Säikähdin lenkillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis Todella tänään säikähdin. Pelkään vieraita koiria tosi paljon ja tänään hölkällä huomasin, kun iso koira juoksi irrallaan täyttä päätä suoraan kohti. Menin aivan paniikkiin kun se koira lähestyi ja alkoi hyppiä. Viisaana sitten siinä paniikissani sain hyvän idean ja viskasin lapasen harhauttaakseni piskiä. Joo, toimi kyllä, koira haki salamana hanskan ja vei sen n 100 metrin päässä olevien rivitalojen takapihalle.- Hetken jo kerkesin helpotuksesta huokaista, kun se jo juoksi uudestaan kohti ja hädissäni heitin toisenkin hanskan. Koira otti senkin ja vei sen taas innoissaan pois. Ja eiköhän se taas sieltä juossut kunnes ystävällinen pariskunta huomasi hätäni (huusin apua ja juoksin) ja otti koiran kiinni... Joo, nyt naurattaa ja nolottaa, vaikka oli kyllä yks kamalimmista lenkki-kokemuksista.. Ja uudet lapasetkin jäi sille reissulle...

kurjaa että jotku pitää koiria vapaana semmosilla paikoilla joissa saattaa liikkua muitakin ihmisiä :/ Mä säikähdin yks päivä kun kävelin kotio vähän eri reittiä ku yleensä, kun yhtäkkiä semmonen iso korvaleikattu dobermanni tuli kohti räksyttämällä ja mulla oli esikoinen pulkassa, kaks sekuntia jo mietin et ei perkule se syö ton lapsen mutta kas, sen aitaus sitte pysäytti sen piskin :D pelkäsin kyllä että se hyppää sen aidan yli vielä mutta kipitettiin niin nopsaan pois paikalta että koiruli paineli takasin sinne mistä hyökkäilikin, koppiinsa. Mutta kyllä noista meinaa sydärin saada :(

minäkin jo sieluni silmin näin huomiset lööpit, että koira raateli lenkkeilevän naisen. Ja varmaan se siksi just minun "kimppuun kävikin" kun juosten olin liikenteessä ja lapasia aloin viskomaan...

No mutta aatteles nyt jos oisit koira..
Pääset vapaaksi KERRANKIN ja vastaan osuu vielä joku aivan ihana reipas tyyppi joka kiinniottamisen sijaan alkaa heitellä lapasia!!! :D

No joo, ihan oikeasti, olen myös aika hysteerinen isojen ja vieraiden koirien kanssa, varsinkin kun olen lasten kanssa liikenteessä.

No mutta aatteles nyt jos oisit koira..
Pääset vapaaksi KERRANKIN ja vastaan osuu vielä joku aivan ihana reipas tyyppi joka kiinniottamisen sijaan alkaa heitellä lapasia!!! :D

Niinpä :) :) Mietin jälestäpäin että seuraavana lapasten jälkeen olisi varmaan mennyt mp3-soitin tai kännykkä :)

Voi että mulla pistelee vihaksi noi irtokoirat. Itse olen pelännyt pienenä koiria ihan kuollakseni, kiitos muutaman ÄÄLIÖN koiranomistajan. No, siitä pelosta olen päässyt jo yli.
Mutta, nyt meidän muksut ovat pelästyneet jo monet kerrat ulkona irtokoiria ja eivät enää suostu ulos ilman minua :o

Yhteistyössä