V
vieras
Vieras
Mulle tulee jostain syystä tosi surullinen ja haikea olo kun ajattelen et meidän kuopus on nyt se meidän viimeinen vauva. :'(
Kaikki tehdään viimeista kertaa. Sitä ajattelee eikö koskaan enää.
Sitten kun nuo ottaa ja kasvaa niin kamalan nopeasti.
Mulle on pikkulikasta saakka ollut jotenkin vahvasti mielessä se et kaksi lasta. Tyttö ja poika.
Tää sama ajatus on ollut mun miehelläkin.
Noh, nyt meillä sitten on ne kaksi lasta. Tyttö ja poika. Ja mä mietin et tässäkö tää nyt oli?
Näin nopeeta ohi? Kuopus on vasta 6kk, mut aika menee niin nopeaa et kohta huomaan kiikuttavani noita lapsia kouluun.
Mutta niin se vaan on et kaksi lasta riitää vaikka haikea ajatus tämä on.
Olleen miehen kanssa sillä asenteella, että koskaan ei pidä sanoa - ei koskaan.
Eli jos joskus iltatähti halutaan molemmat se sitten saa tulla. Mutta nyt mennään näillä eväillä ja on se ihmismieli kumma kun mä sitä surustelen.
Mies ihan joutui yksi ilta mulle nauramaan kun itkua tihrustin tän asian tiimoilta
Kaikki tehdään viimeista kertaa. Sitä ajattelee eikö koskaan enää.
Sitten kun nuo ottaa ja kasvaa niin kamalan nopeasti.
Mulle on pikkulikasta saakka ollut jotenkin vahvasti mielessä se et kaksi lasta. Tyttö ja poika.
Tää sama ajatus on ollut mun miehelläkin.
Noh, nyt meillä sitten on ne kaksi lasta. Tyttö ja poika. Ja mä mietin et tässäkö tää nyt oli?
Näin nopeeta ohi? Kuopus on vasta 6kk, mut aika menee niin nopeaa et kohta huomaan kiikuttavani noita lapsia kouluun.
Mutta niin se vaan on et kaksi lasta riitää vaikka haikea ajatus tämä on.
Olleen miehen kanssa sillä asenteella, että koskaan ei pidä sanoa - ei koskaan.
Eli jos joskus iltatähti halutaan molemmat se sitten saa tulla. Mutta nyt mennään näillä eväillä ja on se ihmismieli kumma kun mä sitä surustelen.
Mies ihan joutui yksi ilta mulle nauramaan kun itkua tihrustin tän asian tiimoilta