Tonalinista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 72

Vieras
Mitä olette mieltä, viekö tonalin senttejä kun syömisiä seuraten laihduttaa eikä kovin paljon pitäisi tuota ylimääräistä rasvaa tulla ruuan myötä? Pitäisi vaan jotenkin tuota vararengasta saada pois ja ajattelin aloittaa tonalinit jossain vaiheessa ihan senttejä vähentääkseni. Ne kun muistaakseni pitäisi polttaa rasvoja, vai tarkoittiko tulevia eikä jo olevia?

No mulla on ainakin tullut Tonalinilla ihan selvästi tuloksia :wave: Purkillisen olen syönyt (4 aamulla ja 4 iltapäivällä) eikä housut enää kiristä niinkuin ennen. Paino on pudonnut 4 kiloa. Liikuntaa se tietysti myös vaatii. Itse käyn kerran viikossa hydrobicissä, 2-3 kertaa viikossa vesijuoksemassa ja silloin tällöin lenkkejä koiran kanssa. Herkkuja olen myös vähentänyt.
Itse voin ainakin suositella =)

itse oon syöny monta purkkia ja paino ei oo sinällään tippunu,en ole myöskään liikuntaa harrastanut mutta mutta,olen silti kiinteytynyt ja tiukatkin housut tullu ihan löysiksi,että voin suositella todellakin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 16:45 Heccu kirjoitti:
Liikuntaa se tietysti myös vaatii. Itse käyn kerran viikossa hydrobicissä, 2-3 kertaa viikossa vesijuoksemassa ja silloin tällöin lenkkejä koiran kanssa. Herkkuja olen myös vähentänyt.

No kumpikas sen laihduttamisen työn sitten on tehnyt? Sinä vai Tonalin..? Kyllä sun tekstien perusteella sinä. Ei Tonalin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 20:11 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 16:45 Heccu kirjoitti:
Liikuntaa se tietysti myös vaatii. Itse käyn kerran viikossa hydrobicissä, 2-3 kertaa viikossa vesijuoksemassa ja silloin tällöin lenkkejä koiran kanssa. Herkkuja olen myös vähentänyt.

No kumpikas sen laihduttamisen työn sitten on tehnyt? Sinä vai Tonalin..? Kyllä sun tekstien perusteella sinä. Ei Tonalin.

Ei sen Tonalinin ole tarkoituskaan laihduttaa vaan niinkuin joku jo aikaisemmin mainitsikin se auttaa kiinteytymään :whistle: Eli jos kunnolla tuloksia haluaa, se vaatii myös liikuntaa :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 10:29 Heccu kirjoitti:
Ei sen Tonalinin ole tarkoituskaan laihduttaa vaan niinkuin joku jo aikaisemmin mainitsikin se auttaa kiinteytymään :whistle: Eli jos kunnolla tuloksia haluaa, se vaatii myös liikuntaa :)

Ois kiva löytää joku verrokkiryhmä, joka syö ja liikkuu samalla tavalla ilman Tonalinia. Että onko siitä sitten aikusten oikeesti apua kiinteytymisessä. Emmä oikein jaksa uskoa. Mutta jos jollakin toimii, niin siinäpä vain. Kyllä jumppa 4 krt/vkossa kiinteyttää ilman tonaliniakin.

Lueskelin joskus aikaisemmin noita testin tuloksia (nyt en ehdi päivittämään tietojani) ja tuolloin ainakin miesten (en löytänyt naisten) tulokset olivat 3kk jälkeen ihan olemattomia... Siis ottaen huomioon että he olivat syöneet noita pillereitä 3kk ja maksimi määrän. Aika hintava tapa pudottaa muutama sata grammaa... Vai pitääkö noita syödä läpi elämän? Oikeastaan ei olisi minun pitänyt kommentoida tätä vanhoilla tiedoilla mutta oli vaan pakko kun näin tämän ja olen niin skeptinen laihdutus pillereiden suhteen. Luempa tulokset tarkemmin. Moi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 21:25 Heccu kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/helmi2005/hyvinvointi/hoidanitseani/

Tuolta löytyy testiryhmän kokemuksia Tonalinista :)

Niin, "tutkimustuloksia" luontaistuotekauppojen sponssaamilta sivuilla ;)

"Tonalin-CLA:sta on julkaistu yli 200 tieteellistä artikkelia ja sen teho on osoitettu useissa eri yliopistoissa suoritetuissa kliinisissä placebokontrolloiduissa kaksoissokkotutkimuksissa."

Nämä artikkelit minä haluaisin jostain löytää :whistle:

No katsotaan nyt mihin mennään. Ostin eilen yhden purkin ja kokeilen nyt sen loppuun. Jos ei mitään tapahdu olenpa ainakin yhden kokemuksen rikkaampi. Painoa pudotan kuitenkin ruokavalion avulla, tuo Tonalin on vaan kiinteytykseen. Kertoilen mittaustuloksia jos niitä tulee. Liikuntaa en paljon ehdi harrastaa vapaa-ajalla, mutta teen kohtu raskasta ruumiillista työtä mikä osaltaan polttaa kaloreita ihan kivasti ja näin korvaa sen vapaa-ajan liikunnan. Toki hyötyliikunta on mukana aina, portaat kävellen ylös hissin sijasta, auto kaupassa mahd kauas ovelta ym.

Olen syönyt pari viikkoa Tonalinia ja tämän päiväinen mittaustulos osoitti -2 cm kummastakin reidestä! Mittanauhaa kai on uskottava. Paino ei sinällään ole tippunut, mutta mulle onkin sama vaikka painaisin 150 kiloa kunhan vain mahtuisin pienempiin vaatteisiin... :p

Ostin kaupasta heti 2 purkkia näin alkuun ja sain myyjältä kehut. Toki varmaan myyntikin piristi, mutta sanoi, että hyvä kun aion testata heti alkuun vähän pidemmän aikaa. Hänen sanojensa mukaan moni syö vain yhden purkin ja jos aine ei ole kerennyt kunnolla rueta vaikuttamaan niin homma lopahtaa. 2 purkilla pitäisi jo näkyä, että vaikuttaako ko. tökötti meikäläisen läskeihin vai ei.

mä nyt löysin sit ite noi ravintoarvot CLA figurel kapseleihin ja tonaliniin. Ihan samaa kamaa :D
Ostinkin just tarjouksesta 150 kpl purkin 20-,
tarjous. AIka paljon edullisempi kun tonalin ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 12:25 laihistelija kirjoitti:
mä nyt löysin sit ite noi ravintoarvot CLA figurel kapseleihin ja tonaliniin. Ihan samaa kamaa :D
Ostinkin just tarjouksesta 150 kpl purkin 20-,
tarjous. AIka paljon edullisempi kun tonalin ;)

mistä sie löysit ne? onko niissä saman verran cla:ta? paljoko?

äätä!
www.polarpharma.fi/tonalin/tonalin2php

Sitte mulla oli itellä se cla purkki josta lunttasin et saman verran 80% CLA ,josta 93% aktiivisia isomeerejä, joista 50% cis-9, trans-11
Ja 50% trans-10, sis-12

Mitä ikinä nuo tarkottaakaan niin luvut on tismalleen samat kummassakin tuotteessa. :) B)

satuimpas tulemaan tännekkin lueskelemaan kun vaavasta ollaan alettu haaveileen, mutta haluaisin tiputtaa eka vähän painoa olen n.30kiloa ylipainoinen ja sen 10kiloa, mieluiten enemmänkin haluaisin pois ennenkuin aletaan yrittämään raskautta.
Voiskohan tästä tuotteesta olla jotain apua minulle? ei tietenkään ainut laihduttamis keino, mut lisä apunaliikkumiselle ja terveelliselle ruokavaliolle! =)
Tai onko joku törmännyt johonkin muuhunkin toimivaan rasvanpolttajaan, tms..? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2006 klo 22:14 hömppä kirjoitti:
satuimpas tulemaan tännekkin lueskelemaan kun vaavasta ollaan alettu haaveileen, mutta haluaisin tiputtaa eka vähän painoa olen n.30kiloa ylipainoinen ja sen 10kiloa, mieluiten enemmänkin haluaisin pois ennenkuin aletaan yrittämään raskautta.
Voiskohan tästä tuotteesta olla jotain apua minulle? ei tietenkään ainut laihduttamis keino, mut lisä apunaliikkumiselle ja terveelliselle ruokavaliolle! =)
Tai onko joku törmännyt johonkin muuhunkin toimivaan rasvanpolttajaan, tms..? :D

Minä syön Tonalinta ja juon kotigastronomin laihduttajan unelma teetä joka poistaa nestettä ja poistaa makean nälän ja muutenki hillitsee sit syömistä, itse myös myyn tätä jos kiinostaa ota/ottakaa yhteyttä kurre_maa@hotmail.com

Yhteistyössä