?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Mistä Haydenin kirjat kertovat? Onko kovinkin pelottavia/jännittäviä? Näen painajaisia helposti.. :ashamed:
Erityisopettajan kertomuksia tosielämästä, kamalia kertomuksia järkyttävistä lapsikohtaloista, laiminlyönneistä, hyväksikäytöstä. Lapsi on kokenut jonkun trauman, josta seurannut taantumaan ja joutunut pois normiluokasta Haydenin luokalle. Noin pika päälisin puolin kuvailtuna.
Uiks! Taitaa olla liian ahdistavia ja pelottavia mulle. Aikoinaan (kakarana ) luin iltaisin Hohtoa ja ennen nukkumaan menoa mun oli vaihdettava Aku Ankkaan, etten näkisi yöllä painajaisia. :ashamed:
Älä sitten vaan ikinä koskaan lue Shlomo Venezia, Sonderkommando - Tarinani Auschwitzista
Luin ton ja muutaman päivän päästä näin karmeita painajaisia että jouduin teloittamaan naisia ja lapsia![]()
Heräsin siihen kun itkin ja huusin ja olin ihan hikinen.
Noissa Haydenin kirjoissa jotkuu on tosi rankkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja .......:onko aavetyttö se kirja missä tyttö kertoo joutuneensa sen lahkon hyväkskäyttämäks?
Alkuperäinen kirjoittaja pehmomutsi:Lopetin juuri Häkkipojan lukemisen. Parempi kuin Aavetyttö, todellisempi. Myös minun mielestäni Tiikerinlapsi on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Minusta ei ollut Haydenin parhain teos. Tykkäsin hlökohtaisesti Tiikerinlapsesta eniten.
Mulla on tuo vielä lukematta, mistä se kertoo?
Häkkipoika oli jotenkin, multa on sana hukassa, siis vähemmän romaanimainen? Mutta siinä oli onnellinen loppu!
Kumpi?
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Mistä Haydenin kirjat kertovat? Onko kovinkin pelottavia/jännittäviä? Näen painajaisia helposti.. :ashamed:
Erityisopettajan kertomuksia tosielämästä, kamalia kertomuksia järkyttävistä lapsikohtaloista, laiminlyönneistä, hyväksikäytöstä. Lapsi on kokenut jonkun trauman, josta seurannut taantumaan ja joutunut pois normiluokasta Haydenin luokalle. Noin pika päälisin puolin kuvailtuna.
Uiks! Taitaa olla liian ahdistavia ja pelottavia mulle. Aikoinaan (kakarana ) luin iltaisin Hohtoa ja ennen nukkumaan menoa mun oli vaihdettava Aku Ankkaan, etten näkisi yöllä painajaisia. :ashamed:
Älä sitten vaan ikinä koskaan lue Shlomo Venezia, Sonderkommando - Tarinani Auschwitzista
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Asiaa sivuten, onko se Nukkelapsi hyvä vai huono?
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Asiaa sivuten, onko se Nukkelapsi hyvä vai huono?
:attn:
Taasko jään huomiotta?
*hakee huomioo*
Alkuperäinen kirjoittaja pehmomutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Asiaa sivuten, onko se Nukkelapsi hyvä vai huono?
:attn:
Taasko jään huomiotta?
*hakee huomioo*
Et jää huomiotta B) Mieletäni kuuluu niihin hyviin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pehmomutsi:Häkkipoika kertoo puhumattomasta pojasta, joka on suljettu laitokseen. Isäpuoli pahoinpidellyt rankasti. Enempää en kerro, jotta juoni ei liikaa paljastuisi. B)
Hatunnosto niille, jottka pystyy ja haluaa lukea noita :flower: . Itsellä ei mieli kestä..
ja petyin. Siihenhän tarinaan ei tullutkaan mitään ehdottoman selvää vastausta vaan vain spekulaatioita. No jostainhan on rahat revittävä.