torey hayden: häkkipoika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukutoukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lukutoukka

Vieras
millainen kirja, mielipiteitä? :)

mulla on tossa 3 kirjaa pinossa ja mietin et millä alottaisin, en ole koskaan lukenut torey haydenin kirjoja ja haluaisin kuulla mielipiteitänne.. :)

Minä en pidä Haydenin kirjoista. Liian sensaationhakuisia ja Haydenin täydellisyyttä korostavia, lisäksi kerronta minusta jotenkin kökköä. Mutta moni niitä kyllä lukee.

Torey Haydenin kirjat on hyviä, tosin juuri tuota mainitsemaasi en ole lukenut. Olin jo unohtanut koko kirjailijan, hyvä kun muistutit, täytyy mennä kirjastoon joku pävä!

Minusta tuo häkkipoika oli järkyttävä tarina. Niinkun nuo Haydenin kirjat muutkin. Tykkäsin, vaikka tuntuu oudolle sanoo tuollaisesta... Pistää ajattelemaan, itsekkin lasten kanssa työskentelen.

Mä olen lukenut Häkkipojan, Aavetytön ja Toisten lapset. Kaverilla on tuo Tiikerinlapsi, jonka saan seuraavaksi lainaan :heart:

Toisten lapset oli näistä lukemistani vähiten mukaansatempaava, mutta hyvä sekin silti oli.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Minusta ei parasta Haydenia, mutta ihan luettava.

Mikä olisi parasta Haydenia?

*haluaisi kokeilla ja miettii mistä aloittaisi*

Se Tiikerinlapsi. Sähkökissasta tykkäsin myös.

Mä en saa luettua noita Haydenin fiktiokirjoja. Kaikki tositapahtumiin perustuvat olen tainnut lukea! Häkkipoika ja aavetyttö on ollut mun lempparit!

Yhteistyössä