Top 5 omakehuhaisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- Osaan (en kyllä IHAN aina halua) tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa (sosiaaliseksikin kai voisi nimittää).
- Otan muut huomioon, ainakin tulevat polvet ekoteoillani.
- Olen sanavalmis ja osaan keskustella asioista, vaikken niistä ihan kaikkea tietäisikään, mutta omaan tilannetajun, jonka ansiosta ymmärrän olla hiljaakin tarvittaessa.
- En jaottele ihmisiä hyviksi tai huonoiksi ulkonäön tai varallisuuden perusteella.
- Tiedän, mitä haluan, ja olen valmis tekemään töitä saadakseni haluamani. (Lue: määrätietoinen.)

Erittäin älykäs
Visuaalisesti lahjakas
Kaunis
Lahjakas monilla muillakin eri aloilla
Rehellinen
Otan toiset huomioon
Teen kaikki asiat perusteellisesti ja viimeisen päälle
Pyrin siihen, että ihmisillä on perustelut kaikelle väittämälle, mikä eroaa ns.totuudesta.
Vänkääjät, varsinkin sellaiset, jotka puhuvat paskaa muille, suututtaa.

- uskomaton huumorintaju, löydän aina jotain hauskaa huonoimmastakin asiasta (joskus kääntyy mustaksi huumoriksi )

- tilannetaju (liittyen nasevista huomautuksista tarkkanäköiseen tunteiden ja ajatusten tulkitsemiseen )

- paineensietokyky, en lamaannu mistään tilanteista, oli ne mitä tahansa. Korostan, mitä tahansa.

- peräänantamattomuus, en lannistu mistään. Olen kuin joki, etsii väylän mistä tahansa, jos väylää ei löydy, sellainen raivataan.

- rohkeus. En enää pelkää mitään. Olen katsonut silmästä silmään kaikkea kauhua, aina olen selvinnyt, koskaan en ole lamaantunut. Tiedän voivani kantaa harteillani kaiken.

Sitten tietenkin olen uskomattoman kaunis, hoikka ja varmasti maailman upein ihminen :D

Yhteistyössä