ONNEA :flower:
Histamiinitar 01.10.2008 #107 Hirmuisesti onnea suloisesta nupusta :flower: :flower: :heart: :heart: . Tomeran näköinen kaveri on .
Hirmuisesti onnea suloisesta nupusta :flower: :flower: :heart: :heart: . Tomeran näköinen kaveri on .
Nytkyn 01.10.2008 #114 oih onnea vielä kerran(galtsuun laitoin jo) saispa itsekin polikliinisen seuraavassa synnytyksessä (josta ei edes tiedä milloin on) ois ihana olla kotona samana päivänä :heart:
oih onnea vielä kerran(galtsuun laitoin jo) saispa itsekin polikliinisen seuraavassa synnytyksessä (josta ei edes tiedä milloin on) ois ihana olla kotona samana päivänä :heart:
Siipien havinaa 01.10.2008 #119 onnea..onnea...oliskohan minusta tollaseen polikliniseen synnytykseen ...hienosti teit kuitenkin :hug:
onnea..onnea...oliskohan minusta tollaseen polikliniseen synnytykseen ...hienosti teit kuitenkin :hug:
Turkilmas 01.10.2008 #125 Ihana tyttö!! Mä muuten olin jostain syystä ihan varma että sulle tulee tyttö. Just sua tänään mietin ja teidän tyttöä . Onnittelut kauniista tytöstä, hienosti menneestä synnytyksestä ja nopeasta kotiinpääsystä :flower: :hug: =)
Ihana tyttö!! Mä muuten olin jostain syystä ihan varma että sulle tulee tyttö. Just sua tänään mietin ja teidän tyttöä . Onnittelut kauniista tytöstä, hienosti menneestä synnytyksestä ja nopeasta kotiinpääsystä :flower: :hug: =)