Mulla sitten tänään meni piuha. Siskontyttökin säikähti...
Olimme kirjastossa ja jätettiin pyörät parkkiin niille tarkoitetuille paikoilleen. Ei ollut telinettä, mutta sellaiset tolpat, joihin sitten voi pyörän laittaa kiinni.
Noh..kirjastoreissun jälkeen sitten palattiin pyörille, ja siinä on sitten haukkuva, hyppivä ja muriseva koira kiinni mun pyörän vieressä.
Ok, hyvä että oli kiinni, mutta perässä oli kolmen metrin ketju.
Eli siis siinä se sitten hyppi ja pomppi päin eikä omistajaa mailla ei halmeilla.
Poika 2,5 vee säikähti sitä räkytystä ja turvautui mun jalkojen juureen.
En voinut mennä ees sitä pyörää sieltä ottamaan.
13-vee siskonlikka meni rohkeesti ja koira näykkäsi, ei purrut. Rohkea tyttö otti vaan pyörän ja tää koira sitten hyppi ja äris, ja sinkas sieltä mua kohti. Poikani oli mun vieressä ja siinä sadasosa sekunnissa se koira juoksi sieltä pyörän luota ja hyppäsi poikaani vasten.
Poika kaatui selälleen asfalttiin...Huuto tuli, arvata saattaa!
Siinä vaiheessa alkoi mun suusta sadatus ja koiran omistaja ilmaantuu paikalle.
Arvatkaa mikä oli kommentti?
On aikuisen tehtävä ottaa se pyörä pois sieltä telineestä!!
Ei muuta!
Otti koiransa ja lähti, mä huusin perään että mites otat kun toi koira on tossa!
Ei vastannut mitään , meni kiireesti autoonsa ja ajoit pois!
Siis mun mielestä toi oli niin ala-arvoista käytöstä että!
Ja onneksi näin minkälaisella autolla oli liikenteessä ja koira silminnäkijämummon mukaan on siinä usein...mies sanoi lähtevänsä huomenna kirjastoon...
KIitos! Sain purettua tän kiukun!!
Olimme kirjastossa ja jätettiin pyörät parkkiin niille tarkoitetuille paikoilleen. Ei ollut telinettä, mutta sellaiset tolpat, joihin sitten voi pyörän laittaa kiinni.
Noh..kirjastoreissun jälkeen sitten palattiin pyörille, ja siinä on sitten haukkuva, hyppivä ja muriseva koira kiinni mun pyörän vieressä.
Ok, hyvä että oli kiinni, mutta perässä oli kolmen metrin ketju.
Eli siis siinä se sitten hyppi ja pomppi päin eikä omistajaa mailla ei halmeilla.
Poika 2,5 vee säikähti sitä räkytystä ja turvautui mun jalkojen juureen.
En voinut mennä ees sitä pyörää sieltä ottamaan.
13-vee siskonlikka meni rohkeesti ja koira näykkäsi, ei purrut. Rohkea tyttö otti vaan pyörän ja tää koira sitten hyppi ja äris, ja sinkas sieltä mua kohti. Poikani oli mun vieressä ja siinä sadasosa sekunnissa se koira juoksi sieltä pyörän luota ja hyppäsi poikaani vasten.
Poika kaatui selälleen asfalttiin...Huuto tuli, arvata saattaa!
Siinä vaiheessa alkoi mun suusta sadatus ja koiran omistaja ilmaantuu paikalle.
Arvatkaa mikä oli kommentti?
On aikuisen tehtävä ottaa se pyörä pois sieltä telineestä!!
Ei muuta!
Otti koiransa ja lähti, mä huusin perään että mites otat kun toi koira on tossa!
Ei vastannut mitään , meni kiireesti autoonsa ja ajoit pois!
Siis mun mielestä toi oli niin ala-arvoista käytöstä että!
Ja onneksi näin minkälaisella autolla oli liikenteessä ja koira silminnäkijämummon mukaan on siinä usein...mies sanoi lähtevänsä huomenna kirjastoon...
KIitos! Sain purettua tän kiukun!!