tosi vähän seksiä, normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silti iloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silti iloinen

Vieras
Meillä sekstaillaan harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Viimeisen vuoden sisällä on ollut ehkä noin 5 yhdyntää. Silti ollaan iahn onnellisia. Onko kellään muulla näin?

Aivan sama juttu täällä, en ole koskaan ollut kovin kiinnostunut petihommista.Ihmettelen vain että miten nuo 3 lasta on saatu aikaiseksi, ihan normaali suhde kumminkin. Itse olen niin väsynyt jo illalla ettei jaksa kiinnostaa, jos pitää valita katselenko telkkaria ja napostelen jotain hyvää vai petihommat, ei valinta ole vaikea...tietysti tv ja napostelut. kuinka teillä muilla?

Meillä sama juttu,nykyisin vaan kerran viikossa ja mies on se joka pihtaa.Minä haluaisin joka päivä ja mielellään monta kertaa.
Asia on hermoille käyvää mutta rakastan miestä silti yli kaiken.

Meillä voi olla jopa kerran kuussa seksiä. Mua ei yleensä kiinnosta tippaakaan ja mies vaan vonkaa :/ Ei ole mukavaa kun mies aina pettyy kun ei saakkaan. Ja jos sitten joskus itse haluaisin niin mies taas ei halua :(

:'( surullista luettavaa.....kyllä seksi on suhteen yksi"suola".Miten viidellä panolla per vuosi voi pärjätä?Tai ainakaan suhteeksi huono mennä sanomaan,ystäviä taidatte vain olla,eipä pahalla ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:32 kissa kirjoitti:
:'( surullista luettavaa.....kyllä seksi on suhteen yksi"suola".Miten viidellä panolla per vuosi voi pärjätä?Tai ainakaan suhteeksi huono mennä sanomaan,ystäviä taidatte vain olla,eipä pahalla ;)

miesparallesi taitaa se "oma käsi"olla tuttu juttu :D

Mukavaa kuulla välillä tällaisiakin viestiketjuja. Itseäni aina ahdistaa lukea näitä 2plussan galluppeja, joissa pariskunnat harrastavat keskimäärin paljon enemmän seksiä, mies ryyppää keskimäärin huomattavasti vähemmän jos ollenkaan jne. jne. Väkisinkin hiipii mieleen kysymys, olenko vain kuvitellut olevani ihanassa parisuhteessa? Mutta siitä seksistä. Meillä sitä on välillä enemmän (joka päivä) ja välillä vähemmän (pari kertaa kuussa). Onko se sitten normaalia vai ei, sitä tässä olen pääni puhki miettinyt :whistle:

Mutta palatakseni viestiketjun alkuun, niin jos suhteessa muuten näkyy toisesta välittäminen ja hellyys, niin mikä parisuhteen mittari se seksi on? Niin ainakin itse olen asian ajatellut :)

höh...seksihän on erittäin tärkeä osa parisuhdetta, en minä ainakaan osais olla ilman sitä...Meillä ollaan jo puutteessa jos ei kahteen päivään rakastella...En kyllä seksittömässä suhteessa jaksais olla...eikä kyllä miun mieskään, ollaan kunnon pupusia.. :whistle: Ja meillä ei sitä ongelmaa ole että jompi kumpi joutuis vonkaamaan...pisin aika ilman yhdyntää oli n.4-5pv synnytyksen jälkeen. :o

Musta on kauheeta kattoo sivusta kun yks läheinen ihminen pihtaa,siis ei anna miehelleen suunnilleen koskaan...Sen mies on joskus kyselly meiltä, että onko meilläki sellasta...Niillä pannaan enint.kerran kuussa ja se nainen on kuulema kuiva ku hapankorppu, ja ihan lahnana vaan makaa ja painuu sit suoraan suihkuun ja hinkkaa itteesä monta kymmentä minuuttia puhtaaksi...Että en minä yhtään ihmettele jos miehet pettää ja turhautuu ku ei omalta naiselta saa.

Meillä pelaa ihan kivasti sellainen sopimus, että jos toinen kovasti haluaa, niin toinen auttaa sitten. Ei ole mikään iso vaiva, ja vaikka ei itseä huvittais, voi toiselle tehdä palveluksen (eikä sen siis tarvi aina olla sitä perinteistä yhdyntää) Ja silloin usein käykin niin, että innostuu otsekin ja lopputulos on molempia tyydyttävä!

Joskus olen väsyneenä sanonut, että en jaksa mutta tule lähemmäs niin... ja sitten käsi peiton alle mutta eihän se sitten siihyen jää kun rupeaa itseäänkin haluttamaan ja lopun sitten arvaattekin.

Mun mielestäni tämä meidän sopimus on ookoo, koska kamalinta on juuri sellainen keinulautaefekti, että jos ei saa itse heti kun haluaa niin sitten piruuttaan ei anna toiselle kun se haluaa. Ja kohta saa huomata ettei kumpikaan saa ikinä. :p

Meillä meillä :p mä pihtaan paljon, mutta tuo ukkokulta on vierelläni pysyny. Taitaa mies tosissaan haluta elää mun kanssani. Eipä sen puoleen jos ukko jättäis mut sen takia että mulla olis haluttomuutta niin sais lähteäkin.

Eipä meilläkään oo kovin useasti sekstailtu. Eipä näi raskaana ollessa oo seksi nii huvittanu/maistunu mutta hyvinpä mieheni on jaksanu silti kattoo mua. En ollenkaa pihtaile eikä miehenikää oo ollenkaa ruinannu. Hyvin ollaan pärjäilty ilmanki seksiä...
:whistle: ;)

\

Seksi ei ole ainoa parisuhdetta ylläpitävä elementti ja meitähän on niin moneksi! joissain suhteissa ei joku asia toimi täydellsiesti mutat suhde toimii muuten. MEillä mies ei tahdo niin usein seksiä kun minä, mutta kun asiasta on puhuttu avoimesti, käsitelty huumorilla niin se ei enää ole vaikea pala. selvästi ollaan enemmän kun ystäviä, hellyyttä ja läheisyyttä on paljon. ja tottakai koenkin ne tärkeämmiksi kuin seksin. se on niin, että jos tottuu aktiiviseen seksielämään, on orpo olo jos jää viikko väliin, mutta kun on hiljaisempaa, siihenkin tottuu. toivon että meilläkin tulisi taas aktiivisempi kausi, mutta ei suhde tähän kaadu(tietenkään)jos tätä hiljaisempaa eloa jatkuisi pitempäänkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 23:26 meilläkin hiljaiselo kirjoitti:
\

Seksi ei ole ainoa parisuhdetta ylläpitävä elementti ja meitähän on niin moneksi! joissain suhteissa ei joku asia toimi täydellsiesti mutat suhde toimii muuten. MEillä mies ei tahdo niin usein seksiä kun minä, mutta kun asiasta on puhuttu avoimesti, käsitelty huumorilla niin se ei enää ole vaikea pala. selvästi ollaan enemmän kun ystäviä, hellyyttä ja läheisyyttä on paljon. ja tottakai koenkin ne tärkeämmiksi kuin seksin. se on niin, että jos tottuu aktiiviseen seksielämään, on orpo olo jos jää viikko väliin, mutta kun on hiljaisempaa, siihenkin tottuu. toivon että meilläkin tulisi taas aktiivisempi kausi, mutta ei suhde tähän kaadu(tietenkään)jos tätä hiljaisempaa eloa jatkuisi pitempäänkin.

:p kyllä "suolaa"ilman VOI elää ,mutta kyllä se mautonta pidemmän päälle on :x Seksi on mielestäni erittäin merkittävä ja iso osa parisuhdetta ja nimenomaan jopa sitä ylläpitävä elementti.siinä asiassa hyvin eri mieltä ;) mut ,onnea niille jotka ei saa mut taaplaavat silti eteenpäin =)

Sorry, mut musta tuntuu oudolle jos (varsinkin mies) on ihan normaali ja silti pihtaa seksiä eikä halua kuin kerran kuussa. Tottakai se on yksilöllistäkin, mutta kyllä mies on mies ja niille paroille on luotu sellainen sisäinen "halutuskello" joka panetuttaa aikas usein ja ne luonnolliset halut ei lähde kuin purkaamalla se lataus jotenkin...Jos mun mies torjuis mua ja haluais harvoin ei olis kuin 3 vaihtoehtoa. Joko olisin niin etova ettei se vois koskee muhun tai se kävis vieraissa tai sitten hoitais homman omin käsin ja sekös vasta olis merkki siitä ettei oma kiinnosta tarpeeksi. Tämä on minun horjumaton kantani asiaan!

Jos ihmisen fysiologiasta puhutaan, niin muistaisin lukeneeni aiheesta sen verran, että vilkas seksielämä kiihdyttää ko. hormonien toimintaa kun selibaatti taas vastaavasti vähentää. Eli jos tottuu vähään seksimäärään, niin hormonitoimintakin siltä osin pienenee ja samalla halutkin vähenee. Tämä pätee siis myös miehillä. Minusta tuollaiset yleistykset kuten että kyllä miehet taatusti haluaa seksiä aamusta iltaan alkavat olla vähän vanhanaikaisia jankutuksia ja myyttejä.

Täällä jotkut puhuu panemisesta. Millähän pohjalla heidän parisuhteensa on. Meillä ei paneskella, meillä vaan rakastellaan mutta harvemmin ja sitäkin intohimoisemmin. Sillä jaksaa taas pitkälle. Mutta täytyy myöntää, että ollaan ehkä enempi ystäviä nykyään. Ollaan silti onnellisia yhdessä. En ole ollu koskaan kauhee himokas ja siksi ajattelin etten varmaan saa miestäkään. On tuo ukkokulta vierellä pysyny.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 16:03 miumau-77 kirjoitti:
Mukavaa kuulla välillä tällaisiakin viestiketjuja. Itseäni aina ahdistaa lukea näitä 2plussan galluppeja, joissa pariskunnat harrastavat keskimäärin paljon enemmän seksiä, mies ryyppää keskimäärin huomattavasti vähemmän jos ollenkaan jne. jne. Väkisinkin hiipii mieleen kysymys, olenko vain kuvitellut olevani ihanassa parisuhteessa? Mutta siitä seksistä. Meillä sitä on välillä enemmän (joka päivä) ja välillä vähemmän (pari kertaa kuussa). Onko se sitten normaalia vai ei, sitä tässä olen pääni puhki miettinyt :whistle:

Mutta palatakseni viestiketjun alkuun, niin jos suhteessa muuten näkyy toisesta välittäminen ja hellyys, niin mikä parisuhteen mittari se seksi on? Niin ainakin itse olen asian ajatellut :)

Virkistävän raikasta puhetta!