Tosi tyhmiä supistuksia! *muoks syntyy se!*

Hurjasti onnea :flower: Ihana tyttö =) Nyt on ihan pakko kysyä että otettiinko vauvasta verikoe mahdollisen infektion poissulkemiseksi? Mulla siis myös toi strebtogokkiB( vai miten se nyt kirjoitetaan) ja vauva sai ilmeisesti sen takia synnytyksessä yleisinfektion. Tosin meitin neiti oli kaks päivää kohdussa vielä kalvojen puhkaisun jälkeen.

Mutta vielä kerran onnea! Mä valitsen tollaisen synnytyksen sit kans enskerralla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hurjasti onnea :flower: Ihana tyttö =) Nyt on ihan pakko kysyä että otettiinko vauvasta verikoe mahdollisen infektion poissulkemiseksi? Mulla siis myös toi strebtogokkiB( vai miten se nyt kirjoitetaan) ja vauva sai ilmeisesti sen takia synnytyksessä yleisinfektion. Tosin meitin neiti oli kaks päivää kohdussa vielä kalvojen puhkaisun jälkeen.

Mutta vielä kerran onnea! Mä valitsen tollaisen synnytyksen sit kans enskerralla =)
Annettiinko sulle sitä antibioottia ennen synnytystä? Ei otettu verikoetta, sanoivat vaan että tarkkailla. Tosin esikoisen aikaan tuosta ei edes ollut tietoa eikä hänelle ainakaan mitään tullut..
 
onnea
Onnea!
Tuli jotenkin olo että vaikka Emilyniä on paljon haukuttu ja itsekin olen kirjoituksilleen tuhahdellut joskus niin hän on varmasti hyvä äiti. Pitää lapsiaan lähellään, itsevarmana äitinä.
=) Ihana mussukka!
 
:heart: Paljon onnea koko perheelle :heart: Tuosta polikliinisestä synnytyksestä minäkin haaveilen, mutta epäilen etteivät anna siihen lupaa kun on raskaudenajan diabetes vaikkakin sokerit olleet rasitustulosta lukuun ottamatta hyvät.
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hurjasti onnea :flower: Ihana tyttö =) Nyt on ihan pakko kysyä että otettiinko vauvasta verikoe mahdollisen infektion poissulkemiseksi? Mulla siis myös toi strebtogokkiB( vai miten se nyt kirjoitetaan) ja vauva sai ilmeisesti sen takia synnytyksessä yleisinfektion. Tosin meitin neiti oli kaks päivää kohdussa vielä kalvojen puhkaisun jälkeen.

Mutta vielä kerran onnea! Mä valitsen tollaisen synnytyksen sit kans enskerralla =)
Annettiinko sulle sitä antibioottia ennen synnytystä? Ei otettu verikoetta, sanoivat vaan että tarkkailla. Tosin esikoisen aikaan tuosta ei edes ollut tietoa eikä hänelle ainakaan mitään tullut..
Juu annettiin. Mut mulla pitkitty synnytys kun ei lähtenyt käyntiin. Sain antibioottia 4vuorokautta 8tunnin välein. Mutta tosiaan koko tuon ajan kalvoissa oli reikä ja viimeiset 2vuorokautta niitä ei ollut ollenkaan, tai oli siis puhkaistu kokonaan. Mulle selvis toi srtepto.... vasta synnytyksen jälkeisenä päivänä, olivat unohtaneet kertoa siitä mulle :eek:
 
onnea :flower:

missä sairaalassa synnytit?
mua ei päästetty kotiin, ennenkun vauva sen 3vrk, vaikka sain antibiootin strepto b:hen...
lastenlääkärin mukaan,vauvan täytyy olla tarkkailussa..antibiootista huolimatta..

 
Alkuperäinen kirjoittaja manhis:
onnea :flower:

missä sairaalassa synnytit?
mua ei päästetty kotiin, ennenkun vauva sen 3vrk, vaikka sain antibiootin strepto b:hen...
lastenlääkärin mukaan,vauvan täytyy olla tarkkailussa..antibiootista huolimatta..
KOKSissa. Perjantaina mennään vielä käyttämään vauva uudelleen tarkastuksessa mutta lääkäri ei nähnyt tuon bakteerin takia mitään ongelmaa..
 
Suloinen neiti.. :heart: =) Onnea!! :flower:

Missä synnytit? Mua kiinnostaa tuo polikliininen synnytys.. Esititkö toiveen kun menit sairaalaan vai oliko etukäteen sovittua? Mä kun en noista ole vielä edes ottanut selvää.. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki85:
Suloinen neiti.. :heart: =) Onnea!! :flower:

Missä synnytit? Mua kiinnostaa tuo polikliininen synnytys.. Esititkö toiveen kun menit sairaalaan vai oliko etukäteen sovittua? Mä kun en noista ole vielä edes ottanut selvää.. :D
KOKS ja juttelin etukäteen jo neuvolassa, koska terkkari tulee sitten seuraavana päivänä kotikäynnille. Neuvolan terkka vielä sanoi, että hän voi tulla työajan jälkeenkin jos ei satu olemaan enää päivällä vapaata eli tosi positiivisesti suhtautui. Synnärillekin asiasta mainitsin eli heillä se oli tiedossa kun sinne mentiin.
 

Yhteistyössä