tosikko miehen kanssa seurustelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maaria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maaria"

Vieras
olen menevä nainen, nauran paljon ja sanon asiat suoraan.
tutustuin vuosi sitten mieheen, joka on melkein koko ajan töissä, hyvähän on kun on ahkera mutta mies ottaa kaiken vakavissaan, vapaa-aika pitää olla suunniteltu ja kaikki tehdään hänen ehdoillaan. tuntuu ettei mies osaa rentoutua, vaikka kaikkeni yritän. seksiä harrastetaan vain hänen luonaan, hänen valitsemissa puhtaissa lakanoissa.
töissä ollessa mies lähettää viestejä ja haluaa tietää missä menen.
rehellisesti sanottuna järkytyin, kun tänään viestitteli ja alkoi kyselemään kihloista ja lapsista. sanoin etten halua edetä näin nopeasti, joten siihen mies vastasi että on pettynyt koska jarruttelen ja miehen mielestä olen hänelle sopiva vaimo :O
mies on tasan kerran sanonut välittävänsä, ei rakastavansa.

ovatko miehet noin tunteettomia ja jatkaisitko suhdetta?

Minä olen tosikko, sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta myös tosikolla on tunteet ja ymmärrys toista ihmistä kohtaan, kuvailemasi mies on jotain muuta, odota äläkä mene liittoon josta tuon kuvauksen perusteella tulee sinun vankilasi.

Ei toi ole tosikko.

Mulla oli yks mies jonka kanssa menin teatteriin, koko sali siis 368 ihmistä nauroi kippurassa ja sillä ei naama värähtänyt mihinkään suuntaan. Jos hän mokaili hassusti niin suuttui jos sille nauroi. Tälläinen on tosikko, en tykkää en tykkää yhtään.

EI tuo Ole tosikko. Se on kontrolloiva Tauno.
älä vain erehdy tekemään lapsia hänen kanssaan.

jos seurusteluaikana tuota vahtimista, niin vihkiäisten jälkeen olet pulassa

[QUOTE="maaria";30783217]nosto[/QUOTE]
Vastasin jo kysymykseesi, olen tosikko, mutta myös tosikolla on tunteet ja ei miehet ole tunteettomia, yksilöt ovat ja niitä on miehissä sekä naisissa ja vastoin Puuhipan ystävää, niin minulle saa nauraa, se että minä nauran vaatii kyllä jo jonkin poikkeavan tapahtuman, kuten sanoin mies on kuvauksesi perusteella jotain muuta kuin tosikko.

Yhteistyössä