Osaisko joku kertoa olisko netissä joku paikka mistä saisi ostettua tonttupuku 1v.7kk. pojalle? Olen hm ja elloksen sivuilla käynyt mutta siellä ei ole tarjoilla kuin trikoista pukuu, mikä ei ole mun mielestä tonttumainen enempi pyjamamainen...Olisi kivaa kun saisi pojan puettua tontuksi tänä jouluna! 