Keskitalvella on pojalla vauhti päällä, jos nyt jo ei ole. Jos ostat kosteussuojattoman, niin säästä riippuen tarvitset jo talvella kurahousuja. Ne kannattaa silloin ostaa jo nyt (ellei niitä jo ole). Keväällä toki tulee lisää kurahousuja myyntiin, mutta Suomen talvi on mitä on.
Meillä oli ihan kosteussuojattu haalari, ja ihan tarpeen loppukeväästä maassa möyrivällä lapsella. Se mikä merkki se on, niin on monia vaihtoehtoja hinnan, ulkonäön ja teknisten ominaisuuksien mukaan. Lassietec, Reimatec, Jonathan, Lego, Lenne, Rasavil (kotimainen!), Remu, Ticket, jne... Kaikilla varmasti pärjää (maanantaikappaleita voi olla missä merkissä tahansa)