Kiitti taas v*tusti anoppi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmaminiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
No onhan se toki kurjaa jos lapset jo odottavat matkaa kovasti!!!
Mitä jos heittäisit miehen ja lapset terminaaliin ja voit sitten
kertoa (kun joku kutsutuista kuitenkin kysyy mikset ole itse lähdössä)
ettei sinua ole kutsuttu...;)
Joo näin mäkin tekisin,siin sais anoppi nenilleen.Vielä toivottaisin anopille satamassa oikein hyvää syntymäpäiväjuhlaa kukkapuskan kanssa.Jos ei siit älyä nolostua niin ei mistään.Edelleenkin muistaisin ne hautajaiset,pirullinen ku olen. =)

Ei vitsit, näin mä muutes teen!! :D Täytyy kai vielä mieheltä kysyä lupaa äitinsä julkiseen nolaamiseen, mutta ainakin eilen se oli niin kiukkunen että varmaan lupa heltiää. Kyydinhän noi joka tapauksessa satamaan tarttee, eli lähden niitä kyllä viemään.

Ja tiedä vaikka niistä hautajaisistakin mainitsisin, silleen vaivihkaa ettei muksut kuule...

Älä mistään hautajaisista puhu, ihan reilusti vain menet onnittelemaan anoppiasi ja vaikka kukkien ja kortin kanssa. Sanot vain, että nyt kun sinulla on omaa aikaa viikonloppuna, niin käytät ajan hyödyksesi ja nautit elämästä.

Minusta ei kannata suoranaisesti ilkeillä eikä vinoilla hautajaisista tai muusta. Varmaan muut sukulaiset hoitavat huomaamattaan sen tehtävän, kun ihmettelevät, että et lähde mukaan ja anoppi joutuu varmaan väistämättä ilman sinun ilkeilyjäsikin omituiseen valoon.

Minusta on fiksua itse toimia aina mahdollisimman tyylikkäästi ja tahdikkaasti vaikka olisi miten kiukkuinen eikä ikinä pidä vajota minnekään anoppien tasolle - sitä iloa ei kannata niille suoda, vaan kannattaa säilyttää tyyli loppuun asti, se on anopille paras "rangaistus". :)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:

Minusta on fiksua itse toimia aina mahdollisimman tyylikkäästi ja tahdikkaasti vaikka olisi miten kiukkuinen eikä ikinä pidä vajota minnekään anoppien tasolle - sitä iloa ei kannata niille suoda, vaan kannattaa säilyttää tyyli loppuun asti, se on anopille paras "rangaistus". :)

Mulla ei taitais onnistua tyylikkyys tuossa tilanteessa. :D TAitaisin vajota anoppiakin alemmas, kieltää loppuperheeltä risteilyn ja haistattaa anopille ihan teinimäisesti vidud. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Just nyt ei ole rahaa omaan risteilyyn ja lapsille on jo reissu luvattu. Mummo (siis anoppi ) hehkuttanut matkaa lapsille ja serkukset keskenään jutelleet reissusta... En raaski lasten mieltä pahoittaa. Väärin tai ei niin näin päätettiin, ihan lasten takia.

Hyvä että pystyt menemään. Mahtuisiko muuten osa lapsista anopin hyttiin niin ei tarvitsisi varata "ylimääräisiä" hyttejä? ;)

Mun kaverin anoppi teki noin kanssa: suureen ääneen sanoi, että kustantaa koko perheen ulkomaille (aurinkorannalle). Sit kun tuli liput, niin lippua ei ollukaan mun kaverille ollenkaan.. :(

Ap tässä. Risteily jäi nyt tällä kertaa sitten koko porukalta väliin. Esikoinen ja kuopus sairastuivat sopivasti just risteilyn aattona ja sitten jo päätti mieskin jättää koko reissun väliin. Muutenhan tuo olis siis lähtenyt lasten kanssa sinne ja minä olisin saanut vapaan viikonlopun. Lapsia harmitti niin kovin, että luvattiin niille tuossa pääsiäisen tienoilla koko perheen risteily, eiköhän me siiheksi saada joku tarjousmatka säästettyä. Anoppi hössötti miten kurjaa on kun ei nyt sitten päästy ja yritti vielä saada miestä lähtemään tuon keskimmäisen kanssa mukaan. Mies totesi sille melko tylysti, että jätetään nyt väliin kun ei alunperinkään oltu tervetulleita koko porukka. Oli anoppi mennyt hiljaiseksi. Sen koommin ei olla oltu taas puheissa, nyt joulun aikaan pitäisi nähdä.

Yhteistyössä