Toukokuiset 2020

Moikka!
Alkaako olla muita jotka olis plussannut toukokuulle 2020? Ite tein positiivisen testin ja laskettuaika osuisi arviolta huhti/toukokuun vaihteeseen.. Ovulaatiota en oo tikuttanut niin en tiedä milloin on tarkalleen tärpännyt:rolleyes: ihan hullua.. Onko muita?

Lasketut ajat

Melsaelsa/25/ 2. lapsi/la 1.5
VihreeTee/3.lapsi/38v/la 6.5
Wilme/25v./1.lapsi/ LA 7.5
Addison/24v/1.lapsi/la 8.5.
Minttuajabasilikaa/26v/esikoinen/LA 9.5.
Minttumaariaa/24/4./10.5.
Apustaja/28v/1.lapsi/LA 13.5.
Fam/30v/1.lapsi/la 13.5
jemppero/27v/3.lapsi/LA 16.5
lalate/29/2. lapsi/ la 19.5.
Ritvaleena/28/Esikoinen/la 20.5
Avelyn2020/29/ensimmäinen/la21.5
Eloveera-79/40/1/22.5.2019
satsuma13/26.v/2.lapsi/la 22.5.
Qia/31/2.lapsi/23.5.2020
Hempuliini/25v/kolmas/25.5
Mimmistiina/35v./4.lapsi/25.5.
Mimmum 27/ 1.lapsi/ la 29.5
pehmistä / 27 / 3. lapsi / la 29.5.
Linnea2020/35/2./la30.5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Charlotte83
Oi ihanaa :) näköjään jäi tulematta tohon aloitusviestiin kaikki emojit, niin näyttää tylyltä toi viesti :LOL:
Mutta joo, oliskohan kiinnostusta salaiseen Face ryhmään jossain vaiheessa :)

Ja jensq98, mä niin tiedän ton epätodellisen tunteen! Me yritettiin esikoista kans melkein 1,5 vuotta ja siinä ajassa meinasi usko moneen otteeseen loppua. Sit kun se plussa tuli niin olo oli uskomaton ❤
Aloitettiin toisen lapsen yritys ajoissa, jos vaikka taas kestäisi yhtä kauan tulla raskaaksi.. No, ei kestänyt kauaa :ROFLMAO:
 
Salaista Face ryhmää ei näe muut, kuin ryhmässä olevat :) voin yrittää luoda ryhmän! Mulle voi laittaa yksityisviestinä oman nimensä ja tunnusmerkkejä profiilikuvasta, niin pyydän kaveriksi (ja poistan sen jälkeen) niin pystyn lisäämään siihen ryhmään :)
 
Tuun varovaisesti kurkkimaan ryhmään. Kävi niin että oudot viikon menkka jomotuksen (vko ennen menkkojen alkamist) sai nyt selityksen tein siis hätäilevänä testin jo lauantaina kp 24/28 joka oli nega, tänä aamuna haamu ja hain sitten 3 testii lisää nyt äsken testasin rfsu varhais testillä haamun, noh nyt uskon taas enempi et oon raskasna. Jospa huomenna tekis uuden aamu pissasta

faceryhmä jees, mutta ite en vielä osallistu ennenku koen olevani "turvassa" viivat vahvistunu ja että oon päässy vko 6 yli... Itellä edelliset km tullu viikoil 6 ni jääny semmonen pelko tost viikoist.
 
Täälläkin tänään plussattu, n. 3+3-3+5 eli laskettu aika jotain n. 7.5.2020 :love: koko viime viikon oli outoa polttelua vatsassa aamuisin ja iltaisin, ja vatsa aivan sekaisin. Jotenkin oli semmonen olo, että nyt on tärpännyt. Ei aluksi ees pitäny tehä testiä tänään, mutta tein ja olikin plussa, sekä viivatestissä että digissä :p niin jännäääää en kestä!
 
Soitin jo eilen neuvolaan, kun pohtisin sitä milloin soittaisi ja vertaistuki eli tällä hetkellä raskaana oleva ystäväni neuvoi soittamaan. Sainkin ensimmäisen ajan jo ensiviikon torstaille, mikä olikin iso yllätys. Tiesin kyllä, että tiedossa olisi luultavasti enemmän seurantaa, mutta en aatellut vaikuttavan näin nopeasti. Terkkari halusi siis nähdä mahdollisimman pian, jotta saa esitiedot otettua ja tehtyä lähetteen äitiyspolille, ja varotteli jo mahdollisesta Klexanen pistelystä, kun kyseessä on siis perinnöllinen tukostaipumus. Niin, ja lasketuksi ajaksi terkkari arvioi 8.5, mutta puhui siitä, että ultrassa sitten varmistuu.


muoks. niin ja tein äsken taas uuden pc:n testin, viivat vahvistunu et kyl se vaan pitää uskoa:love:
 
Viimeksi muokattu:
Tuli viel eilenki aamul. Pc testil samanlainen haamu ku ma, joten menin lekurille mittaan et verest et oonko nyt varmasti raskaan vai en. Ja khyllä Moon, eli tässä kai uskottava ja sen lisäkstissit kipeyty eilen illast ja edelleen nipistää ja kunnon huono olo aamusta, joo pakko kai mun tosiaan olla raskaana ❤ meillä ei ollut mitenkään suuniteltu tämä juttu, mut ihana ylläri mies on kans ni tohkeissaan ja suunnitteli. Jo isompaa kämppää ja kaikenmoista ❤ mäkin koitan vaan asennoituu siihen et tää raskaus päätyishyvin... Mut toki alitajunnas se pelko kummittelee. Joskus siis Tuulimunan ja 2km (rv 6) kokeneena

ihan uskomaton fiilis... ❤ Siis en ois uskonu mun suusta tätä viel Pari vko sitten kun kyselin kaverilt kierukka kokemuksesta no toivotavasti menis kaikki hyvin alust loppuun meil kaikilla
 
Hei! Plussattu, mulla näyttäs la 8.5. Ihan mieletön olo, en voi uskoo tätä, enkä tajuakkaan varmaan viel hetkeen. Mulle tuli ovulaation jälkeen tosi varma olo tärpistä, ja varsinki viikko ennen plussatestii olin satavarma. Pari päivää ennen testauspäivää kaikki se varmuus häipy ja testin teko pelotti mutta olihan se aivan tosi mystinen olo kun näki sen toisenki viivan siinä.
Fb juttuihin en taida lähteä mutta se lista vois olla kiva :)
 
Meil. Oli edellises vauva ryhmäs joku semmonen esim:
nessu87 32v, 2 lasta .La 6.5

Sit perään pistettiin sininen tai punenen sydän (tyttö tai poika) ja joku muu väri jollain muul väril jossei tienny

mun mielest oli nice

onko muil mitä Oireita? Mul oli eilen aamul. Huono olo, tissei vähäsärkee menkka jomotuksia... Mutta tää turvotus, siis tuntuu et maha ihan turvoksis en muistatälläst olleen näin alussa myis raskauksiskaan. Mut kuulemma normia
 
Wilme/25v./1.lapsi/ LA 7.5

Mulla oireena ollu menkkamaiset alavatsakivut (lievempänä kylläkin ku oikeesti menkkojen aikaan), repäisykivut, rinnat alkanu olee aremmat päivä päivältä ja treenatessa huomaa, ettei todellakaa jaksa samalla tavalla ku ennen, jos tekee liian lujaa niin tulee huono olo ja tuntuu, et ihan pienestäkin tekemisestä tulee jo kauhee hiki ja kuuma :censored: ainiin, ja aamusin herätessä ihan jääätävä nälkä, samoin jos keskellä yötä herää, niin hirveä nälkä ja ei meinaa millään saada uudestaan unta :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuajabasilikaa
Mun kohdalla taitaa tämä raskaus olla tässä. Oon kyl Pohtinu jonkun aikaa ettei kaik oo kunnos... Ensinäkin oon saanu melkee viikon vaan haamu plussia, ja nekin alkanu nyt haaleneen. Ja eilen tuli tunne että en oo raskaana, tissit ei oo kipeet ja vaan se tunne niin vahva. Mullahan myös hcg arvot oli matalat. Mutta parempi että menee kesken nyt eikä myöhemil viikoil.

Jään odotteleen vuotoa ja tutustuun haaveena vauva 2020 ryhmään Tää ylläri raskaus nimittäin sai meirät haluun vauvan joten nyt aletaan yrittämällä yrittään ❤

Toivotavasti teil menee hyvin raskaudet!
 
Moikka! Uskaltaudun ehkä tänne nyt 5.positiivisen testin jälkeen varovaisin askelin :p Tosi alussa ollaan niinkuin tietysti vielä kaikki täällä ja oon lukenut kaikki kauhutarinat mitä voi käydä. Oon ekaa kertaa ikinä raskaana. :cautious:

Mulla on menkat vasta 2 päivää myöhässä. Kokoajan on tunne, että menkat alkaisi. Samanlaisia kipuja, mutta kuitenkin vähän erilaisia. Eilen plussan jälkeen alkoi etomaan, mutta se oli varmaan psykosomaattista :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikki! Täällä plussailtu ja jännitetty ja haamuviivoja toljoteltu ja perjantaina sit ihan selkeä viiva bongattu. Päätin että nyt lopetan tän testien tuijottelun ja toivon että kaikki menee hyvin. La ois jonkun laskurin mukaan 7.5 ja 4. lapsi tuloillaan :love:
Nää ekat raskausviikot on niiin ihania kun tää on vielä ihan oma pikku salaisuus ja raskausoireet ei vielä ole puskenu päälle jollonka kaikki tutut arvaa että raskaana ollaan. :LOL:
Tosin nyt vähän toivonkin niitä oireita koska siitä tietäsin ja voisin paremmin luottaa että kaikki on hyvin.
 
Minä plussasin tänään, dpo 10, rv 3+3. Odottelen varmaan tuonne keskiviikkoon kun silloin pitäisi kuukautisten alkaa, ennen kuin liityn tänne keskustelemaan. Kemiallisen raskauden pelko on vielä, kun näin aikaisin testasin. Mutta oli pakko tulla jo kurkkimaan :love: Mun LA olisi 14.5.2020.
 

Attachments

Minä plussasin tänään, dpo 10, rv 3+3. Odottelen varmaan tuonne keskiviikkoon kun silloin pitäisi kuukautisten alkaa, ennen kuin liityn tänne keskustelemaan. Kemiallisen raskauden pelko on vielä, kun näin aikaisin testasin. Mutta oli pakko tulla jo kurkkimaan :love: Mun LA olisi 14.5.2020.
Samat pelot täällä. :censored: Toivotaan, että me molemmat saataisiin tässä keskustelussa jatkaa! Haaveilijoiden listasta katsoin, että olis teille kanssa esikoinen tiedossa? :love:
 
Samat pelot täällä. :censored: Toivotaan, että me molemmat saataisiin tässä keskustelussa jatkaa! Haaveilijoiden listasta katsoin, että olis teille kanssa esikoinen tiedossa? :love:
Esikoinen on tulossa, kyllä :) Sain helmikuussa keskenmenon ja tämä uusi raskaus tärppäsi seitsemännestä kierrosta keskenmenon jälkeen.

Huomasin muuten, että toukokuisille on jo olemassa fb-ryhmä. Oletteko tekemässä kuitenkin oman ryhmän pelkästään kaksplussalaisille?

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti teidän kaikkien raskaudet sujuisivat hyvin loppuun saakka! :barefoot::love:
 
Esikoinen on tulossa, kyllä :) Sain helmikuussa keskenmenon ja tämä uusi raskaus tärppäsi seitsemännestä kierrosta keskenmenon jälkeen.

Huomasin muuten, että toukokuisille on jo olemassa fb-ryhmä. Oletteko tekemässä kuitenkin oman ryhmän pelkästään kaksplussalaisille?

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti teidän kaikkien raskaudet sujuisivat hyvin loppuun saakka! :barefoot::love:
@Melsaelsa on tehnyt fb-ryhmän, johon pääsee kun laitat hälle viestillä tiedot profiiilistasi (y) salainen ryhmä kyseessä ja siellä on kai vaan kaksplussalaisia.
 

Yhteistyössä