Tosi terveellinen aamupala. ;D Mites teillä?

s
söitkö sä tollasia aamupalaks, mä en sais aamulla ikuna noita alas. Tuskin siitä lasten kannalta haittaa on jos ei oo joka päivästä. Meillä syötiin tänään ruisleipää ja kaakaota sekä jugurttia. Nuorimmainen kyl halus muroja kun ei kuullemma tänään maistu ruisleipä. Nii ja salaattia ja kurkkua oli. Nyt pitäs keksiä jotai lounasta, et mitä sitä tänään tekis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
söitkö sä tollasia aamupalaks, mä en sais aamulla ikuna noita alas. Tuskin siitä lasten kannalta haittaa on jos ei oo joka päivästä. Meillä syötiin tänään ruisleipää ja kaakaota sekä jugurttia. Nuorimmainen kyl halus muroja kun ei kuullemma tänään maistu ruisleipä. Nii ja salaattia ja kurkkua oli. Nyt pitäs keksiä jotai lounasta, et mitä sitä tänään tekis.
No kyllä mä yleensä puuron syön. :D Tänään mussa vaan asu lapamato. :saint:
 
IhanaValo
Just mietin miten huono aamupala meillä oli..eilistä pitsaa söi just lapsetkin ja vettä ja maitoa..tosin söi ne banaanit jo aikasemmin..
Itellä kans tuota pitsaa, kahvia oottelen viel..
 
Tähän mennessä olen ottanut vain aamulääkkeet ja juonut ison lasillisen kylmää vettä :p
Mies meni just tekemään minulle jotain herkkuleipää, saas nähdä mitä tulee :D Sen kanssa vettä tai Cola Zeroa =)
Esikoinen söi paahtoleivän, kaksi kiiwiä ja tuoremehua.
Kuopus 160 ml maitoa ja lautasellisen puuroa.
Mies leivän.
 

Yhteistyössä