Torstain siivousketju!! Torstai on toivoa täynnä!!

Pitäis saada imuroitua, pestä pyykkiä koneellinen, makkari siihen kuntoon et sinne saa paketit jemmaan ja siellä voi käydä äiti aina paketoimassa rauhassa ja keittiönkaapeista muutama siihen kuntoon et saa kaikki tavarat pöydiltä sinne jotta tuikkuja mahtuu paljon :D Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä kunnon imurointi.

Sanokaa mistä aloitan ja miten saan pidettyä et teen nuo kaikki enkä vain viimeistä.

Kaikki mukaan siivoamaan kellä on siivottavaa!! Pidetään ketju inspiroimassa jaksamaan meitä väsyneitä mammoja :D :heart: :D :heart:
 
Tänne potkuja myös.
Mulla olisi ollut tunti hyvää aikaa.. mutta jämähdin tähän koneelle.
Nyt täytyy lähtee hakee lapset takaisin kotiin kerhosta ja puistosta. :headwall:

Yritin järkeistää tämän tähän jumittumisen sillä että nyt oli äiti-aikaa. Lasten kanssa voi myös siivota :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Potkaskaa muakin, keittiö eteinen ja makkari siivottu, pyykit koneessa ja vielä pitäs selvittää olkkarikaaos...plääh. Samalla kun taapero kulkee perässä ja sotkee samaa tahtia |O
No nimenomaan!! Just tuo et yks kulkee perässä ja laittaa kaikki samantein hujanhajan. Oikeesti :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
En paini yksin siis tässä sarjassa. :saint:


Olen sentään saanut pestyä koneellisen pyykkiä ( odottaa pääsyä narulle tosin :snotty: ) ja kerättyä leluja kasaan.. ja ... no, en mie sitten oikeastaan mitään muuta olekaan tehnyt :kieh:
Tuohon tyssää mullakin aina. Ne pyykit menee vasta illalla (jos silloinkaan) narulle ja lelut laatikkoon niin sitte onki muka jo ihan tarpeeks. Pah.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Potkaskaa muakin, keittiö eteinen ja makkari siivottu, pyykit koneessa ja vielä pitäs selvittää olkkarikaaos...plääh. Samalla kun taapero kulkee perässä ja sotkee samaa tahtia |O
No nimenomaan!! Just tuo et yks kulkee perässä ja laittaa kaikki samantein hujanhajan. Oikeesti :eek:
Aina kämppä sen näkönen ettei koskaan ois siivottu. Noin sotkevaa ja kaikkea tehokkaasti levittävää ipanaa en oo ennen nähny |O Aina se löytää jotain mitä sotkea. Lelut pysyy laatikoissa about sekunnin. Turhauttaa edes yrittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Potkaskaa muakin, keittiö eteinen ja makkari siivottu, pyykit koneessa ja vielä pitäs selvittää olkkarikaaos...plääh. Samalla kun taapero kulkee perässä ja sotkee samaa tahtia |O
No nimenomaan!! Just tuo et yks kulkee perässä ja laittaa kaikki samantein hujanhajan. Oikeesti :eek:
Aina kämppä sen näkönen ettei koskaan ois siivottu. Noin sotkevaa ja kaikkea tehokkaasti levittävää ipanaa en oo ennen nähny |O Aina se löytää jotain mitä sotkea. Lelut pysyy laatikoissa about sekunnin. Turhauttaa edes yrittää.
Joo ja sit ku lelut saa laatikkoon niin tuo neiti menee ja levittää KAIKKI lelut ihan joka paikkaan lattialle ennen ku ite ehtii huomatakaan eikä se niillä ees leiki :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tänne potkuja myös.
Mulla olisi ollut tunti hyvää aikaa.. mutta jämähdin tähän koneelle.
Nyt täytyy lähtee hakee lapset takaisin kotiin kerhosta ja puistosta. :headwall:

Yritin järkeistää tämän tähän jumittumisen sillä että nyt oli äiti-aikaa. Lasten kanssa voi myös siivota :saint:
Siivota juu ton kanssa :whistle: Ehkä joskus sitten kun se tajuaa jotain sen päälle että voi myös siistiä eikä vaan sotkea. Toistaiseksi se "auttaa" pöllimällä siivousvälineet ja kiskomalla kaikki sikinsokin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voe-elämän-kevät:
Martatkin sanoo, että siivoa kaappisi ja komerosi joulukuntoon vain jos aiot olla joulun komerossa joten, minä odottelen vielä kaappiensiivous inspiraatiota... :ashamed:

mutta niille jotka halusivat potkun, niin kävisikö tämä... :D
Tuo on totta, en mäkään aio kuin sen verran et saa jouluherkut ja tavarat pöydiltä joulun ajaksi kaappiin. Muuten ei mahdu joulukoristeet ja suuret tuikkumäärät pöydille ja sitä mä en kestäis. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voe-elämän-kevät:
Martatkin sanoo, että siivoa kaappisi ja komerosi joulukuntoon vain jos aiot olla joulun komerossa joten, minä odottelen vielä kaappiensiivous inspiraatiota... :ashamed:

mutta niille jotka halusivat potkun, niin kävisikö tämä... :D
Auts! :D Jollei tuo niin ei mikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tänne potkuja myös.
Mulla olisi ollut tunti hyvää aikaa.. mutta jämähdin tähän koneelle.
Nyt täytyy lähtee hakee lapset takaisin kotiin kerhosta ja puistosta. :headwall:

Yritin järkeistää tämän tähän jumittumisen sillä että nyt oli äiti-aikaa. Lasten kanssa voi myös siivota :saint:
Siivota juu ton kanssa :whistle: Ehkä joskus sitten kun se tajuaa jotain sen päälle että voi myös siistiä eikä vaan sotkea. Toistaiseksi se "auttaa" pöllimällä siivousvälineet ja kiskomalla kaikki sikinsokin.
Tämä oli oikeesti mun ajatuksille :whistle: . Meidän muksut on "jo" 3v ja 4v joten heidät voi valjastaa imurin varteen ja mielellään sitä tekevätkin.
Oman huoneen siivous on vaan niiiiiin vaikeaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Potkaskaa muakin, keittiö eteinen ja makkari siivottu, pyykit koneessa ja vielä pitäs selvittää olkkarikaaos...plääh. Samalla kun taapero kulkee perässä ja sotkee samaa tahtia |O
No nimenomaan!! Just tuo et yks kulkee perässä ja laittaa kaikki samantein hujanhajan. Oikeesti :eek:
Aina kämppä sen näkönen ettei koskaan ois siivottu. Noin sotkevaa ja kaikkea tehokkaasti levittävää ipanaa en oo ennen nähny |O Aina se löytää jotain mitä sotkea. Lelut pysyy laatikoissa about sekunnin. Turhauttaa edes yrittää.
Joo ja sit ku lelut saa laatikkoon niin tuo neiti menee ja levittää KAIKKI lelut ihan joka paikkaan lattialle ennen ku ite ehtii huomatakaan eikä se niillä ees leiki :kieh:
Täytyykin käydä läpi kaikki sen rojut ja raivata pois turhat+jättää se laatikollinen tarjolle. Ei se edes leiki kun osalla niistä. vähän vähemmän työtä niiden siivoamisesta.
 
Mä alan nyt touhuaa. Aloitan siitä et otan toisen kupin kahvia ja laitan pyykkärin päälle. Ja sit raivaan mäki nuo lelut neidiltä vähemmäksi. Joulupukkikin tulee niin tartte noin paljoo rojua millei ees leikitä. Tulkaa tekin antamaan väliaikatietoja aina välillä jos saatte jotain aikaiseksi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voe-elämän-kevät:
Martatkin sanoo, että siivoa kaappisi ja komerosi joulukuntoon vain jos aiot olla joulun komerossa joten, minä odottelen vielä kaappiensiivous inspiraatiota... :ashamed:

mutta niille jotka halusivat potkun, niin kävisikö tämä... :D
Taa on mun mielesta hyva! Mieluimmin kaytan voimat ihan siihen perinteiseen siivoukseen ja pyykinpesuun etta olis nyt jouluaikaan siistia. Kaapit voi putsata vaikka...huhtikuussa.
 

Yhteistyössä