Toukokuiset2022

Mekin käytiin eilen ultrassa ja siellä pieni sydän jyskytti <3 hän vastasi muutamaa päivää pienempää kuin laskettuna, mutta ei oltu huolissaan, koska mulla on kierron pituus heitellyt, ja nyt on voinut olla sitten pidempi kierto, tai sitten bebe ei näyttänyt itseään kokonaan. Toivotaan näin ja kehitys jatkuisi normaalisti. NT ultraa odotellessa :) luulen, että odotetaan sinne asti ennenkuin kerrotaan raskaudesta muille.

Esikoinen oli hauska siellä, kun leikkiä touhotti menemään kaiken odotteluajan niinkuin olisi ollut tutussa paikassa ja ultraamisen ajan söi isin sylissä naksuja. Mies sanoi, että pistivät popparit tulille :D
 
Mekin käytiin eilen ultrassa ja siellä pieni sydän jyskytti <3 hän vastasi muutamaa päivää pienempää kuin laskettuna, mutta ei oltu huolissaan, koska mulla on kierron pituus heitellyt, ja nyt on voinut olla sitten pidempi kierto, tai sitten bebe ei näyttänyt itseään kokonaan. Toivotaan näin ja kehitys jatkuisi normaalisti. NT ultraa odotellessa luulen, että odotetaan sinne asti ennenkuin kerrotaan raskaudesta muille.

Esikoinen oli hauska siellä, kun leikkiä touhotti menemään kaiken odotteluajan niinkuin olisi ollut tutussa paikassa ja ultraamisen ajan söi isin sylissä naksuja. Mies sanoi, että pistivät popparit tulille
Meidän esikoinen itki koko käynnin ajan..... Yritäppä siinä kuulla sykkeet :D luultavasti pelästyi sitä tilannetta ja ihmetteli hirveesti et miksi äiti makoilee siinä, ois halunnu vaan syliin ja mikään lelu tai välipalakaan ei kelvannut :D

Muutenkin täällä on iskenyt hirvee 1.5v uhma. Oon aivan naatti...

@Lavender_ lähetän paljon voimia sulle ❤ mulla oli vuodon takia 2 ultraa. Kävin ekan kerran 5+5 ja silloin mulla tuli siis ihan kunnon vuotoa. Kuitenkin siellä toi meidän uhmapylly oli sykkeen kanssa. Sit meni pari viikkoa ja tiputteli edelleen, tuli ruskeeta vuotoa käytiin omaan piikkiin toisessa ultrassa 8+5. Ja siellä hän edelleen oli ihan messissä. Sit NT ultran korvilla se tiputtelukin loppui. Mutta tosiaan siinä kun sitä tiputtelua oli jossain määrin kokoajan niin silti julkiselle ei päästy toiseen ultraan, vaan totesivat, koska ei ole kipuja odottakaa NT ultraan. Käskivät vain elää normaalia elämää ja totesivat, että jos vuoto on huono merkki sille ei voi mitään tehdä :(
 
valloitus
Hei kivaa täällä oli vaikka kuin paljon juttuja ja toukokuun plussaajia! Mä liityn myös joukkoon kun alkaa tuntumaan et oikeasti olen raskaana. Viikkoja on nyt 7+6 ja la neuvolan mukaan 5.5. mutta on ollut itse vähän epäuskoinen olo kun tärppi tapahtui jotenkin niin puun takaa ja esikoista taas yritettiin kauan. Mulla ln myös takana yksi keskiraskauden keskenmeno niin suhtaudun aika varauksella sinne nt-ultraan asti et katsotaan miten tässä käy ja onko vauva terve. Meillä siis esikoistyttö 1v2kk ja vaikkakin vähän yllätys niin erittäin iloinen sellainen tämä uusi raskaus :) ... Niin ja fb ryhmä kiinnostelis myös nt-ultran jälkeen jos vaan mahtuu mukaan.
 
valloitus
Toukokuiset 2022 <3

Kopio edellinen lista ja poista suluissa [] olevat tekstit.
Laitetaan listaan LA päivän kohdalle Oma nimi/mones lapsi/synnytyssairaala

1.5. Maria91/ 3. lapsi/ KOKS
1.5. Kristalin/3. lapsi/KOKS
2.5. Danio/2. lapsi/TAYS
Aisha76/6./HUS
Etikkainen/2. lapsi/KOKS
3.5. Gisella/2.lapsi/HUS
4.5.
5.5. valloitus/2.lapsi/OYS
6.5. Piipaa93/ 1. lapsi/PKKS
6.5. Ewa87/2. lapsi, miehen 1./HUS
7.5. Tuutta/2.lapsi/TAYS
8.5. possu./1. lapsi/ulkomaat
Maatuskainen/2. lapsi/HUS
9.5.
10.5. Miru78/3.lapsi/KOKS
11.5.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5.
16.5.
17.5.
18.5.
19.5.
20.5.
21.5.
22.5.
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
Niin se vaan elämä voi yllättää aina on mahdollisuus!
Meikä hyppää takas teidän jengiin. Tänään oli aika naistenpolille, että saisin mahdollisesti lääkkeet tyhjennykseen. Kohdusta löytyikin syke. Olin ihan shokissa. Arvioi viikoiksi 6+1. Alunperin laskin että olisi pitänyt olla yli 7. En ymmärrä miten on mahdollista, 2 gyneä totesi keskenmenon ja nyt onkin kaikki kunnossa.
Että ikinä ei voi tietää miten käy. Toivoa on.
 
Mahtavia uutisia @maatuskainen2019!

Näin parin päivän kokemuksella olen nyt havainnut, et pitää vaan saada syötyä about 3 tunnin välein, niin olo pysyy hyvänä. Aamulla taas heikotti ja oksetti, pakotin aamupalan alas ja lähdin toimistolle. Töissä sitten olo ok. 10 jälkeen tosin alkoi nälkä kurnia ja pieni etova olokin jo alkoi, kunnes sain ruokaa. Äsken vedin välipalan ja kans helpotti. Oon todella herkkävatsainen ja siksi mulla on myös aina maailmanlopun krapula, koska pienestäkin tulee paha olo ja siksi olen tätä raskauspahoinvointia pelännytkin :D Mies avuliaasti mua eilen muistutti, miten olin viime viikolla fiilistellyt, että jos tässä on kaikki oireet niin ei oo niin paha.

Tää salailuaika on kyllä yhtä pokerinaamailua. Ollaan kerrottu läheisille, että yritetään lasta, niin viikonloppuna mieheltä oli yks kaveri kysellyt kuulumisia ja tuntuu muutenkin että tää lapsiaihe nyt nousee joka vaiheessa esiin. Siinä sitten itse yrittää pitää naaman peruslukemilla, koska ei haluta vielä kertoa. Tosin myös ehkä vähän joidenkin kavereiden utelut ärsyttääkin, koska idea siinä, että kerrottiin että yritetään lasta oli just se, että kerrotaan sitten kun on jotain kerrottavaa eikä tarvi kysellä tai spekuloida...No, enää reilu viikko varhaisultraan ja silloin toivon mukaan saadaan kertoa ainakin perheelle hyviä uutisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: maatuskainen2019
@odotuksenodotus palaan vielä tähän aiheeseen, koska on niin kauheesti kysymyksiä ja siinä lääkärillä olin niin shokissa, etten muistanut kysyä kaikkea. Siis viime ke kävin yksityisellä gynellä ja mut ultrattiin. Raskauspussi ja pieni alkio kohdussa ja kohdunkaula sulkeutunut (ilmeisesti hyvä merkki). Sitä ennen ja jälkeen on vuotanut ja tullut kramppeja.

Mulla tuli oikein järkky vuoto eilen. Hyytymiä ja kaikkea. On aika luovuttanut olo, mutta kuten lääkäri sanoi, olen raskaana, kunnes toisin todetaan...Tuntuu vaikealta ajatella positiivisesti, mutta no joo...Lugejenkin käyttö tuntuu turhalta, jos on mennyt kesken, mutta otan niitä nyt kuitenkin...

Koska sulla huomattiin toi hematooma? Miten sua seurattiin ja ultrattiin vuodon alkamisen jälkeen? Lääköri sanoi mulle, että viikolla 7 olisi hyvä taas ultrata. Varasin ajan omalääkärille ensi viikolle, kun palaan mun asuinkaupunkiin (ulkomailla) ja sitten mulla on jo aikaisemmin sovittu aika hedelmöitysklinikalle parin viikon päästä. Niin saan sitten toivottavasti vastauksia tähän tilanteeseen!
@Gisella Muistan, että kerroit myös vuodoista esikoisen kohdalla, miten sun alkuraskautta silloin seurattiin?
Tämä vertaistuki täällä palstoilla on vaan niin tärkeää, kiitos!!!

@Piipaa93 Ihanaa, että ultrassa kaikki hyvin, kyllä siitä tulee iloinen ja huojentunut olo)))
Voimia raskaaseen tilanteeseen! Näiden vuotojen kanssa on kyllä kamalaa elellä. Se hematooma todettiin rv 6+4 kun varhaisultran jälkeen alkoi kovempi verinen vuoto ja kivut. Palattiin klinikalle ja toinen lääkäri totesi että on hematooma joka vuotaa. Varsinaista seurantaohjetta ei annettu kuin että tarpeen mukaan uudestaan näytille. Sanottiin että kyllähän se hematooma keskenmenon riskiä lisää. Sen jälkeen tuli taas parin päivän päästä kirkasta vuotoa ja vähän kipua. Rv 7+5 katsottiin tilannetta ultralla. Hematooma edelleen näkyi kuvissa. Lääkäri sanoi et ei ois siitä kovin huolissaan. Kuulemma luvassa voi olla vielä ruskeita vuotoja hematooman takia tai sitten uusia kirkkaita vuotoja. Mut se ymmärrys mulle jäi että nää vois silti olla ”vaarattomia” jos ei sitten äidy kuukautisia vastaavaksi tai runsaimmiksi vuodoksi. Tuolloin rv 7+5 sit tulikin ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen ei ole vuotoja ollut, nyt menossa 8+4. Hirvittää että milloin seuraavan kerran ehkä vuotaa mut koitan toivoa ettei ainakaan paljoa vuotais. Ja että ei välttämättä oo vaaraksi vuoto. Suunnitteilla on nyt mennä muutaman päivän päästä ultraan katsomaan onko pieni tyyppi vielä elossa kun niin vaikea luottaa että raskaus menisi hyvin.
 
Voimia raskaaseen tilanteeseen! Näiden vuotojen kanssa on kyllä kamalaa elellä. Se hematooma todettiin rv 6+4 kun varhaisultran jälkeen alkoi kovempi verinen vuoto ja kivut. Palattiin klinikalle ja toinen lääkäri totesi että on hematooma joka vuotaa. Varsinaista seurantaohjetta ei annettu kuin että tarpeen mukaan uudestaan näytille. Sanottiin että kyllähän se hematooma keskenmenon riskiä lisää. Sen jälkeen tuli taas parin päivän päästä kirkasta vuotoa ja vähän kipua. Rv 7+5 katsottiin tilannetta ultralla. Hematooma edelleen näkyi kuvissa. Lääkäri sanoi et ei ois siitä kovin huolissaan. Kuulemma luvassa voi olla vielä ruskeita vuotoja hematooman takia tai sitten uusia kirkkaita vuotoja. Mut se ymmärrys mulle jäi että nää vois silti olla ”vaarattomia” jos ei sitten äidy kuukautisia vastaavaksi tai runsaimmiksi vuodoksi. Tuolloin rv 7+5 sit tulikin ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen ei ole vuotoja ollut, nyt menossa 8+4. Hirvittää että milloin seuraavan kerran ehkä vuotaa mut koitan toivoa ettei ainakaan paljoa vuotais. Ja että ei välttämättä oo vaaraksi vuoto. Suunnitteilla on nyt mennä muutaman päivän päästä ultraan katsomaan onko pieni tyyppi vielä elossa kun niin vaikea luottaa että raskaus menisi hyvin.
Ja juuri kun sain tämän viestin kirjoitettua, niin alkoi ruskea vuoto:(
 
AMR
Toukokuiset 2022 <3

Kopio edellinen lista ja poista suluissa [] olevat tekstit.
Laitetaan listaan LA päivän kohdalle Oma nimi/mones lapsi/synnytyssairaala

1.5. Maria91/ 3. lapsi/ KOKS
1.5. Kristalin/3. lapsi/KOKS
2.5. Danio/2. lapsi/TAYS
Aisha76/6./HUS
Etikkainen/2. lapsi/KOKS
3.5. Gisella/2.lapsi/HUS
4.5.
5.5. valloitus/2.lapsi/OYS
6.5. Piipaa93/ 1. lapsi/PKKS
6.5. Ewa87/2. lapsi, miehen 1./HUS
7.5. Tuutta/2.lapsi/TAYS
8.5. possu./1. lapsi/ulkomaat
Maatuskainen/2. lapsi/HUS
9.5.
10.5. Miru78/3.lapsi/KOKS
11.5.
12.5.
13.5.
14.5.
15.5.
16.5.
17.5.
18.5.
19.5.
20.5. AMR/1.lapsi/OYS
21.5.
22.5.
23.5.
24.5.
25.5.
26.5.
27.5.
28.5.
29.5.
30.5.
31.5.
 
Vau @maatuskainen2019 miten ihania uutisia! <3

Onko teillä mitä sovelluksia raskauden seurantaan? Yritän valita parasta, mutta en oikeen osaa päättää. Ois kiva jos ois joku, millä seurata aika tarkkaankin mitä milläkin viikolla tapahtuu.

Vajaa kolme viikkoa varhaisultraan... Oon ihan loppu tähän odottamiseen jo :( En oo vielä päässyt edes siitä vaiheesta, että testailen joka päivä :D :ROFLMAO:
 
Vau @maatuskainen2019 miten ihania uutisia! <3

Onko teillä mitä sovelluksia raskauden seurantaan? Yritän valita parasta, mutta en oikeen osaa päättää. Ois kiva jos ois joku, millä seurata aika tarkkaankin mitä milläkin viikolla tapahtuu.

Vajaa kolme viikkoa varhaisultraan... Oon ihan loppu tähän odottamiseen jo En oo vielä päässyt edes siitä vaiheesta, että testailen joka päivä
Miulla on preglife ja preggers. Suosittelen molempia.
 
Vau @maatuskainen2019 miten ihania uutisia! <3

Onko teillä mitä sovelluksia raskauden seurantaan? Yritän valita parasta, mutta en oikeen osaa päättää. Ois kiva jos ois joku, millä seurata aika tarkkaankin mitä milläkin viikolla tapahtuu.

Vajaa kolme viikkoa varhaisultraan... Oon ihan loppu tähän odottamiseen jo :( En oo vielä päässyt edes siitä vaiheesta, että testailen joka päivä :D :ROFLMAO:
Minulta suositukset Pregnancy+:lle, jos englanti sujuu. Oon itse tykkäillyt tuosta kovasti. Sovellus antaa viikoittain katsauksen vauvan kehitykseen, omaan kehoon ja kumppanille, sekä päivittäisiä vinkkejä. Miinuksena se että äppi seuraa amerikkalaista aikataulua, joten kaikki testit aikajanalla ei ole ihan viikolleen samat. :)

Hullua ajatella että itsellä on ensiviikolla ultra, kun vastahan siihen oli kuukausi ja melkein kiukutti kun se oli niin pitkällä tulevaisuudessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Andune
Vau @maatuskainen2019 miten ihania uutisia! <3

Onko teillä mitä sovelluksia raskauden seurantaan? Yritän valita parasta, mutta en oikeen osaa päättää. Ois kiva jos ois joku, millä seurata aika tarkkaankin mitä milläkin viikolla tapahtuu.

Vajaa kolme viikkoa varhaisultraan... Oon ihan loppu tähän odottamiseen jo En oo vielä päässyt edes siitä vaiheesta, että testailen joka päivä
Mulla on käytössä Preggers, tykkäsin siitä, kun saa yhdistettyä miehen tilin siihen kans. En ole tässä raskaudessa juuri uskaltanut vielä käydä lueskelemassa, odottelen tämän ekan kolmanneksen ja sitten yritän uskaltaa luottaa tähän sen verran, että alan fiilistellä noita sovelluksiakin. Preggersin lisäksi mulla käytössä Gradivitet+, jossa on makeita kuvia alkion/sikiön vaiheista.
 
  • Tykkää
Reactions: innerchild
Hei kaikille!
Varovaisin mielin liityn mukaan, vahvistuva viiva testissä. Kuukautisten mukaan la olisi 27.5., mutta viiva on se verran vaalea että uskon ovuloineeni myöhemmin ja la saattaa mennä kesäkuun puolelle. Nyt kuitenkin näin kunnes toisin todistetaan.

Varovaisin mielin myös historian vuoksi, tänä vuonna ollaan valitettavasti koettu jo kaksi keskenmenoa. Esikoinen 4/20 löytyy, ennen häntä myös yksi keskeytynyt keskenmeno. Mutta josko nyt saataisiin pikkusisarus tästä raskaudesta.

Mä en yhtään tykkää tästä kaksplussasta juttelualustana, luin ketjun mutta enhän mä enää muista mitä kenellekin kuuluu. Ja tämä pätkii ihan tosi tosi paljon, että sitä suljettua Facebook-ryhmää odotellessa
Mun mielestä sen voi tehdä vaikka hetikin, esikoisen ajalta on myös ja se oli vain täältä kaksplussasta mukaan tulleille - eli kaikki halukkaat pääsee mukaan eikä ns. ulkopuolisia tule mukaan. Pysyy pienenä ja sellaisena että siellä uskaltaa puhua avoimemmin :)
 
Hei kaikille, liittyisin mukaan Toukokuisiin, la 21.5 ❤ Viikon verran testailtu ja viiva vahvistuu. Vuotoa oli aavistus kahtena päivänä, joten mietin kuinka käy.

Tytöt 2011 ja 2015. Varhaisia keskenmenoja ollut vuosien saatossa useita, mutta toistaiseksi plussa + ☺

Salainen faceryhmä kiinnostaa, tuntuu, että siellä helpompi tutustua ja kirjoitella, mutta ehkä muutaman viikon päästä sitten uskaltaa.
 
Tervetuloa uusille! Oon miettinytkin, missä loput toukokuiset on, kun ilmeisesti kesäkuisiakin jo plussaa :love:

Oon kans facen kannalla, (esikoisen ryhmä on edelleen aktiivinenja se on tosi kiva) mutta itse varmaan liityn vasta nt-ultran jälkeen. Eikös täällä puhuttu, että vaikka se tehtäisiin jo nyt niin kaikki tähän mennessä tulleet mahtuisi mukaan? Toivottavasti kuitenkin keskustelu jatkuisi ainakin ultriin asti täälläkin niin pääsisi itsekin lukemaan muiden kuulumisia :)

Mun lempi ulkomaalainen somettaja paljasti eilen raskausuutiset ja oon vähän innoissani, kun pääsee seuraamaan heidän matkaansa samalla kun on itse raskaana. Viime raskaudessa en muista seuranneeni oikein ketään, kun ei ollut itselle kiinnostavaa tyyppiä samaan aikaan raskaana :)
 
Omaa napaa kun pitää taas purkaa :D Nyt kun vielä salaraskaana, niin kaikki vapaa-ajan menot tuntuu sellaselta miinakentältä. Mennään lauantaina lapsenvahdiksi miehen parhaan kaverin luo, kun ovat menossa häihin. No, ensimmäinen ylläri tuli, kun ajattelin että no vasta joskus puolen päivän jälkeen vasta, niin nyt tulikin pyyntö, että tultais jo klo 10. Toki pitää hetki muksun kanssa hengata, niin että vanhemmat on paikalla, ettei ihan järkyty.

Mutta sitten tuli kyselyä ruokatoiveista ja "kai jäätte yöksi". Just nyt näiden pahoinvointien kanssa ei innosta yöpyminen muualla kuin kotona ja koitan miettiä, minkä syyn keksin, miksei voida jäädä yöksi. Tai toki olis paljon kotihommia, eli ehkä voin niihin vedota.

Jotenkin ahdistuin tosi paljon tuosta pyynnöstä ja ärsyttää, kun just nyt haluis vaan olla kotona eikä haluta vielä kertoa ennen varhaisultraa (johon enää viikko!) kenellekään. Ja kieltämättä vähän kismittää, että tuolla vierähtää jo valmiiksi koko päivä. Toivon, että ne häät alkaa sit vaan jotenkin aikaisin, ettei ole mitään "nyt voidaankin hoitaa asioita x ja y tässä ennen kun kerran saatiin lapsenvahti."

Toivottavasti en kuulosta ihan kamalalta :D Ovat ihania ihmisiä ja mies on kyseisen lapsen kummi, mutta tämän kestoväsymyksen kanssa on suht lyhyt pinna kaiken ylimääräiseltä tuntuvan kanssa.
 
Omaa napaa kun pitää taas purkaa :D Nyt kun vielä salaraskaana, niin kaikki vapaa-ajan menot tuntuu sellaselta miinakentältä. Mennään lauantaina lapsenvahdiksi miehen parhaan kaverin luo, kun ovat menossa häihin. No, ensimmäinen ylläri tuli, kun ajattelin että no vasta joskus puolen päivän jälkeen vasta, niin nyt tulikin pyyntö, että tultais jo klo 10. Toki pitää hetki muksun kanssa hengata, niin että vanhemmat on paikalla, ettei ihan järkyty.

Mutta sitten tuli kyselyä ruokatoiveista ja "kai jäätte yöksi". Just nyt näiden pahoinvointien kanssa ei innosta yöpyminen muualla kuin kotona ja koitan miettiä, minkä syyn keksin, miksei voida jäädä yöksi. Tai toki olis paljon kotihommia, eli ehkä voin niihin vedota.

Jotenkin ahdistuin tosi paljon tuosta pyynnöstä ja ärsyttää, kun just nyt haluis vaan olla kotona eikä haluta vielä kertoa ennen varhaisultraa (johon enää viikko!) kenellekään. Ja kieltämättä vähän kismittää, että tuolla vierähtää jo valmiiksi koko päivä. Toivon, että ne häät alkaa sit vaan jotenkin aikaisin, ettei ole mitään "nyt voidaankin hoitaa asioita x ja y tässä ennen kun kerran saatiin lapsenvahti."

Toivottavasti en kuulosta ihan kamalalta :D Ovat ihania ihmisiä ja mies on kyseisen lapsen kummi, mutta tämän kestoväsymyksen kanssa on suht lyhyt pinna kaiken ylimääräiseltä tuntuvan kanssa.
Et ole hirveä, smaistun itse tähän ihan täysin, vaikken olen lähes oireeton! Kaverit halusi mennä viikonloppuna kajakoimaan, mutta uuden lajin kokeileminen ja sitä 2h veivaaminen ei kuulosta 'turvalliselta'. Tai ihan jo arkisetkun jutut, kuten miksi en liity kollegoiden seuraan ja kiipeä 6 kerrosta portaita toimistoon.. Olen siis rapakunnossa muutenkin niin tuommoinen ponnistelu kuulostaa riskiltä. Juomattomuutta olen kanssa saanut selitellä paljon, koska olen yleensä aina valmis ottamaan vähän viiniä ja nyt olen ollut lähes holiton koko vuoden. :D

Voithan aina myös vedota johonkin 'sovittuun menoon' seuraavana aamuna, ettet voi jäädä yöksi ;)
 
Et ole hirveä, smaistun itse tähän ihan täysin, vaikken olen lähes oireeton! Kaverit halusi mennä viikonloppuna kajakoimaan, mutta uuden lajin kokeileminen ja sitä 2h veivaaminen ei kuulosta 'turvalliselta'. Tai ihan jo arkisetkun jutut, kuten miksi en liity kollegoiden seuraan ja kiipeä 6 kerrosta portaita toimistoon.. Olen siis rapakunnossa muutenkin niin tuommoinen ponnistelu kuulostaa riskiltä. Juomattomuutta olen kanssa saanut selitellä paljon, koska olen yleensä aina valmis ottamaan vähän viiniä ja nyt olen ollut lähes holiton koko vuoden.

Voithan aina myös vedota johonkin 'sovittuun menoon' seuraavana aamuna, ettet voi jäädä yöksi
Jep, sovittiin miehen kanssa että vastataan, että sovittua menoa heti aamusta. Kuulemma puolen yön jälkeen alkavat palaamaan kotiin. Mitenköhän onnistuu vaan reilun vuoden ikäisen muksun nukuttaminen näin vieraalta :D Huoh, ajatuksissani oli joku 13-22 "leikitä, syötä, laita päikkärille ja vanhemmat hoitaa yöpuulle" -meininki, mutta päästäänkin nyt ihan full force -ammatushommiin.
 
Sovelluksista, mulla käytössä Preglife. Saa lapsitilaan jossa näkyy sitten kasvukäyrät ja kehitysvaiheet yms.

Olin tänään labrassa, hcg oli 77. Aika matala, ja tottakai saan tästä nyt sitten stressin itselle aikaiseksi. CB diginäyttö näytti 1-2, eli näiden perusteella olis ovulaatio ollut myöhemmin kuin sen perus 28 kierron mukaan.
 
AMR
Huhhuh tätä väsymyksen määrää. Kaikki voimat menee kyllä töissä ja kotona ei jaksa tehdä enää yhtään mitään. Tänäänki vaan nukkunut aamuvuoron jälkeen. Pahoinvointia on ollut kans lisääntyvissä määrin. Vähän tosin riippuu aina päivästä. Onneksi nyt alkaa iltavuorot jos pikkusen enemmän ois energiaa. Onneksi kotona ei tällä hetkellä kummempia velvollisuuksia oo (koiraa lukuunottamatta), niin saa kotona oikeesti levätä.

Ja @Miru78 oon tosi pahoillani. ❤ :( Toivon niin, että viikon päästä ultrassa näkyisi jotain. Iso hali! ❤
 

Yhteistyössä