Heippa!En ole oikein viitsinyt kirjoitella, kun oireita ei oikein ole ja kun niin epävarmaa muutenkin tämä alkuraskaus. Mutta tänään oli sitten eka nauvola ja ajattelin, että jos jotain raapustaisin.
Suuret pahoittelut Prinsessarusinalle ja muille keskenmenon kokeneille :flower:
Oli ihan mukava neuvolakäynti, terkkari lupas yrittää tehdä mulle myönteisemmän neuvolakokemuksen, kun esikoisesta se oli ihan karmeeta touhua. Joka kerralla oli eri terveydenhoitaja, ekalla lääkärikäynnillä lääkräi oli sitä mieltä että vauva on luultavasti kuollut ja sitten vielä loppuhuipennukseksi eivät huomanneet että vauva on perätilassa. No, ei mulla kyllä luottamus mitenkään yhden kerran perusteella parantunut, mutta nyt on eri neuvola kyseessä, joten eiköhän se siitä. Kaiken lisäksi pääsen vielä äippäpolille pari kertaa, kun esikoinen syntyi pienipainoisena keskosena (no joo..2480g, että ei hän nyt kovin pieni ollut varsinkaan kun ei vertailukohtaa ollut kun esikko oli kyseessä..)
Onkos muita keskosten äitejä joukossa?Tietty vähän pelottaa, että syntyykö toinenkin etuajassa ja toisaalta kun ei ole loppuraskautta kokenut, niin sekin jännittää, että miten siitä selviää tuon vilkkaan taaperon kanssa.
Liityin tuonne yahooseen, mielummin ehkä siellä kirjottelen, täällä kumminki viestit kaikkien luettavissa ja välillä on tullut sitten jotain ikäviä juttuja, mutta katsellaan
Nyt poitsun viereen torkuille
Ai niin Jonz, mun LA onki 1.5
-Beija ja vauva rv 7+5