Torstain siivousketju!! Torstai on toivoa täynnä!!

hei
Pitäs siivota oma + vauvan vaatekomero (siis vauvan vasta tekeillä, mut omat ensin siitä kaapista pois alta ja muualle). Pestä jumalaton määrä vauvan vaatteita, lakanoita yms.

Kukahan hoitas tuon imuroinnin ja pöyt.. ei kiinnostais. :snotty:
 
Moi
Ai tämmöinenkin täällä. Mä aloitin ikävillä asioilla, eli pesin uunin :D sit järjesteltiin ja imuroitiin poikien kans. Puhtaat pyykit odottaa koneessa ripustamista. Vielä pitäis ainaki pestä vessat ja kylppäri, sauna kai menis siinä samalla. Lattiat pitäis luututa ja keittiön matto tunkee koneeseen. Saa nähdä mitä jaksan tänään...
 
Vastahan täälä herättiin. Pistin aamulla pyykkikoneen pyörimään, ku laitoin koululaista kouluun. Sitten annoin muille aamupalan ja painuin takaisin nukkumaan. En harrasta suursiivouksia. Harrastin niitä lapsena ja nyt ku päätän asioista ite, niin hoidan kämppäni niin, että suursiivouksia ei tarvi tehä.
 
Minä imuroin heti aamusta ja pistin pesukoneet laulamaan =)
Pölyt pyyhin ihan kohta, onneksi ei ole mitään kirjahyllyä vaan muutama lipaston päällinen ja kukkapöytä.
Tiistaina jynssäsin keittiön joka kolon.

Että eipä tässä nyt tän ihmeempiä ole enää tälle päivälle. Välillä käyn heittämässä pyykkiä pesukoneeseen ja pesukoneesta kuivuriin. Ja kaappiinhan ne sit pitää saada.

Joulukortteja meinasin tänään tehdä taas vähän eteenpäin :xmas:

Huomen aamulla pitää taas kuitenkin imuroida joten sitten pesen vasta lattiat.
 
Mul on nyt imuroitu yhtä huonetta lukuunottamatta, vessat on pesty, keittiö pyyhitty ja koneellinen lakanoita pyörimässä. Vielä pitäis lakanat laittaa sänkyyn ja imuroida se huone loppuun (kissa makaa sängyn alla imuria piilossa, joten pitää ensin jahdata se sieltä pois). Sitten voinkin loppupäivän viettää tässä palstan ääressä vaikka..


 
siivoilun lomassa, kahvimukin kanssa koneelle huilaileen ja kerään lisää voimia... :whistle:

Petivaatteet vaihdettu, pyykkikoneen sain juuri päälle, tiskikone myös hurisee...vielä viikkais noi pyykit kaappeihin naruilta ja pikaimurointi. Ristiäissiivous tehtävä kunnolla vielä lauantaina, kun aina joku kumma sotkee paikat!! :kieh: Mutta pappi kun tulossa tänään käymään, niin jonkinlaisessa kunnossa kodin oltava illaksi...

Jaaha, tuo pikkuinen nuhanenä taitaa heräillä.... :wave:
 
HelloShitty
mä aloitin aamulla ja ooni ihan kyllästyny nyt jo. toi 2.5v roikkuu mun kimpussa ihan koko ajan. |O heti kun mies tulee kotiin nappaan noi vanhimmat mukaan ja suuntaan kaupunkiin. ei tätä jäksa kukaan. :kieh: voinko pakottaa ukkoa siivoo tän kerran? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä aloitin aamulla ja ooni ihan kyllästyny nyt jo. toi 2.5v roikkuu mun kimpussa ihan koko ajan. |O heti kun mies tulee kotiin nappaan noi vanhimmat mukaan ja suuntaan kaupunkiin. ei tätä jäksa kukaan. :kieh: voinko pakottaa ukkoa siivoo tän kerran? :whistle:
Voit ja pitääkin pakottaa :D

Mä sain nyt nuo tytön lelut ja kirjat raivattua. Toinen laatikollinen lähtee kokonaan oottaa tulevaisuutta.
 
Huh, just sain putsattua pojan kaapit ja otin sellaisia leluja pois sieltä joilla ei enää leiki. Miehen siskolle tulee kolmoset joten viedään mummolaan isossa laatikossa sinne leikittäväksi kunhan se aika koittaa.
Tavallaan se oli sellaista surutyötä..meille kun ei enää vauvoja tule niin haikeana laittelin Tuomas Veturin junarataa laatikkoon..
Nyt vielä olisi tyttöjen huone jäljellä.Saa sitten tilaa ennen kuin joulu tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Huh, just sain putsattua pojan kaapit ja otin sellaisia leluja pois sieltä joilla ei enää leiki. Miehen siskolle tulee kolmoset joten viedään mummolaan isossa laatikossa sinne leikittäväksi kunhan se aika koittaa.
Tavallaan se oli sellaista surutyötä..meille kun ei enää vauvoja tule niin haikeana laittelin Tuomas Veturin junarataa laatikkoon..
Nyt vielä olisi tyttöjen huone jäljellä.Saa sitten tilaa ennen kuin joulu tulee.
Voih. Ihanan haikeaa :heart:
 
mä aloitin siivouksen yöllä klo 3.30 kun heräsin siihen kun koira ripuloi...se oli jo sitä ennen ehtiny paskomaan kaikki paikat :x
no ei siin mitään...tää koira on tossa porttien takana kun tuppaa öisin syömää mein huushollii,avasin portit ja lähin kiikuttaa mattoi kylppäriin niin toinenkin koira oli paskonu ja kussu puol kämppää |O |O
nyt oon tässä koko aamun pessy mattoi,lattioi ym... :/
 
Neljäs koneellinen pyykkiä pyörimässä.
Lapset haettu kotiin ja uunissa ransut ja kebakot.

Tästä on hyvä jatkaa..

Vielä tekemättä:
Imurointi
Keittiön siivous
Työhuoneen raivaaminen
Vaatteiden viikkaus ja kaappiin laitto

Mies töissä, kunhan sieltät tulee niin saa kans tehä jotain
 

Yhteistyössä