Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Chilit ovat jo itäneet, ja tänään kylvin 13 erilaista tomaattia. Kevät tulee!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23287023:Olisko sulla jotain lajiketta todella tuliseen chiliin? Suomesta kun ei kaupasta saa - kuulemma - chilejä, jotka olisivat tulisia![]()
Mutta kun ne habanerotkin viipaloidaan leivän päälle kuten kurkku |O Mä sain kyllä viime kesän sadosta omasta mielestäni ihan tujua chiliä, mutta mä olenkin suomalainenEi ole ollut kasvamassa enää moneen vuoteen, meillä ei mene habanerot eikä naga morichit. Siemeniäkän minulla ei enää ole tallella. Noiden siemeniä kyllä saa tilata monesta paikasta, esim. exotic gardenista. Mulla on vaan sellaisia suht mietoja ja keskivahvoja nykyisin kasvatuksessa.
Niin ja kyllä ainakin habaneroja on sellon cittarissa ollut koko ajan.
Niimpä tulee ja siihen nähden alkaa ikkunalaudat olla täynnä purkkejaTänään laitoin lisää tomaatteja ja ehdin viimein ostamaan chilin siemeniä. Tuota onko jollain kokemusta kurkun kasvattamisesta missä vaiheessa olis viisainta heittää kurkun siemenet multaan (tosin mulla ei niitäkään siemeniä vielä ole kun unohdin ne siinä innossani kun siemen hyllyä läräsin läpi ) jostain vaan luin ettei niitä pitäs kovin aikasin laittaa kasvamaan.
Niimpä tulee ja siihen nähden alkaa ikkunalaudat olla täynnä purkkejaTänään laitoin lisää tomaatteja ja ehdin viimein ostamaan chilin siemeniä. Tuota onko jollain kokemusta kurkun kasvattamisesta missä vaiheessa olis viisainta heittää kurkun siemenet multaan (tosin mulla ei niitäkään siemeniä vielä ole kun unohdin ne siinä innossani kun siemen hyllyä läräsin läpi ) jostain vaan luin ettei niitä pitäs kovin aikasin laittaa kasvamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23287141:Mutta kun ne habanerotkin viipaloidaan leivän päälle kuten kurkku |O Mä sain kyllä viime kesän sadosta omasta mielestäni ihan tujua chiliä, mutta mä olenkin suomalainen![]()
Minulla on kokemusta vaan avomaan kurkuista, ja ne itävät ja kasvavat niin nopeaan, että kannattaa laittaa vasta toukokuun alussa, ja silti pursuavat joka paikasta ennen kuin voi siirtää ulos. Sama juttu kesäkurpitsojen kanssa.
Kiitos vinkistä!!!Suosittelen pyytämään mieleisiä siemeniä sieltä paikan päältäMinä olen saanut meksikolaiselta kaveriltani siemeniä ihan tavallisessa kirjekuoressa paperin välissä ja hyvin itivät.