Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis sellaiset kaikki jotka ovat puolustusvoimien palkkalistoilla.Mitä heistä? En vain voi ajatukselle mitään etten pidä miehistä jotka ovat puolustusvoimissa. Ei ihmisessä mitään vikaa varmasti ole mutta mulle se on vähän niinkuin no,no... Sinkkuaikana tuli tapailtua useampaakin upseeria ja kaikki yllättävän samanlaisia luonteeltaan. Onneksi ei tartte enää deittailla kun on oma rakas mies joka onkin täydellinen!![]()
Niin paitsi jos sähkis meinasit että puolustusvoimat on vastoin koko sun aatemaailmaa, sit ei enempää kysymyksiä siulle. Sporttikselle vaan sit toi edellinen litania.
Kunhan ihmettelen.Tulen perheestä (ja itseasiassa suvusta) jossa on paljon puolustusvoimalaisia... Ja oon harmistunut kun lapsuuden suunnitelmat on menneet mönkään - olenhan jo aikuinen enkä vieläkään siellä töissä!
![]()
. Joillekkin ei tullu mieleen että nuo edellämainitutkin voivat olla puolustusvoimien palveluksessa.Mitens pastorit? Liikunnanohjaajat, fysioterapeutit, lääkärit ja terveydenhoitajat? Opettajat? Toimistotyöntekijät? Insinöörit?
Mä en nykyään muuten uskalla pitää listaa mistään kriteereistä, kun tunnun ihastuvan aina ihmiseen, joka ei yhtään vastaa kriteerejäni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794111:. Joillekkin ei tullu mieleen että nuo edellämainitutkin voivat olla puolustusvoimien palveluksessa.
mikähän se semmonen pelkkä kapiainen oikeen on. Lähes aina taustalla on jotain " erikoisosaamista" = koulutusta.Mä puhuinkin niistä kapiaisista.
Oletko parisuhteessa?
Mitäs sitten jos (ja kun..) se kumppani muuttuu suhteen aikana erilaiseksi ja hänestä löytyy/tulee esille/ilmenee aiemmin totaalisia turn off- piirteitä?
Kuten aloittaa tupakoimisen, lihoo, saa ilmavaivoja, tykkää vaihtaa pukeutumistyylinsä ihan erilaiseksi, muuttaa hiusmalliaan täysin, opiskelee eri ammatin, joutuu työttömäksi, tms. :snotty: