sori... mutta tiiän tunteenAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No kele täällä vielä ollaan |O :xmas:
Eiks tuo paskantamisen tunne ole hyvä merkki... siis sellanen olohan tulee tosi voimakas ku laps syntyy ja täytyy ponnistaa.. kait se siellä laskeutuu ja valmistautuu tulemaan... Mut hei ei mullakaan ollu kipeitä supistuksia.. 5viimestä sattu ja sillo tyttö jo syntykin.. kätilö nauroki ku 10min aikasemmin en ollu ees tulossa synnyttäänAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mitä järkeä on muutaman minuutinkin välein tulevissa suppareissa, kun eivät kunnolla satu?? Iltapäivästä asti tullut supistuksia, oksettaa ja *köh, p*skattaa* mutta kun ei kunnolla koske. Ota tästäkin nyt sitten selvää :xmas:
me asutaan kerrostalossa.. eli meillä ois portaat mut ei viiti mennä käytävään juoksee portaita ees taas.. joku kattoo viel ovisilmästä ;DAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Asutaan rivarissa. Mistä mä tähän hätään rappuset löydänAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä olen kävellyt rappusia saadakseni suppareihin vauhtia.
Mä juoskin kanssa viime yönä paskomassa...ja maha on ihan löysä..ja nyt ei juurikaan supistele mut pukkaa huonoo oloo...ja maha edellee sekasin...kumpa sitä itekki pääsis jo synnyttää..pien sulle peukkujaEiks tuo paskantamisen tunne ole hyvä merkki... siis sellanen olohan tulee tosi voimakas ku laps syntyy ja täytyy ponnistaa.. kait se siellä laskeutuu ja valmistautuu tulemaan... Mut hei ei mullakaan ollu kipeitä supistuksia.. 5viimestä sattu ja sillo tyttö jo syntykin.. kätilö nauroki ku 10min aikasemmin en ollu ees tulossa synnyttäänAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mitä järkeä on muutaman minuutinkin välein tulevissa suppareissa, kun eivät kunnolla satu?? Iltapäivästä asti tullut supistuksia, oksettaa ja *köh, p*skattaa* mutta kun ei kunnolla koske. Ota tästäkin nyt sitten selvää :xmas:
Pidetään peukkuja, eiköhän se siitä ala käynnistyy!! Aamulla siulla on varmaan jo vauva :flower: Mie jännäilen kyllä siun puolesta, tuu heti sit ilmottaa miten meni synnytys!!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:On tullut kipeitä suppareita tyyliin viisi tunnissakin mutta sen verran rauhalliset tunnelmat vielä että sauna on päällä ja kohta sinne rentoutumaan, kattellaan josko homma sais vauhtia löylyistä..