Huh! Onpas tänne tullut tekstiä! Kertokaahan ultrassakäyneet kuulumisianne!
Joululahjoista: työkaverin kautta saa edukkaasti Iittalan Mariskooleja ja tuikkuja, joten tänään tekemäni tilauksen turvin tuli ratkaistua useampikin lahjaongelma -onneksi!
Omaa napaa: tänään oli neuvolalääkäri. Kauhisteltiin mun tippunutta ja edelleen laskusuhdanteessa olevaa painoa. Sain lähetteen labraan, missä selvitetään laajemmin, missä kunnossa olen. Kovasti kyseli, haluanko saikkua, mutta jaksan kerta tehdä työt (enkä oikeastaan mitään muuta) ja tykkään siitä älyttömästi, joten luulen, että tulisin aika nopeasti hulluksi yksin kotona neljän seinän sisällä tämän oksetus-fiiliksen ja pöntön halailun kanssa. Nyytillä sentään on kaikki hyvin, onneksi, varmasti kuolisin jos sille tapahtuisi jotain. Mies on ollut kyllä aivan mahtava apu, tuki ja turva tässä <3.Olemme arponeet tässä, lähtisimmekö Thaimaan-matkalle joka on varattu ajat sitten. Mun edelleen jatkuva pahoinvointi pistää vain miettimään, uskaltaisiko lähteä. Olemme käyneet samaisessa kohteessa vuosi sittenkin ja kaikki meni hyvin. Joskus vain noi vatsavaivat voinevat olla aika ärhäköitä siellä, eikä paikallisten sinänsä nopeasti tepsiviä antibiootteja uskalla ottaa.