Törmäsin ex appivanhempiin viikonloppuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex miniä

Vieras
ja nyt mulle tuli ihan kauhee ikävä niitä! Juteltiin ja lopuks sanovat et tuu käymään ku ohi meet,oon kerran käynyt siellä eron jälkeen mut vaikka mieli tekis käydä niin en mä pysty,kun pelkkä ajatuskin itkettää kun on mieletön ikävä.
Helpompi kun ei näe. Meillä ei ees oo lapsia exän kanssa niin siksi ei ole sitten tullut käytyä ja nähtyä kuin kerran eron jälkeen ja erosta on puolitoista vuotta.

No jos ovat mukavia ihmisiä, niin miksi et voisi heillä kyläillä vaikka olettekin eronneet? Meillä mies kävi exänsä siskon luona kylässä valehtelematta 2 kertaa viikossa ennen kuin tapasi mut. Valitettavasti nykyisin kyläilyt on harventuneet, kun oma perhe ja muut menot vie aikaa elämästä. Silti oli tämä pariskuntakin aikoinaan myös meidän häissä vieraana. :)

Muistuttaa vaan niistä ajoista joita exän kanssa oli.Ja kun ex jätti sit toisen takia.Se korpee tässä eniten vaikka ei se appiivanhempien vika ole,ihan yhtälaiilla yllättyivät siitä et pojalla oli toinen niinkuin minäkin yllätyin.
Ovat mukavia ihmisiä,en usko et ikinä tulen saamaan yhtä mukavia appivanhempia enää koskaan. Olen vaan niin tuntellinen et en mä vaa pysty menee sinne niille kotiin niinkuin vieras kun ennen oiin samaa perehttä ja sain mennä niinkuin kotiin olis mennyt et ei tarvinnut kysyy lupaa jos meni kaapeille tai jääkipille ym.Nyt olisin vaan vieras jopka käy kylässä.