vieras
Uskon! Tekisit jotain kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotkut kun eivät vaan tajua. Mutta turhauttavaa tämä kyllä on, myönnetään.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen äiti:Plää plää plää, toista sä vaan samaa jos sulla ei muuta puuhaa oleAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Plääh, viimeinen kerta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuota tuota, joo mä pystyn jättämään vastasyntyneen muutamaksi tunniksi isälleen kun pystyn vauvasta huolimatta nauttimaan muista asioista, että se vauva ei mua ole kertaakaan niin sokaissut ettäkö jaksaisin häntä tuntikausia ihailla kokoajan. Mullahan on lapsia muitakin, mitä siitä tulisikaan jos minä täällä vauvan lumoissa kyyhöttäisin vain pikku pilttiä hyssytellen kotona. On menty lasten kanssa, on vauvan kanssa, olen käynyt kaupungilla, olen käynyt lenkillä, ystäväni kanssa kahvilla, joskus vauva mukana, joskus ei. Ja minä jos kuka en todellakaan ole mistään päin masentunut, onhan mulla kerrassaan elämässä niin paljon asioita, jotka pitää mielen virkeänä. Suosittelen ehdottomasti muillekin
Muutama tunti omissa jutuissa ei ole sama asia kuin se, että on pakko saada vetää perseet, päästä baariin tai muuten leviää pää. Ihanko totta sinä muutamassa tunnissa vedät perseet, käyt baarissa, selviät ja hoidat taas vauvaa.