Mitäs kaikkea täällä onkaan kirjoiteltu. Syön raskausvitamiineja ja kalsiumia, ne omegat on olleet aiemmin käytössä mut nyt en oo ostanut uutta purkkia - täytyypä ostaa!
Minä en tajua yhtään mitään noista raskausviikoista, mutta sovellus sanoo että nyt on 4+4 niin olkoon sitten. Mulla oli oi-hormonit käytössä ja luomusti täysin epäsäännöllinen kierto, mutta munasolun irrotuspiikistä voin laskea hedelmöitymisen kahden päivän tarkkuudella (keskiarvolla laskin LA:n ja se täsmää suht hyvin myös edellisiin kuukautisiin).
Mulla oli viime vuonna kemiallinen raskaus joka kesti viikon, viivat ei silloin viikon aikana vahvistuneet. Oltiin silloin hoitotauolla ja testasin vain alottaessani terolutit, en tiedä kauanko olin ollut raskaana. Verikokeissa mitattiin HCG:n poistumista, lukema oli viikko vuodon jälkeen n. 40 ja tällä tuli Sofin puikkotestillä haaleita viivoja (tuosta 2 viikon päästä HCG 10, silloin blanko testi ja päästiin jo uuteen hoitokiertoon). Arvo 40 on kuitenkin näin alkuvaiheessa raskautta ihan normaali lukema käsittääkseni? Sen kai pitäisi vasta 6. viikolla olla yli 1000, muilta osin nousee yksilöllisesti.
Nyt mulla oli jo sunnuntaina vahvat viivat. Mutta tunnen kyllä monia naisia, joilla ei viivat ole hyvin menneissä raskauksissa vahvistuneet ja yksi sai molempien lasten kanssa plussan vasta kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä. Ja ihan normaalit raskaudet ja terveet lapset