vielä riemuita. Pitääköhän progesteronia käyttää kuin kauan? Onko se 14 vrk inssin jälkeen yleinen käyttöohje?
 
Ota panadoli jos migreeni iskee sen voi rikkoa ja syö vaikka jugurtion kanssa. Pääsee imeytymään paremmin. Eihän se sumutinta voita, mutta jos ottaa tarpeeksi ajoissa se voi laimentaa kipuja ennekuin menevät liian pahaksi. toinen seikka, pidä huoli että syöt niin ettei verensokeri laske ja yrita olla stressaamatta. :LOL:
Mulla alkoi kuukautiset ekan inssin jälkeen eilen ja pitkästä aikaa ilman migreeniä. Hormonit varmaan.
Toivottavasti pääkivut pysyy poissa ja toivottavasti saat plussan!
 
Sienna74
Sehän oiskin ihanaa, jos migreenit loppuis ainakin vähäksi aikaa. Ja katsotaan nyt huomenna vieläkö se testitikku on samaa mieltä... :/ Tuntuu sisimmässä, että haluais kiljua ja huutaa koko maailmalle, mutta siltikin jokin jarruttaa... Onhan se niin epävarmaa vielä tässä tilanteessa, pysyykö edes mukana, mikäli se plussa olisi varmasti plussa. Entäs Riksu82, oletkos testannut? Samana päivänähän me käytiin inssissä.
 
oi että.. :heart: ONNEA sienna74 aivan kamalan kovasti!! Lähetän paketin teippiä ja tarrasukkia ja liimaa, että pikkuinen pysyy koko pitkän matkan masussa. Ja kiitos, että toit tähän toukokuun pinoon plussan (en muista nyt onko muita plussaneita tässä kuussa). Että olet oikea tilastoihme. :hug:
 
satunnainen kulkija

Riksulle :hug: ja tsemppiä!!

Omaan napaan: Menkkoja odotellessa. Olo on ihan sieltä ja syvältä, ajatus on taas ihan sellanen että meille sitä lasta ei kai ikinä suoda. Surua ja vihaa, niitä tunteita on riittämiin. Onneksi mulla on kuitenkin ihanaakin ihanampi mies joka jaksaa kantaa mua aina silloin kun ei ite jaksais =)

Tsemppiä meille kaikille tähäkin päivään!!

Joskos muuten Sienna74 alkaa uskomaan omaan plussaansa??? =) =)
 
Sienna74
No ei ala uskomaan! Tänään taas se samainen haalea viiva. Alan jo kuvitteleen, että se tulee jostain kystasta tai kohdunulkopuolisesta raskaudesta tai lääkkeistä.... Huh huh. (Liian tarkasti luettu raskaustestin ohje!) Kun ei ole mitään oireita edelleenkään.

Yritin soittaa neuvolaan, josko ois päässy verikokeeseen, mutta sieltäkin on hoitaja lomalla... Grrr! :kieh: Vois joko lopettaa nuo progesteronipallerot tai jatkaa mikäli tietäis varman tuloksen... Kyllä pidetään ihmistä piinassa... Luin jostain, että raskaushormoni tuplaantuu 1,5 - 2 vrk välein, joten eikö sen viivan pitäisi huomenna olla jo hieman tummempi?

Pahoittelut Riksu82, tsemppiä uuteen yritykseen!
 
satunnainen kulkija
Koitahan nyt uskoa vaan =) Tää on täällä kyl oikein paraskin puhumaan, ihan varmaan jos joskus itellä se plussa siihen testiin paukahtaa, oon vähintäänkin yhtä epäuskoinen B) =) :D

Mitä jos kysyisit ihan terkkarista, ihan "tavalliselle" vastaanotolle, jos siellä ottaisivat verikokeen niin saisit varmuuden ja itelles rauhan?

Voi mä niin paljon toivon sulle tarrasukkia ja vauvaliimaa jotta matkalainen pysyis kyydissä!!!! :hug:
 
Onnea Sienna74 !! =) Olet kyllä todellinen tilastoihme!!! :hug:

Taidan olla väärässä pinossa, kun lääkärin mokan takia inssi jäi tekemättä, mutta luomuillaan kun tuli kuitenkin Menopurit pisteltyä ;)

Älä riksu82 vielä masennu, ota rauhallisesti ja testaa uudestaan loppuviikosta. Itselläni menkat alkoi aina 2 päivää lugejen lopettamisen jälkeen :ashamed:
 
Sienna74
Yritin uudestaan ja sainkin vastaanoton kautta yhteyden lastenneuvolaan ja sieltä täti laittoi lähetteen labraan. Mutkien kautta tämäkin! Kävin jo verikokeessa ja iltapäivällä pitäisi tulokset saada. Pelkään kyllä, että nega sieltä napsahtaa... Onko tosiaan niin, ettei kukaan ole vielä plussannut tässä kuussa!? Se näyttää olevan kausittaista. Välillähän niitä plussia tulee rytinällä.
 
Riksu82
Kiitos kaikille tsemityksestä!

Soitin polille ja seuraava inssi taysissa tehdään vasta viikolla 34 eli elokuun lopussa!! just joo... Ensi viikosta alkaen vain yksi lääkäri ja hän tekee pelkkiä ivf:iä läpi kesän! Mä en jaksa TAAS vain odottaa. Ensin odotan puoli vuotta, että pääsen yhteen inssiin ja nyt taas 3kk odotus uuteen inssiin... :/

Taidan huomenna soittaa avalle ja väestöliittoon ja kysyä, että oisko mahdollisuus tehdä siellä yksi inssi vielä ennen kesää...
 
Riksu82, kannattaa tosiaan soittaa yksityiselle klinikalle ettei tule noin pitkää taukoa. Ainakin Hgin Väestöliitto on vain 2 viikkoa heinäkuun alussa kiinni, muuten hoitoja tehdään normaalisti (tietysti vajaamiehityksellä pyörivät, mutta ei pitäisi estää hoitoja).
 
Ja onnea Sienna74:lle täältäkin! =) Hienoa, että edes joku plussasi.
Onko Sienna74 tosiaan ainut plussaaja koko tästä pinosta? :eek:

Taidan itse siirtyä pikkuhiljaa kesäkuun pinoon vaikka tässä nyt tulikin yksi välikierto, kun ultrassa löytyi kystia. :headwall: Ennen Väestöliiton kesätaukoa ehditään kuitenkin yksi pistoskierto + inssi luultavasti tehdä.
 
satunnainen kulkija
Riksu: me ollaan tampereella avalla hoidossa. me jouduttiin ensikäyntiä odottaan jotain 6vkoa, mutta sen jälkeen kaikki on tapahtunut tosi nopeesti ja jouhevasti. Heinäkuun ava on kiinni. Meillä inssi on maksanut muistaakseni 300?/krt. Siihen siis sisältyy seuranta ultra ja simppojen pesu sekä itse inssi. Mutta soita ja kysy, mä ainakin lämmöllä suosittelen ava-klinikkaa!!
 
Sienna74
Kyllä tää on uskomatonta! Vielä yksi piinapäivä lisää. Soitin verikokeen tuloksista. Täällä meillä niitä ei tehdä, kun on pieni paikkakunta, vaan lähetetään naapurikaupunkiin. Siellä olikin joku tietty aine, jota ne siihen testiin tarvii, päässyt loppuman. Eli huomiseen iltapäivään menee... :(
 
Sienna74
Kyllä tää on uskomatonta! Vielä yksi piinapäivä lisää. Soitin verikokeen tuloksista. Täällä meillä niitä ei tehdä, kun on pieni paikkakunta, vaan lähetetään naapurikaupunkiin. Siellä olikin joku tietty aine, jota ne siihen testiin tarvii, päässyt loppuman. Eli huomiseen iltapäivään menee... :(
 

Yhteistyössä