kakka-asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintura Benjui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintura Benjui

Vieras
näitä allergia juttuja kun lueskelin, niin rupes vähän hirvittämään, että onko meidän tytöllä joku allergia vai onko ihan "normaalia". eli koko pienen ikänsä on kakannut useita kertoja päivässä, keskimäärin 3 kertaa, joskus jopa 7 ja harvoin vain kerran tai kaksi. ikää nyt 1v 1kk. kakka on enempi löysää, kuin kiinteää...siis olenkin miettinyt että milloinka se kakka muuttuu ns. pökäleeksi :) ikinä ei ole mistään ruoka-aineesta tullut (vielä) ihottumaa. kasvu on ollut normaalia. päärynästä ja mustikasta menee vatsa aivan löysälle, mutta ei mistään ole mennyt kovalle :o herneet, maissit ja välillä perunankin palaset tulevat samanlaisina ulos. kertokaa hyvät ihmiset, onko kellään muulla näin, vai onko tämä todella outoa.

Meillä on ihan sama juttu. Meidän tyttö on nyt vähän yli 1-vuotias ja hän kakkaa 2-4 kertaa päivässä, ja päivällisen syötyään hän kakkaa melkein heti. Ja hänen kakkansa on löysää. Minun kaverin lapsella on sama juttu, eli kai se sitten on normaalia.

meilläkin on myös varsinainen kakkakone vauhdissa, ikää 1v2kk. Syöty on ihan normaalisti, mutta silti kakataan viiskin kertaa päivässä, ennen pari, ja löysää tavaraa. Tuleeko teille hampaita? Olen kuullut, että löysä kakka ja hampaiden tulo olisivat jotenkin yhteydessä toisiinsa ja meillä puskee parhaillaan hammasarmeija ikenien läpi.
Kivaa ja edullista tämä ei missään tapauksessa ole!!

hampaita on neitille nyt viimesen kuukauden aikana tullut n. 4-5kpl, ja koko ajan pukkaa lisää. että voipi johtua siittäkin. mut kun tätä on siis ollut aina, tätä löysää kakkaa. harvemmin tulee (välillä, siis todellakin VÄLILLÄ) banaanin syönnin jälkeen HIEMAN kiinteämpää kakkaa. niinkuin sanoin, ei meillä mikään ruoka-aine kiinteytä kakkaa. ei syödä paljon, ei siis johdu siitä. muutenkin ruokavalio on terveellinen, vaihteleva ja monipuolinen. olen kyllä miettinyt, voisiko johtua nuista purkkiruuista?

Yhteistyössä