[QUOTE="vieras";24372492]minun mielestä huonoin syy hnkkia lapsia on se, että se "kuuluu" asiaan. Aika moni vaan tekee ne kaksi lasta, kun se on normi. Jotenkin tuntuu, että varsinkin miehet sortuvat tähän. Vaimo tahtoo, mies vaan suostuu ja sitten käy niin, että ei jälkikasvun kanssa oleminen kiinnostakaan tai perhe-elämä.[/QUOTE]
Yleensä tämmöisistä ihmisistä kuitenkin tulee ihan hyviä vanhempia ja he ovat ainakin jonkun verran lapsia halunneet joka tapauksessa. Myös resurssit lasten kasvatukseen heillä yleensä arvioitu aika realistisesti toisin kuin vauvakuumehuumailijoilla (joilla välttämättä ei ole yhtään mitään annettavaa lapselle muuta kuin pahimmillaan rikkinäinen, köyhä perhe ja omat ongelmat). Ja itsehän kuulun jälkimmäiseen porukkaan, vauvakuume on ihan järkyttävä, mutta rakkaudesta mahdollista tulevaa lastani kohtaan oon päättänyt nyt kuunnella järkeäni ja pitäytyä lisääntymistouhuista.
En mä tunne ketään, joka intohimoisesti olisi ikänsä vihannut lapsia ja sit kuitenkin tehnyt niitä koska kuuluu tehdä, vaikkei yhtään olisi itse halunnutkaan.