tosi inhottava ja nolo juttu sattui jouluaattona :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen..

Vieras
Meillä oli kylässä anoppi ja sen mies viettämässä joulua ja jäivät sit aattona yöksi. Anopin miehelle sit maistu alkoholi enemmänkin ja jossain vaiheessa jäätiin kahdestaan istumaan sohvalle kun mies ja anoppi lähtivät tupakalle ulos. anopin mies piti mua kädestä kiinni ja juteltiin siinä (ja tämä kädestä pitäminen ei ole mitenkään epänormaalia, anopin mies on aika "ihmisläheinen", mielellään halailee kaikkia yms) mutta sitten kun oltiin vähän aikaa oltu hiljaa, anopin mies laittoi käden mun rinnan päälle. no mä en tehnyt mitään ku ajattelin että se oli vahinko ja että oli ehkä "halaamassa" ja käsi eksy vaan väärään paikkaan. Mutta asia ei varmaan ollutkaan näin vaan seuraavaksi käsi sujahti kaula-aukosta sisään! mä työnsin omalla kädelläni miehen käden pois paitani sisältä ja olin ehkä niin järkyttynyt etten oikein osannut tehdä enkä sanoa mitään. mies ja anoppi tulikin sit sisään ja lähdin saman tien sänkyyn... Tämä asia on kuitenkin ruvennut vaivaamaan mua ja mietityttämään aika paljon. Jotenkin tulee aina kamalan etova olo kun tätä ajattelen ja en oikein tiedä miten pitäis suhtautua.. puistatuttaa vaan.. en usko että anopin mies muistaa tapahtunutta, koska oli niin humalassa. omalle miehelleni kyllä kerroin ja hän sanoi että anopin mies varmaan luuli humalahöyryissään että olin hänen äitinsä ja käyttäytyi sen takia hölmösti.. en vaan itse oikein tiedä miten tuohon anopin mieheen enää voi edes millään tavalla suhtautua?

Mulla kans meni maku kerran anopin miesystävästä kun se aamuyöllä kun istuttiin kaikki iltaa niiden ruokapöydän ääressä niin se kännissä vaivihkaa laitto käden mun jalalle pöydän alla ja alko siitä siirtyyn ylöspäin...nousin melko äkäseen pöydästä ja lähin kotia...yökötti ja vitutti nähdä sitä sen jälkeen aina...onneksi erosivat...

Itse yrittäisin unohtaa ja välttäisin jäämästä kahdestaan (humalaisen) anopin miehen kanssa.

Jos anopin mies muistaa tapahtuman, niin sanoisin hänelle, että "antaa olla viimeinen kerta tai..."

Alkuperäinen kirjoittaja kale:
Nuo tuntemuksesi ovat aivan ymmärrettäviä, mutta totuus on, että me miehet olemme tuollaisia. Kannattaa jättää tapaus omaan arvoonsa.

niinhän se kannattaisi, kunhan vaan saisi sen oman päänsä sisältä pois.. musta on tuntunut aina että miksi kaikki naiset aina liioittelevat näitä asioita, mutta itestä tuntuu siltä nyt että vaikka kuinka vähäpätöiseltä se muista voi tuntua niin tuo asia saa mut melkein oksentamaan aina kun ajattelen sitä.. ei ole paljon omakaan mies seksistä saanut nauttia tuon jälkeen, kun aina vaan tulee mieleen tuo iljettävä asia..

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Itse yrittäisin unohtaa ja välttäisin jäämästä kahdestaan (humalaisen) anopin miehen kanssa.

Jos anopin mies muistaa tapahtuman, niin sanoisin hänelle, että "antaa olla viimeinen kerta tai..."

no mua vähän harmittaa etten siinä tilanteessa tehnyt siitä suurempaa numeroa, ainakin sillon muistais sen ja suuremmalla todennäköisyydellä enää moista ei tapahtuisi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no mua vähän harmittaa etten siinä tilanteessa tehnyt siitä suurempaa numeroa, ainakin sillon muistais sen ja suuremmalla todennäköisyydellä enää moista ei tapahtuisi..

No älä nyt turhaa itseäsi syytä. Ei yllättäväissä tilanteissa osaa reagoida niin kuin jälkikäteen haluaisi. Jos tilanne toistuu (toivottavasti ei), niin sitten olet varautunut ja tiedät miten reagoida. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nuo tuntemuksesi ovat aivan ymmärrettäviä, mutta totuus on, että me miehet olemme tuollaisia. Kannattaa jättää tapaus omaan arvoonsa.

niinhän se kannattaisi, kunhan vaan saisi sen oman päänsä sisältä pois.. musta on tuntunut aina että miksi kaikki naiset aina liioittelevat näitä asioita, mutta itestä tuntuu siltä nyt että vaikka kuinka vähäpätöiseltä se muista voi tuntua niin tuo asia saa mut melkein oksentamaan aina kun ajattelen sitä.. ei ole paljon omakaan mies seksistä saanut nauttia tuon jälkeen, kun aina vaan tulee mieleen tuo iljettävä asia..

Sun on vaan pakko käsitellä sitä asiaa mielessäsi, kunnes pääset siitä yli. Ehkä sinua iljettää sekin, että miehet ovat tuollaisia. Naiset usein kuvittelevat, että vain pieni osa miehistä on seksihulluja ja esim. käpälöivät vieraita naisia humalassa, mutta totuus on, että se on aivan yleistä käyttäytymistä. En minä sitä halua sanoa, että se olisi hyväksyttävää, mutta tuo on totuus.

Onneksi vain osalla teistä on noin kuvottavat tavat. :x

Tuo on naisten yleinen harhaluulo. On myös niin, että 80% naimisissa olevista naisista pettää esim. ravintolaillan jälkeen kun sopiva mies osuu kohdalle.

Onneksi vain osalla teistä on noin kuvottavat tavat. :x

Tuo on naisten yleinen harhaluulo. On myös niin, että 80% naimisissa olevista naisista pettää esim. ravintolaillan jälkeen kun sopiva mies osuu kohdalle.

:laugh:

Yhteistyössä