Tontuntyöt tehtynä... ja yksi probleemi :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie oon miettinyt ja miettinyt, mitä lahjaksi miun siskoille. Tänään keksin, ja ostin kaikille heille (kaikki siis aikuisia, työssäkäyviä ihmisiä ) vehnätyynyt. Ne jyvätyynyt siis, jotka voi laittaa esim. hartioille kylmänä tai lämmitettynä ja siihen kaveriksi vielä ne sellaiset "rullat", joilla voi hartioita rullailla.

Mainitsin tästä saamastani lahja-ideasta äidilleni, ja hän oli vähän sitämieltä että typerä lahja :/
Mie nuo kuitenkin paketoin, ja ajattelin antaa. Itse ainakin tykkäisin tuollaisesta lahjasta... mutta siis, onko tuo typerä / tyhjänpäiväinen lahja teidän mielestänne?

No ei tuo mun mielestä typerä lahja ole. Ja jos ei kelpaa niin oma on häpeänsä.

Etkä oo vieläkään lähettäny sitä sähköpostia minkä aioit lähettää n. reilu puoli vuotta sitten :laugh: :whistle: :hug:

Ihana lahja!!!! Ehdottomasti. Tiedätkö juuri itse tänään hoisin kipeitä hartioita jyvätyynyllä, rullalaitekkin kotoa löytyy ja se on kans erittäin tehokas varsinkin jos joku muu rullaa.. mutta kyllä sillä saa kätevästi ittekki. Mä sain mieheltä viime kesänä hääpäinälahjaksi sellaisen sydämenmuotoisen jyvätyynyn, sitä on todella kätevä lämmittää mikrossa ja siihen voi halutessa pistää aromiöljyä. Jyvätyyny on mulla pysynyt lämpimänä sellaiset 30 minuuttia mikä on just sopiva aika rentoutua. Laventeli ja lämpötyyny :heart:

Yhteistyössä