toppahaalarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dora09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jonathania itse suosin. Tuntuu ainakin meidän lapsilla olevan paremmalla kestävyydellä. Viime talvena oli pojalla eka rasavil ja oli kyllä tosi hyvä, laadukas ja kestävä. Ostin sen syksyllä, mutta vasta kokeiltiin pukua ja hyvin mahtuu vieläkin. Niin ja poika nyt 4v.

Mä sanon että ei kumpikaan. Rasavilli on hyvä merkki, mun mielestä "köyhän ei kannata ostaa halpaa". Mun siskon lapsilla on ollut Jonathanin ja Lassien puvut, meidän piti toinen saada käytettynä mutta eihän sitä voinut enää pitää! Sisko ostaa noita halpis-pukuja ja joutuu ostamaan jatkuvasti uusia! Mä ostin viimeksi Rasavilli-puvun, mikä oli loistavassa kunnossa talven jälkeen, olen sen jo myynyt hyvällä hinnalla eteenpäin ja ostan ensi talveksi uuden Rasavillin! Hyvä puku on melkein kuin sijoitus =)

Mä olen ostanut paljon lapsilleni vaatteita kirppareilta enkä muutenkaan käytä kalliita merkkivaatteita. Mutta sen olen todennut, että hyviin ulkovaatteisiin ja kenkiin kannattaa satsata. Meillä siis käytössä vedenpitävät ulkoiluasut ja kengät. Ihanaa, kun tietää, että lapsella on lämmin ja hyvä olla ja jalat pysyy kuivana!

Ulkoiluvaatteiden vedenpitävyys myös helpottaa hirveesti arkea, kun ei tarvitse tunkea kuravaatteita päälle! Lapsenkin on helpompi liikkua.

Lisäksi musta on tosi mukavaa ostaa Suomessa tehtyjä vaatteita. Ne kestää vähintään kaksi talvea!

En tiedä saako täällä mainita merkkejä, joten laitan varmuudeksi eri viestiin: Mun suosikkimerkit ovat Travallen Remu (tai Superremu). Myös Reimatec ja Rasavil ovat hyviä. Ainakin Remut ja Rasavillit tehdään Suomessa vielä. Ja eiköhän Reimatecit myös?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 14:36 Satsaan haalariin kirjoitti:
En tiedä saako täällä mainita merkkejä, joten laitan varmuudeksi eri viestiin: Mun suosikkimerkit ovat Travallen Remu (tai Superremu). Myös Reimatec ja Rasavil ovat hyviä. Ainakin Remut ja Rasavillit tehdään Suomessa vielä. Ja eiköhän Reimatecit myös?

jos en ihan väärässä ole, niin reima tehdään kiinassa ja sen ovat laatusetkin. viime talvena kaikilla lapsillani oli reimat ja ei mennyt pitkään kun keskimmäisen haalari alkoi revetä saumoistaan.
ap:lle, rasavil kestää monelle lapselle ja on muutenkin aivan mahtavia vaatteita. remusta myöskin hyvät kokemukset.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 15:25 SAVONLINNA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 14:36 Satsaan haalariin kirjoitti:

jos en ihan väärässä ole, niin reima tehdään kiinassa ja sen ovat laatusetkin. viime talvena kaikilla lapsillani oli reimat ja ei mennyt pitkään kun keskimmäisen haalari alkoi revetä saumoistaan.
ap:lle, rasavil kestää monelle lapselle ja on muutenkin aivan mahtavia vaatteita. remusta myöskin hyvät kokemukset.

Tosiaan Reima tehdään nykyään Kiinassa halpatuotantona ja laatu on surkea! Viime talvena reklamoin KOLMESTA ostamastani uudesta puvusta!! Loppujen lopuksi ostin koko laumalle Travalle Remu-puvut, on halvempi merkki kuin Rasavil mutta olen äärimmäisen tyytyväinen.
Ja Reiman hinta on pysynyt korkeana vaikka tuotanto siirretty Kiinaan! Eli ei se korkea hinta aina lupaa laatua.
Rasavilista olen kuullut paljon kehuja mutta kokeilin tuota Travalle Remua ja siihen ihastuin, en taida enää vaihtaa.

Mie myös vannon rasavilpuvun nimeen, on älyttömän kestäviä ja ei kastu! Kun illalla pesee puvun, on aamulla jo kuiva. Kannataa kysyä jostain pienemmästä kaupasta, erikoisliikkeestä, niin saa yleensä alennusta. Isoissa paikoissa ei alennusta saa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2005 klo 12:00 NallePuh kirjoitti:
Minkä hintasia on Travallen ja Rasavillin puvut?

Travallen puvut ovat ovh. hinnoiltaan noin 80-90 euroa,
Rasavillit mielestäni yli satasen, ehkä jopa 120 euroa voi olla toppapuku? korjatkaa joku muu.

Laita sähköpostia Travallelle ja kysy lähin jälleenmyyjäsi. Osoitteen löydät www.travalle.fi. Minä laitoin sinne sähköpostia ja sain tietää Joensuun jälleenmyyjät.

Yhteistyössä