S
Silti iloinen
Vieras
Meillä sekstaillaan harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Viimeisen vuoden sisällä on ollut ehkä noin 5 yhdyntää. Silti ollaan iahn onnellisia. Onko kellään muulla näin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:32 kissa kirjoitti::'( surullista luettavaa.....kyllä seksi on suhteen yksi"suola".Miten viidellä panolla per vuosi voi pärjätä?Tai ainakaan suhteeksi huono mennä sanomaan,ystäviä taidatte vain olla,eipä pahalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:32 kissa kirjoitti::'( surullista luettavaa.....kyllä seksi on suhteen yksi"suola".Miten viidellä panolla per vuosi voi pärjätä?Tai ainakaan suhteeksi huono mennä sanomaan,ystäviä taidatte vain olla,eipä pahalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 23:26 meilläkin hiljaiselo kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:32 kissa kirjoitti::'( surullista luettavaa.....kyllä seksi on suhteen yksi"suola".Miten viidellä panolla per vuosi voi pärjätä?Tai ainakaan suhteeksi huono mennä sanomaan,ystäviä taidatte vain olla,eipä pahalla![]()
Seksi ei ole ainoa parisuhdetta ylläpitävä elementti ja meitähän on niin moneksi! joissain suhteissa ei joku asia toimi täydellsiesti mutat suhde toimii muuten. MEillä mies ei tahdo niin usein seksiä kun minä, mutta kun asiasta on puhuttu avoimesti, käsitelty huumorilla niin se ei enää ole vaikea pala. selvästi ollaan enemmän kun ystäviä, hellyyttä ja läheisyyttä on paljon. ja tottakai koenkin ne tärkeämmiksi kuin seksin. se on niin, että jos tottuu aktiiviseen seksielämään, on orpo olo jos jää viikko väliin, mutta kun on hiljaisempaa, siihenkin tottuu. toivon että meilläkin tulisi taas aktiivisempi kausi, mutta ei suhde tähän kaadu(tietenkään)jos tätä hiljaisempaa eloa jatkuisi pitempäänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 16:03 miumau-77 kirjoitti:Mukavaa kuulla välillä tällaisiakin viestiketjuja. Itseäni aina ahdistaa lukea näitä 2plussan galluppeja, joissa pariskunnat harrastavat keskimäärin paljon enemmän seksiä, mies ryyppää keskimäärin huomattavasti vähemmän jos ollenkaan jne. jne. Väkisinkin hiipii mieleen kysymys, olenko vain kuvitellut olevani ihanassa parisuhteessa? Mutta siitä seksistä. Meillä sitä on välillä enemmän (joka päivä) ja välillä vähemmän (pari kertaa kuussa). Onko se sitten normaalia vai ei, sitä tässä olen pääni puhki miettinyt![]()
Mutta palatakseni viestiketjun alkuun, niin jos suhteessa muuten näkyy toisesta välittäminen ja hellyys, niin mikä parisuhteen mittari se seksi on? Niin ainakin itse olen asian ajatellut![]()