Seksisuhde miehen kanssa ja mies haluaisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24498042]Tulipahan mieleen: onko kukaan palstalainen koskaan vastannut tuollaiseen painostukseen sanomalle, että ok jos mies suostuu myös olemaan anaaliseksin ottavana osapuolena, ennen naista tietenkin?[/QUOTE]

Tämä olisi muuten kiva tietää. Ja jos joku on tehnyt noin niin miten mies on reagoinut?

Miten naiset toimii jos tuollainen painostus anaaliseksiin (tai muuhun seksiin liittyvään ) tapahtuu parisuhteessa? Pidätte pintanne vai lopulta suostutte miehen tahtoon? Onko joku jopa eronnut tuollaisen takia?

Itse en ole pahemmin kokenut painostusta eikä ole parisuhteessa miehet vaatineet mitään. Ovat kysyneet jotakin suostunko ja jos en ole johonkin suostunut niin ei siitä ole mitään herneitä kukaan vetänyt nenään.

[QUOTE="joku";24498108]Onko miehellä iso? Silloin anaali voi sattua, mutta muuten ei jos vaan on tarpeeksi liukkaria :)[/QUOTE]

On aika iso.

Mutta vaikka olisi pienempi niin ei se muuttaisi miksikään sitä tosiasiaa, että mua ei kiinnosta anaaliseksi.

Mä en kyllä seksisuhteessa suostuisi. Parisuhteessa on eri asia, olen suostunut koska rakastan miestäni. Kyllä hänkin suostuu moneen asiaan minun takiani vaikka itse ei välttämättä halua...

Mun mielestä, jos on kyse pelkästä seksisuhteesta, on mieheltä ihan ok pyytää sellaista seksiä mistä tykkää. Toisen osapuolen ei tietenkään tarvitse suostua. Sitten vaan etsitään uus euckbuddy jos homma ei enää toimi ja that's it. Ei siitä tarvii AP:n loukkaantua jos mies pyytää anaaliseksiä ja haluaa lopettaa seksisuhteen jossei sitä saa.

Minä sanoisin tuossa vaiheessa miehelle, että sitten kun herra on itse valmis ottamaan munan perseeseensä, niin siinä vaiheessa voisin harkita asiaa, mikäli se anaaliseksi tuntui miehestä niiiin hirmu hyvälle! :) Samanlainen persreikä naisilla on kuin miehilläkin. Sairasta vaatia naiselta tuommoista.

Toi on vitun noloo toi että ottakoon mies perseeseen. Se ny ei mee noin. Naiset on tottunu siihen, että sisään tungetaan. Miehet ei siitä tykkää. Peppu on sitten spessujuttu, mutta kumminkin samaan suuntaan. Ei tartte suostuu tietenkää mut turha heittää noita että otappa omaan peppuun.

[QUOTE="Reiska";24498438]Toi on vitun noloo toi että ottakoon mies perseeseen. Se ny ei mee noin. Naiset on tottunu siihen, että sisään tungetaan. Miehet ei siitä tykkää. Peppu on sitten spessujuttu, mutta kumminkin samaan suuntaan. Ei tartte suostuu tietenkää mut turha heittää noita että otappa omaan peppuun.[/QUOTE]

Kaikki nuo sun mainitsemat miehet on sitten varmaan kokeilleet anaalia kun voit niiden puolesta sanoa, että eivät tykkää? Vai onko tässä taas taustalla tämä "tosi heteromies ei anna anaalia kun se on niin alistavaa (mutta naiset, nuo horot, tietenkin antaa kun alistuu tosimiehelle)" ajattelu?

Ja tiedoksi, pimppi ja peppu ei todellakaan ole sama asia vaikka molemmat reikiä onkin. Asia varmaan selviää sullekin hyvin nopeaa jos alat väärään reikään prinssinakkiasi tunkemaan.

[QUOTE="Reiska";24498438]Toi on vitun noloo toi että ottakoon mies perseeseen. Se ny ei mee noin. Naiset on tottunu siihen, että sisään tungetaan. Miehet ei siitä tykkää. Peppu on sitten spessujuttu, mutta kumminkin samaan suuntaan. Ei tartte suostuu tietenkää mut turha heittää noita että otappa omaan peppuun.[/QUOTE]

:D Just niinhän se menee, et miehenki pitäs olla siinä vaiheessa valmis ottamaan vähän melaa pyllyyn. Samalta se miehestä tuntuu kuin naisestakin. Ja se on täysin luonnotonta työntää perseeseen jotain. Se on olemassa siks että sieltä tulee tavaraa ULOS. Exit only, you know ;)

No mikä tässä nyt on itkun aiheena? Seksi- ei parisuhde, mies haluaa tietynlaista seksiä, nainen toisenlaista, halut eivät kohtaa, siirtykää eteenpäin naida napsauttamaan joitain muita. Vai eikö nämä aina esitetyt "ei sitoumuksia" puheet pidäkään paikkaansa.

[QUOTE="a p";24498230]Me ollaan kyllä molemmat sinkkuja. :D[/QUOTE]

Hyvä niin. :D
Ja sille jollekin, ei ole omakohtaista kokemusta,
mutta lyhyen elämäni varrella on tullut muutama sinisilmäinen nainen ja typerä mies vastaan.

[QUOTE="muu";24498671]Sano että samat suolet ne löytyy sen kavereilta, naapureilta ja ehkä kenties töistäkin hieman karvasempana mallina jos persaukko nyt noin kovasti kiinnostaa.[/QUOTE]
Kyllä ottaa koville, kannattaa ehkä lukea mistä tässä oli kysymys. Pelkästä seksisuhteesta. :D

[QUOTE="vieras";24498686]Kyllä ottaa koville, kannattaa ehkä lukea mistä tässä oli kysymys. Pelkästä seksisuhteesta. :D[/QUOTE]

Niin jos mies ottaa asian vielä esille, niin kyllä se taitaa olla multa kiitos ja hei. Mies oli toki eilen vähän kännissä, että olisiko sen tuomana rohkeutta puhua noin. Aamulla kun ei puhunut mitään siihen suuntaan ja kyllä se oli pillu joka kiinnosti. Mutta jos tuosta asiasta tulee ongelma niin lopetan homma ennenkuin pääsee todelliseksi ongelmaksi. Kun tosiaan kyse vain pelkästä seksistä.

Yhteistyössä