Heippa kaikille!
Täällä plussattu 14.9 ja laskujen mukaan menossa tänään 5+4. Laskettu aika näillä näkymin 20.5.20 ja esikoista vartoillaan. Kierukan poistatin 14.8, eli heti ensimmäisestä kierrosta yllättäen nappasi. Yllätys kuitenkin iloinen
Mukava huomata, että muutkin jakaa samat pelot kuin itse. Jokainen vessareissu jännittää, ja auta armias, olen jo nähnyt uniakin runsaasta verenvuodosta ja kuinka kittaan kaksin käsin energiajuomia ja teen muuta haitallista.
Meillä ensimmäinen neuvola vasta 14.10, eli vielä saa jonkin aikaa jännäillä itsekseen. Kertonut olen miehen lisäksi ainoastaan työparilleni, joka nohevana äiti-ihmisenä tilanteen olisi kuitenkin tajunnut ennemmin tai myöhemmin.
Jouduin jo tällä viikolla aloittamaan myös päivittäiset Klexane- injektiot verenohennukseen, sillä olen aiemmin sairastanut laskimotukoksen e-pillereiden seurauksena. Tämäkin aiheuttaa kovasti pohdiskelua, uskaltaako sitä enää harrastaa urheiluakaan sitten enää samalla intensiteetillä.
Oireina ollut turvottelua alavatsalla, hyvin lievää satunnaista kuvotusta, eikä "kunnon ruoka" oikein maistuisi. Rinnat olleet myös arat, ja tuntuu että itku on tavallista herkemmässä. Ei kuitenkaan vielä mitään kovin mainittavaa, näitäkin ehkä voisi vielä luulla psykosomaattisiksi
Taidan laittaa viestiä fb-ryhmästä, ja minut saa lisätä myös listalle;
Ritvaleena/28/Esikoinen/la 20.5