Mulla on siis kierto edellisen synnytyksen jälkeen ollut koko ajan 28pv ja menkkojen olis pitänyt alkaa jo melkein viikko sitten. Eka haalea plussa tuli siihen nähden niin myöhään, et epäilen ovulaation jostain syystä olleen tässä kierrossa tosi myöhään Mutta katsotaan päivä kerrallaan vahvistuuko viivat ja alkaako yhtä järkky 4kk pahoinvointi kuten viime raskaudessaOnnea taas uusille plussaajille! Toivotaan että pienet pysyy kaikilla matkassa!
@kiirula Sinulla ei taida kuukautiset vielä olla kauheasti myöhässä? En olisi vielä huolissaan haaleista viivoista. Eiköhän ne siitä vahvistu.
Voi ei miten nää päivät matelee! Tänään ajattelin alunperin varata neuvolan, mutta nyt tuntuu siltä etten ihan vielä uskalla. Tein aamulla vielä raskaustestin, kun koko yön ollut sellainen paineen tunne mahassa. Onko muilla ollut? Aikalailla yhtä tumma kontrolli ja testi viiva tuli. Huh. No päivä kerrallaan. Minne se mun rauhallisuus muka katosi. 4+5 tänään.
Mulla on Preglife ja odotus +. Enemmänhän noista on iloa sitten kun viikkoja on edemmän kasassa. Kerkisin jo huolestua kun kuvotus loppui eikä ollut oikein mitään oireita, mutta äsken iski jäätävä väsymys kesken ruuanlaiton. Ilmeisesti monivitamiini ja appelsiinimehu auttaa tuohon pahaan oloon. Rinnat on jonkin verran kipeät. Tällä hetkellä vaan jos niihin osuu jotainTervetuloa uusille!
Oletteko ladanneet odotusajan appeja? Onko joku erityisen hyvä? Minulla on Preglife.
Minulla on ollut jo vaikka mitä oireita. Onneksi kaikki ovat lyhytkestoisia. Mutta rinnat ovat olleet hellät ihan joka päivä tämän raskauden alusta asti. Minusta tuntuu kaikkein hassuimmalta, että minun maha pullottaa. Menkkojen aikaan yleensä on maha vähän turvoksissa. Olen lyhyt ja kohtu on eteenpäin kallistunut ja olen useamman lapsen äiti, mutta ei kai sen kohdun kasvaminen pitäisi vielä näkyä.
6.5 snibba/ 24/ toinen/oyksJoko täältä alkaisi löytymään toukokuun - 19 odottajia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Itsellä kaksi keskenmenoa jo takana tälle vuodelle. Kovasti jännittää ja päivät matelee!
La olisi varmaan 1.5.19.
Laittakaa viestiin punaisella LA/nimimerkki/ikä/mones lapsi/sairaala, jos haluatte listalle.
1.5.
Taateel/28/toinen/HYS
Herqqu/25/esikoinen/HYKS
Eveliss/38/4/KSSHP
2.5.
Toiveli/28v./esikoinen/SATKS
Reetaleena/38/5/HUS
Nonsk/28v/1.lapsi/?
4.5.
Roona/25/1/KYS
5.5.
Tiuhti83 / 34 / kolmas/ TYKS