Toppahaalarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dora09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon tykänny Lassien puvuista, hinta-laatusuhde hyvä. Toisaalta... se toinen merkki (oliko Jonatan?) on mulle ihan tuntematon, ei nyt just ainakaan tuu mieleen.

Ps. Yritin laittaa sun nikkis aikoinaan mun nikiks, ku kirjauduin, herjas vaan et on jo käytössä :kieh: ;) - tykkään Nalle Puhista =) .

Meillä on jonatanin välikausihaalari (en siis osaa sanoa talvihaalarista) ja se on aivan surkea. Lahkeet ovat sisapuolelta melkein kokomatkalta puuvillaa eli jalka ei millään mene sinne. Eikä se pidä vettä yhtään, pieni tihkusade ja on koko poika märkä. Mutta ehkä talvihaalari on parempi :)

Meillä on ollut kaikilla kolmella lapsella Reiman enstex-haalareita ja olen todennut ne todella hyviksi. Myöskin Seppälän talvihaalarit ovat olleet hyviä. Viime vuonna tytöllä oli Travallen haalari, myös se oli hyvä. Täksi talveksi on ostettu taas Reiman haalari. Jonathanilta olen käyttänyt vain kintaita, ainakin toppakintaat ovat olleet hyviä. Kovin suurta eroa en ole huomannut noiden vedenpitävien ja ns. tavallisten haalareiden välillä, aika hyvin nekin ovat kosteuden pitäneet. Eivät tietenkään ihan vesikelillä, mutta pieni suojakeli ei ole haitannut.

Lassien haalarit ovat mulle tutut ja ne ovat hyviä tänne pohjoseen kylmään. Jonathan ei ole tuttu merkki mulle. Lassiella on valikoimissaan monenväristä ja eri materiaaleista valmistettuja haalareita, myös kirppikseltä löytyy käyttäkelpoisia Lassien kestäviä haalareita. Ostin uudenuutukaisen talvihaalarin viime talven alennusmyynnistä edulliseen hintaan ja Lassiet eivät kyllä uutenakaan kovin kalliit ole. :wave:

Mun suosikki on nykyään Travallen Remu (tai Superremu, joka on vieläkin kestävämpää kangasta). Kotimainen! Pitää vettä! Mielestäni jopa parempi kuin Reimatec - edullisempi ja kestävämpi.

Reimatec+ ja Rasavil+ myös hyviä, kestäviä ja kotimaisia. Plussat tarkoittaa sitä, että ovat ainakin osin tosi kestävää Cordura-kangasta. Mutta ovatko yli budjetin?

Jonathania meillä on yksi syyshaalari, joka on ihan ok. Talvihaalareitakin eräs päiväkodista tuttu äiti kehunut. JOnathanin talvihanskaat ovat tosi hyviä ja edullisia! Eivät tosin pidä vettä kuin vain hiukan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 14:17 Remu on paras kirjoitti:
Mun suosikki on nykyään Travallen Remu (tai Superremu, joka on vieläkin kestävämpää kangasta). Kotimainen! Pitää vettä! Mielestäni jopa parempi kuin Reimatec - edullisempi ja kestävämpi.

Reimatec+ ja Rasavil+ myös hyviä, kestäviä ja kotimaisia. Plussat tarkoittaa sitä, että ovat ainakin osin tosi kestävää Cordura-kangasta. Mutta ovatko yli budjetin?

Jonathania meillä on yksi syyshaalari, joka on ihan ok. Talvihaalareitakin eräs päiväkodista tuttu äiti kehunut. JOnathanin talvihanskaat ovat tosi hyviä ja edullisia! Eivät tosin pidä vettä kuin vain hiukan.

Paljon Travallen remu maksaa ja mistä kaupoista niitä saa?

Yhteistyössä