Tervetuloa uusille ja huomenta!
Ihan mukava huomata, ettei kovin monella muullakaan ole juuri minkäänlaisia oireita. Mutta oikeasti ajattelin näin ensikertalaisena, että ihanaa sitten se odotusaika. Että onpa jännää kun muut eivät tiedä ja jos tulee paha olo niin sitä on aikansa ja se menee ohi ja sitten alkaa se energinen vaihe kun puunaa kotia ja rakentaa pesää ym. Missä se kaikki hieno tunne on?!?
Ahistaa kun ei pysty nauttimaan ja iloitsemaan tästä, kun ei tiedä onko siellä masussa edes mitään elämää eikä ole muutenkaan mikään "odottava" olo kun olo on aikalailla tasapaksut fiilikset :/ Pahoittelen vuodatusta. Kelikin on niin masentava, ettei paljon jaksa iloita.
Galluppiin sen verran, että varmaan kun saa kertoa vanhemmille, jos/kun on jotain kerrottavaa, niin tilanne varmaan muuttuu. Meillä ei tiedä kun minun sisko ja sen mies, sekä yksi kaveri, jolle marisin jo kun oli yritys päällä, kun ei heti tärpännyt. Se sitten jaksoi kysellä kilpparikokeiden tuloksia ym. ja lupasin kertoa sille jos tärppää. Ajateltiin odotella nyt edes siihen saakka, että tiedetään onko siellä ketään. Ja ihmettelen TODELLA jos kukaan ei tule tästä onnittelemaan ennen kun on saatu edes vanhemmille kerrottua, on sen verran tuppukylä, että jutut leviää ennen kun itse ehtii ekasta neuvolasta pihalle :kieh:
Oma työtilanne kun on semmoinen, että kotoa käsin teen töitä ja asiakkaita ja työntekijöitä tapaa ehkä pari kertaa viikossa, ja nekin on kaikki miehiä, niin ei ne mitään tajuu. Esimies on miun aviomies, joten ei huoleta sekään
Kaiken muun voi jatkossa laittaa sitten lihomisen piikkiin. Minä olen ollut jo niin monta kertaa tässä kylässä jos muka raskaana (siis kyläpudeiden mukaan), että varmaan kukaan ei sitten tajua kun oikeasti olen jo viimesilläni
Kauheeta valitusta näköjään tänään, vaikka on perjantai !
Minulla on eka neuvola viikon päästä, selviääkö siellä milloin on ultrat? Ei se terkkari mitään muuta sanonut kun niiden lappujen täytöstä ja itse en lahopää tajunnut kysyä. Kun toisille tulee kutsua sinne ja toisten pitää varata. Joka kunnassahan on varmasti erilainen systeemi, mutta miten se pääsääntöisesti menee?
Karivainen ja nuijapää 5+2