Toukokuun inssipino

Täällä meneillään pp13. Mitään tuntemuksia ei oikein ole ollut, oikeanpuo-
leista munasarjaa nippailee, ei muuta. Luulenpa että täti kohta kurvaa kylään. Huomenna sais jo testailla mut taidan jättää väliin. Voiko olla mahdollista ettei taaskaan kukaan tunnu plussaavan? Alkaa oikeesti usko loppua koko inssiä kohtaan. Meillä olisi sitten vielä yksi inssi edessä loppu-
kuusta ennen syksyn ivf-rumbaa.
Dreamer: kuis menee :)
Tiina: toivottavasti tipputtelu lakkaa ja saat plussan :flower:
 
Sienna74
Tiina: olen tykännyt lääkäristä. Tosi mukava. Ja kun jotain asiaa kysyy, niin ottaa vastauksessaan niin hyvät kuin huonotkin puolet huomioon. Ei siis yritä vääristellä tai kaunistella asioita. Kovasti uskoo taas tämän inssin onnistumiseen.
 
Tsemiä jo loppupiinailussa oleville ja inssiin pikapuoliin meneville :wave: :wave:

Täällä pistettiin eilen eka menopur.
Kävi apteekissa hassu juttu kun piti neulojakin ostaa samalla.. Mies jäi autoon odottamaan ja minä tiskille: pakkohan mun oli käydä hakemassa mies autossa valkkaamaan ne oikeat neulat ja ruiskut, kun meillä mies tekee lantringit ja hoitaa pistämisen, mä vaan nökötän ja koitan olla huutamatta :whistle: Enhän minä niistä neuloista mitään tiennyt, sekosin täysin kun sain "neulavalikoimakatalogin" eteeni :LOL:

Onko muut muuten huomannut, että paino olisi noussut lapsettomuushoitojen aikana? Itsellä alkaa housut kiristää, pakko johtua näistä hormonimääristä :ashamed:
 
Pupuvaimo: Itsellä ainakin paino noussut 4kg vaikka liikun säännöllisesti ym. en ole oikein muuta selitystä painon nousulle keksinyt kuin hormoonien napsiminen. Nestettä luulisi olevan ja pois helposti lähtevän kesä tauon aikana B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:52 Marika kirjoitti:
Pupuvaimo: Itsellä ainakin paino noussut 4kg vaikka liikun säännöllisesti ym. en ole oikein muuta selitystä painon nousulle keksinyt kuin hormoonien napsiminen. Nestettä luulisi olevan ja pois helposti lähtevän kesä tauon aikana B)

Vitsi miten lohdullista!! Ei painon nousua kukaan muu varmaan huomaa, mutta itse sen tuntee, varsinkin kun urheilee säännöllisesti ja tuntee kroppansa :snotty:
 
Sienna74
Kyllä se on paino täälläkin noussut. Syksystä lähtien tullut 5 kg lisää, vaikka olen jopa muuttanut ruokavaliotakin kevyemmäksi. Jospa niistä kiloista tosiaan kesällä pääsis... Meille annettiin Väestöliitolla jo eka kerralla kaikki piikit (kahta kokoa) ja ruiskut mukaan. Lisää saa aina kun loppuu...
 
soitin väestöliitolle ja kyselin että mitä teen niin neuvoivat tekemään huomenna aamulla aconin testin kun se on herkkä testi että jos se näyttää plussan olen raskaana jos miinuksen niin sitten tutkitaan ja ehkä jopa käynnistetään kuukautiset lääkkeillä jos hormoonit on tehnyt temput ettei menkat ala normaalisti
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:31 Sienna74 kirjoitti:
Kyllä se on paino täälläkin noussut. Syksystä lähtien tullut 5 kg lisää, vaikka olen jopa muuttanut ruokavaliotakin kevyemmäksi. Jospa niistä kiloista tosiaan kesällä pääsis... Meille annettiin Väestöliitolla jo eka kerralla kaikki piikit (kahta kokoa) ja ruiskut mukaan. Lisää saa aina kun loppuu...
Me ollaan julkisella hoidoissa, saatiin aloituspakkaus jossa oli kaikkea muutamaksi kuukaudeksi =) Eipä nuo oheiskamat maksanut juuri mitään, olisko 6 euroa ollut neulat ja ruiskut melkein kahteen kiertoon :wave:

Tiina: ettekö saanut aikaa verikokeeseen? me ollaan aina saatu pp 16 labra-aika
 
Sienna74
Pupuvaimo: Käytätkö pelkästään Menopuria tässä kierrossa? Mitkä kp:t? Minulle tulee clomeista monta päivää kestävä päänsärky, joka loppuu migreeniin, joten kyselin jo lääkäriltä mahdollisuutta käyttää pelkästään menopuria, jos tarve vielä tulee. Onhan se kalliinpaa, mutta ei huvita sängyn pohjallakaan kieriskellä.
 
neuvolan täti antoi jo yli kuukausi sitten että saan käydä kun kotitesti näyttää plussaa tai kuukautiset myöhässä katotaan nyt huomenna tuo aconin testi ehkä vielä käyn sitten verikokeessa tarvittaessa
 
Satunnainen kulkija: neljä follikkelia?! :eek: Eikö sinua/lääkäriä pelota monisikiöraskauden riski? Minulle kun sanottiin, että kolme follikkelia on maksimi, että inssi tehdään ja silloinkin asiaa harkitaan. Lääkäri juuri viimeksi sanoi, että on vähän aikaa sitten tehnyt inssin, jossa oli kolme follia ja kaikki hedelmöittyivät eli alkoi tripla-raskaus.

Itsellä nyt pp 10 ja jännitys tiivistyy. :x
 
Sienna74
Minulla oli myös neljä rakkulaa kehittymässä. (Aikaisemmin vain yksi.) Yksi lääkepäivä välissä ja kaksi pitäisi pudota kyydistä ja kaksi jatkaa kasvua. Huomenna näkee montako siellä loppujen lopuksi vielä on..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:39 Sienna74 kirjoitti:
Pupuvaimo: Käytätkö pelkästään Menopuria tässä kierrossa? Mitkä kp:t? Minulle tulee clomeista monta päivää kestävä päänsärky, joka loppuu migreeniin, joten kyselin jo lääkäriltä mahdollisuutta käyttää pelkästään menopuria, jos tarve vielä tulee. Onhan se kalliinpaa, mutta ei huvita sängyn pohjallakaan kieriskellä.
Sienna74:Juu, pelkkää menopuria jo toinen kierto menossa. En tiedä miksi vain tämä, mutta toimii =)

Tiina: tuntuu tavat vaihtelevan aika paljon/lääkäri. Meille ohjeistettiin, ettei kotitesteihin kannata tuhlata, ja vaikka kotitesti olisi nega pp 16 laittaa silti verikokeeseen että hoitoja voidaan turvallisesti jatkaa =)
 
Riksu82
Sienna74: Minullakin on huomenna inssi! Päästään yhdessä sit testaileen! Minkä kokoiset sinun munarakkulat olivat ultrassa?

Eilen tosiaan oli hieman huono mieli (lievästi sanottuna), mutta tänään jo paljon parempi. Tänään viä pitäis töissä jaksaa reilut 12h ja sit alkaa 8 päivän vapaat :)

Tsemppiä kaikille! Plussatuulia puhallan \|O
 
Sienna74
Riksu82: Minulla oli 13mm, 12 mm sekä 2 x 10 mm. Kp10. Näistä siis kaksi suurinta on todennäköisesti jatkanut kasvuaan. Ihanaa, minulla on huomenna iltapäivällä kasvohoito varattuna. Saapi mennä hemmotteluun koettelemuksien jälkeen...
 
Täällähän on muutamalla jo jännät paikat. Toivotaan tiina, ettei menkkoja tarvitsisi käynnistellä ainakaan seuraavaan yhdeksään kuukauteen.

Mulle iski sitten flunssa. Kurkku on kamalan kipee ja nenä vuotaa. Lämpöö ei oo, vaikka olo on ihan kuumeinen. Ärsyttää, että pitikin tulla kipeeksi.

Mä oon kans lihonu noilla Clomeilla 5kg. Toivottavasti sais pois nyt kun alotellaan taukoo hoidoista kesäksi.

Mulla tosiaan tuo usko näihin insseihin on hävinny ihan tuhkana tuulee. Eipä ole pahemmin odotuksia tästä viimeisestä. Kun tässä on monet inssipinot kolunnut läpi niin eipä siellä pahemmin plussia ole tullut.

Toivotaan kuitenkin, että tämä toukokuun pino olisi vähän onnekkaampi ja plussiakin tulisi.
 
satunnainen kulkija
Piipi: Ei ollut lääkäri huolissaan, me itse vielä vähemmän. Toki tiedämme että riski kasvaa aina kaksosraskaudessa, mutta me emme sitä pelkää, ehkäpä päinvastoin! Lääkäriini luotan kyllä täysin, hän varmasti olisi asiasta maininnut jos huolissaan olisi ollut =)

Sinulla siellä alkaa olemaan jännät paikat, plussatuulia sinulle täältä puhaltelen, toivotaan että nyt on tärpännyt :hug:
 
Hep!

Meillä yritystä reilu 2 vuotta. Jännä mut mun gyne ei puhunut verikokeesta mitään. No kai ne sit sen ottais jos menkkoja ei tulis mutta testi olis negaa. Mä saatan testailla vasta pe vaikka to olis pp14. v####ttaa nähä aina se nega testissä niin ei paljo huvittais testailla. Ja voihan se olla et vuoto alkaa piankin.
 
SEE
SATUNNAINEN KULKIJA: sähän olet oikein käynnyt munimaan. Mun gyne on kyllä sanonut että kolme on ehdoton yläraja mutta kai lääkärit sitten arvio ton tilanteen tapauskohtaisesti. Minkäs kokoisia follit oli?

Inssiin lähipäivinä menijöille tsemppiä.

TIINA: hyvä että pääset verikokeeseen niin saat selvyyden asioihin.

Mulla menossa kp 5 ja clomeilla mennään vielä 2kp:tä ja sitten 2kp:tä menopureilla, maanantaina sitten ultra ja toivottavasti sitten ensiviikolla inssi.
 
Täällä pp11
pahoin jo aavistelen että puna armeija marssii paikalle ihan kohta.. :eek:

ei sitten ollenkaan sellasta fiilistä että tärppi ois käynyt, eilen illalla oli pienen pientä tiputtelua jo, tänään ei mitään. Nappasin vaan luget tuttuun tapaan, ja odotellaan.

Testata en aio.En ole koskaan edes ostanut raskaustestejä, varmaan jotain itsesuojelua kun en halua nähdä sitä negaa. Ajattelen vaan että EN ole raskaana ennenkuin toisin todistetaan, eli menkat ei tuu ja verikoe sitten todistaisi plussan todeksi! Olenkohan jo liian kyyninen ?? Kyllä tämä monen vuoden taistelu jo aika nöyräksi vetää mielen, kukaan kun ei sitä plussaa voi meille luvata :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:31 Dreamer kirjoitti:
Täällä pp11
pahoin jo aavistelen että puna armeija marssii paikalle ihan kohta.. :eek:

ei sitten ollenkaan sellasta fiilistä että tärppi ois käynyt, eilen illalla oli pienen pientä tiputtelua jo, tänään ei mitään. Nappasin vaan luget tuttuun tapaan, ja odotellaan.

Testata en aio.En ole koskaan edes ostanut raskaustestejä, varmaan jotain itsesuojelua kun en halua nähdä sitä negaa. Ajattelen vaan että EN ole raskaana ennenkuin toisin todistetaan, eli menkat ei tuu ja verikoe sitten todistaisi plussan todeksi! Olenkohan jo liian kyyninen ?? Kyllä tämä monen vuoden taistelu jo aika nöyräksi vetää mielen, kukaan kun ei sitä plussaa voi meille luvata :'(
Vähän on samat fiilikset kuin sulla. Mä en oo ees jaksanu laskee noita päiviä. Menkat alkaa lauantaina ja inssi oli silloin vajaa kaksi viikkoa sitten perjantaina. Eli äkkiseltää laskettuna, aika samoilla päivillä mennään. Mäkään en oo testaillu aikaisemmissa insseissä kun menkat on aina alkanut ajallaan. Ja yleesä ne menkkatunteetkin on alkanu pariapäivää aikasemmin.
 
moikka taas. Täällä pp5 menossa. ei oikein mitään tuntemuksia, mitä nyt tänään vähän kivistänyt ja turvottanut alavatsaa.

Pelottaa aivan tajuttomasti, miten epäonnistumistiedon ottaa. Tuntuu, että ei ole enää voimia jatkaa yrittämistä. Ehkä ajattelen epäonnistuneeni jo tässä vaiheessa, koska pelkään niin kovasti sitä että todella epäonnistun. Kestänkö sitten paremmin? jaksanko sitten taas aloittaa alusta?

Sitten sekin, että kauankohan meidän annetaan yrittää inseminaatioita. Tämä tosiaan neljäs ja ei olisi intoa ja rahaakaan oikein yksityisellä siirtyä rankempiin hoitoihin. Voi että kun tänään onkin masis päivä.

Minä vain haluan niin kovasti sen plussan, muustakin kuin ovulaatiotestistä

\|O Voi miksi me kaikki jo ei saada plussaa! Täällä on yksi kappale kiukkuisia lapsettomia ja polkee niin kovasti jalkaa että monet monet tästä ketjusta saisi plussan.
 
acon näytti negatiivistä nyt sitten vielä verikokeisiin iltapäivällä saa tulokset tiputtelukin kun loppu eilen päivällä

joku oli kirjoitellut että ei oikein usko insseihin niin voin kertoa meillä poika (nyt 1½vuotta) lähti kolmannella inssillä ja nyt tammi-helmikuun vaihteessa lähti ekalla mutta tuli kesken rv5+ eli voi se onnistuakkin
 
satunnainen kulkija
SEE: joo, on vissiin ollu hautomo kunnossa kun on noin monta follia :LOL: en nyt taaskaan muista tarkkaan kokoa, yks oli isompi ja sen mukaan inssi laskettiin, eli varmaan ei sen takia ollut huolissaan, mahtoiko sitten näyttää siltä että muista ei oikein kypsäksi asti ole, tai jotain! Tiedä hänestä! Mutta lääkäriin kuitenkin luotan, joskus aiemmin kun hän puhui siitä että jos tulee liikaa, ne punktioidaan ylimääräiset pois, eli uskon ja luotan että hän on tilanteen turvalliseksi katsonut!

Iloista huomista pyhää kaikille =)
 

Yhteistyössä