Hei kaikille, täällä yksi Toukokuinen2024 lisää toivottavasti viikkoja 5+0 ja la (en ole vielä käynyt neuvolassa) omien laskujen mukaan 27.5.
Kuulun tuohon fb ryhmään mutta siellä on sen verran paljon ihmisiä että toistaiseksi mieluummin kerron tänne anonyymisti
Täälläkin turvottaa (ja ilmavaivat kyllä) mutta se onkin sitten ainut oire - vähän epäuskoinen oli että ollaanko sitä ollenkaan raskaana, kun voihan joku ruokakin laittaa turvonsiin..
Itse olen tällä (vielä) 26 ja mies on vähän nuorempi. Molemmille ensimmäinen ja ollaan sama aikaa tietenkin super onnellisia, mutta myös vähän järkyttyneitä ja peloissaan kun tämä tapahtui niin nopeasti
Ensimmäinen neuvola on vasta lokakuun alussa ja Google on tietysti kovasti sauhunnut.... olen jo ehtinyt syömään ns. Kiellettyjä asioita ennen kuin tajusin, kuten esimerkiksi fetaa (ilmeisesti suomalainen on ok mutta ulkomainen ei ilman kuumennusta?), meetvurstia sekä salamia en ole kovin stressaava luonne joten ajattelen vaan että no, ne meni jo, ensi kerralla tiedän. Hiusten värjäämistä ei kai suositella, mutta mietin että jotain pitäisi keksiä tämän pehkon pelastamiseksi. Toki en tajunnut tätäkään aiemmin ja on nyt jo kamala juurikasvu ja haalistunut punainen väri..
Voi fetajuustoa syödä, sehän on tehty pastöroidusta maidosta